Ajax - Feyenoord 25-01-2015
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
Re: Ajax - Feyenoord 25-01-2015
Je bedoelt die speler die de hele jeugdopleiding van Ajax heeft doorlopen en zich na een paar maanden meer een kakkerlak vindt. Of die speler die het fatsoen niet kan opbrengen dat hij niet normaal kan zeggen dat hij met feyenooit aan het onderhandelen is.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Dan had hij niet weggemogen en zou hij op de bank zitten. En roept hij die dingen omdat ze dat willen horen.
Ik kan er niet zo mee zitten. Ajax behandelt spelers die ze zelf niet meer hoeven ook niet altijd even goed. Wereld is keihard. Prima.
Ik ga hem morgen niet uitfluiten. En voor mij is het resultaat belangrijker dan een anti-010-sfeer. Hadden ze de Kuip maar heel moeten laten. Beide groepen moeten kappen met dat domme gedoe.
Ik kan er niet zo mee zitten. Ajax behandelt spelers die ze zelf niet meer hoeven ook niet altijd even goed. Wereld is keihard. Prima.
Ik ga hem morgen niet uitfluiten. En voor mij is het resultaat belangrijker dan een anti-010-sfeer. Hadden ze de Kuip maar heel moeten laten. Beide groepen moeten kappen met dat domme gedoe.
IK GELOOF!!!!!!
-
- AT Toto winner 15/16
Vermeer mag van mij ter plekke dood neervallen, vuile kakkerlak.
-
Ajax - Feyenoord 25-01-2015
Ik ben in tijden niet zo onzeker geweest over de thuiswedstrijd tegen de kakkerlakken. Ik ga mijn stembanden maar vast smeren met een Smokehead., om Ajax volle bak te steunen!
Ze zouden je moeten schorsenbrigade zuid schreef:Vermeer mag van mij ter plekke dood neervallen, vuile kakkerlak.

IK GELOOF!!!!!!
Hij hoeft zeker niet dood neer te vallen, maar ik neem hem zijn overstap zeer kwalijk en hij krijgt een luid fluitconcert van mij.
Ik ben zenuwachtig voor morgen jongens. Het gaat niet makkelijk worden zonder onze 2 sterkhouders. We hebben dit nog zeker niet gewonnen.
Ik ben zenuwachtig voor morgen jongens. Het gaat niet makkelijk worden zonder onze 2 sterkhouders. We hebben dit nog zeker niet gewonnen.
Twee? Heb ik wat gemist? Wie is naast Klaassen die andere dan?Alexander schreef:Het gaat niet makkelijk worden zonder onze 2 sterkhouders.

Laatst gewijzigd door Zuidema op zo jan 25, 2015 12:17 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.''

- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Vermeer? ;)
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Veltman? Al vind ik het met al die voorzetten en het wegvallen van Klaassen geen ramp dat Hoorn speelt.
IK GELOOF!!!!!!
Hoorn deed het vorige week niet slecht. Zou zomaar kunnen dat hij over een hobbel is en steeds beter gaat spelen. Dit is ook de kans die hij moet pakken. Lukt het nu niet, dan is het einde verhaal als Veltman terug is.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Ik kan helaas niet loeren. :(
Ik wens allen een plezierige wedstrijd toe! Come ON, AJAX!!!

Ik wens allen een plezierige wedstrijd toe! Come ON, AJAX!!!

- InnerHarbour
Hoef je niet te zijn, middenveld komen we fysiek tekort tegen deze tegenstander, wordt 1-3 Lionel.
YNWA
- InnerHarbour

Goed zo, ik ga om half 1 golfen, hoor de uitslag wel als ik klaar met mijn ronde ben.
YNWA
Dat zie ik anders. Aan de bal ging het wel, in de lijf aan lijf duels ook. Maar tegen lopende tegenstanders is ie meteen de weg kwijt. Dan vallen er meters ruimte.zeux schreef:Hoorn deed het vorige week niet slecht.
Ik zit nog te dubben of ik het mezelf aan doe om deze pot te gaan kijken trouwens...
Wat een angsthazen hier.
Als ik vandaag bij Ajax in de basis stond, zou ik tot in mijn teennagels gemotiveerd zijn. Al die verhalen van de afgelopen week, alsof Ajax er niets van zou kunnen... Nee, dan Boulahrouz en Karim-Richards. Daar moeten we doodsbang voor zijn.
Karaktertest dus. Ik ben benieuwd.

Als ik vandaag bij Ajax in de basis stond, zou ik tot in mijn teennagels gemotiveerd zijn. Al die verhalen van de afgelopen week, alsof Ajax er niets van zou kunnen... Nee, dan Boulahrouz en Karim-Richards. Daar moeten we doodsbang voor zijn.

Karaktertest dus. Ik ben benieuwd.
- InnerHarbour
Helemaal eens met die gps nodig hebben bij bewegende spelers in de 16. Daarom zeg ik ook 'niet slecht' en niet 'goed'. Maar dat is op zich al beter dan bij eerdere wedstrijden.wimpey schreef:Dat zie ik anders. Aan de bal ging het wel, in de lijf aan lijf duels ook. Maar tegen lopende tegenstanders is ie meteen de weg kwijt. Dan vallen er meters ruimte.zeux schreef:Hoorn deed het vorige week niet slecht.
Ik zit nog te dubben of ik het mezelf aan doe om deze pot te gaan kijken trouwens...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- Ajaciedjuh
Dan liever een MieleInnerHarbour schreef:Kan ook BOSCH worden.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Een Mielik.Ajaciedjuh schreef:Dan liever een MieleInnerHarbour schreef:Kan ook BOSCH worden.

-
Serieus Wimpey en IH, jullie overwegen de Klassieker niet te bekijken? Shame on you. Ik ben bijna bij de Arena en ga die 11 jongens in het Ajax shirt steunen. Wat de uitslag ook wordt.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Precies.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Serieus Wimpey en IH, jullie overwegen de Klassieker niet te bekijken? Shame on you. Ik ben bijna bij de Arena en ga die 11 jongens in het Ajax shirt steunen. Wat de uitslag ook wordt.

Dat is het in mijn geval niet. Het is meer een vorm van sluimerende irritatie. Ik kijk graag naar Anwar, Kishna, Klaassen en nog een paar spelers. Maar het veldspel van Ajax bevalt me al ruim een jaar voor geen meter.Yopi schreef:Wat een angsthazen hier.![]()
Net zoals ik me kapot erger aan het 'beleid' van het TH v.w.b. Ajax-1. I.p.v. een stap vooruit o.b.v. gedegen beleid gaan we achteruit. Het lijkt me onderhand tijd voor een open harttransplantatie, want een paar hartkamers in dat hart functioneren voor geen meter.
V.w.b. de wedstrijd: Ajax moet het middenveld breed houden en Clasie naar de zijkant lokken. Daar houdt ie niet van, hij is niet zo van het lopen en blijft graag in de as. Dat zal de insteek van FdB worden: spelen op balbezit, kakkies laten lopen en dan tussen de linies opduiken.