hij heeft al 1,5jaar geen wedstrijd ritme
Moderator: mods
Dat beweer ik niet. Ik stel alleen dat er een volwaardige middenvelder bij moet komen.Mano schreef:is van Ginkel de verlosser voor dat kwaliteitsprobleem?![]()
hij heeft al 1,5jaar geen wedstrijd ritme
Eens, maar kopen heeft geen nut. Van Ginkel is al 1,5 jaar geblesseerd, dus lijkt me dan niet de oplossing.wimpey schreef:Op de korte termijn heeft Ajax een kwaliteitsprobleem op het middenveld dat verhindert dat we kampioen worden. Acceptabel?Alexander schreef:Het zou ongeloofwaardig zijn als Ajax Ginkel koopt. Op het middenveld komen jongens als Andersen, Beek, Nouri, Bazoer en Elting aan. Kwaliteit genoeg.
correctWie kent Cees de Wolf nog? schreef:Even voor de duidelijkheid; het enige onbetrouwbare transfernieuws over Van Ginkel is toch dat er hier op AT over wordt gefantaseerd? Ik lees nergens ook maar een begin van een gerucht dat ie naar Ajax zou komen,
Ik las ergens, vraag me niet waar, dat Ajax hem niet goed genoeg vond.Yopi schreef:Zou dus inderdaad kunnen dat Scamacca eerst aan Ajax aangeboden is.
Als ie de traptechniek van Juninho Pernambuco heeft...
Hij heeft al 77 eredivisiewedstrijden gespeeld, maar mij is hij nooit echt opgevallen... ik dacht dat ie pas een handvol wedstrijden had gespeeld. Ik volg Feyenoord eerlijk gezegd ook niet echt, maar kan hij als verdedigende middenvelder spelen?Lionel schreef:Interesse in Vilhena?