Ajax - Schalke 04 op 10-01-2015
Moderator: mods
Re: Ajax - Schalke 04 op 10-01-2015
Dat gaat ook gebeuren. Als die jongens zich zo blijven ontwikkelen, spelen ze de basisspelers van nu binnen de kortste keren naar de bank.
Als ik Schöne was, koos ik eieren voor mijn geld. Weinig kans dat hij volgend seizoen afmaakt als basisspeler.
Als ik Schöne was, koos ik eieren voor mijn geld. Weinig kans dat hij volgend seizoen afmaakt als basisspeler.
Schöne was vorig seizoen de beste Ajacied...dat zegt natuurlijk ook veel over de rest van het team, maar jij bent wel heel negatief over hem.Yopi schreef:Juist niet. Het is zo'n speler die je snel vergeten bent.
Daar ben ik het als Ajacied die alle wedstrijden ziet niet mee eens.Baseman schreef: Schöne was vorig seizoen de beste Ajacied...
dat zegt natuurlijk ook veel over de rest van het team, maar jij bent wel heel negatief over hem.[/quote]Yopi schreef:Juist niet. Het is zo'n speler die je snel vergeten bent.
En jij bent wel heel negatief over de rest van het (kampioens)team. Hetgeen me trouwens niet verbaast.
http://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en ... veen-.html
Oefenpotje tegen H'veen dus vanmiddag. Mogelijk met vd Beek en Nouri.
Oefenpotje tegen H'veen dus vanmiddag. Mogelijk met vd Beek en Nouri.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
6-0 geworden. Twee keer el Ghazi, Zimling, Sigthorsson, Zivkovic en Ligeon.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
De jonkies meegedaan?
- Jinne
- Site Admin
Yes.
Boer; Ligeon, Tete, Mirani (46. Van Bruggen), Van Koesveld; Bazoer, Zimling (66. Menig) Van de Beek (46. Nouri); Menig (46. Muric), Sigthórsson (46. Zivkovic), El Ghazi.
Boer; Ligeon, Tete, Mirani (46. Van Bruggen), Van Koesveld; Bazoer, Zimling (66. Menig) Van de Beek (46. Nouri); Menig (46. Muric), Sigthórsson (46. Zivkovic), El Ghazi.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!