Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Re: Onbetrouwbaar transfernieuws
http://www.marca.com/2015/01/09/futbol/ ... 32884.html
De grote naam van Madrid, het geld van Bayern of het beleid van Ajax. Aan de jonge Noor de keuze.
De grote naam van Madrid, het geld van Bayern of het beleid van Ajax. Aan de jonge Noor de keuze.
"Marco van Ginkel wil zo snel mogelijk vertrekken bij AC Milan. De Nederlander hoopt dat Chelsea een vroegtijdig einde maakt aan zijn huurperiode. De middenvelder komt bij Milan nauwelijks aan spelen toe en wil verhuurd worden aan een andere club waar hij wel speelminuten kan maken. (Daily Mirror)"
Ik ben benieuwd waar hij eindigt.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- InnerHarbour
Die van Ginkel moet niet zo mauwen. Hij is bewust voor de munten van Chelsea gegaan terwijl iedereen wist dat hij als een nobody zou binnenkomen en helemaal achteraan moest sluiten. Blijkbaar is hij bij AC Milan ook een nobody en speelt hij daar ook niet.
Bankie zitten en de bankrekening zien groeien van Ginkel, anders vragen of je jezelf kan vrijkopen en een club kiezen van je niveau.
Bankie zitten en de bankrekening zien groeien van Ginkel, anders vragen of je jezelf kan vrijkopen en een club kiezen van je niveau.
YNWA
Het zou toch mooi zijn als de jonge talenten van Ajax de 'les' van Van Ginkel goed voorgespiegeld krijgen.InnerHarbour schreef:Die van Ginkel moet niet zo mauwen. Hij is bewust voor de munten van Chelsea gegaan terwijl iedereen wist dat hij als een nobody zou binnenkomen en helemaal achteraan moest sluiten. Blijkbaar is hij bij AC Milan ook een nobody en speelt hij daar ook niet.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Precies. Zo iemand hoef ik ook niet bij Ajax. Lekker Nouri en Van de Beek de kans geven.InnerHarbour schreef:Die van Ginkel moet niet zo mauwen. Hij is bewust voor de munten van Chelsea gegaan terwijl iedereen wist dat hij als een nobody zou binnenkomen en helemaal achteraan moest sluiten. Blijkbaar is hij bij AC Milan ook een nobody en speelt hij daar ook niet.
IK GELOOF!!!!!!
PSV, Marcel Brands kennende.zeux schreef:"Marco van Ginkel wil zo snel mogelijk vertrekken bij AC Milan. De Nederlander hoopt dat Chelsea een vroegtijdig einde maakt aan zijn huurperiode. De middenvelder komt bij Milan nauwelijks aan spelen toe en wil verhuurd worden aan een andere club waar hij wel speelminuten kan maken. (Daily Mirror)"

Die hebben Hendrix al. Die was tenslotte niet mislukt.
IK GELOOF!!!!!!
Geen verrassende ontwikkeling. Zonde van zo'n talentvolle speler. Inmiddels staat hij al veel te lang aan de zijlijn op een leeftijd dat hij gewoon wekelijks moet spelen.
Nil volentibus arduum
Dat kan nog komen.Lionel schreef:Die hebben Hendrix al. Die was tenslotte niet mislukt.

Wat moest die jongen dan? Als hij niet voor Chelsea had getekend, hadden de maffiosi van die club hem bij Vitesse op de tribune laten wegrotten. Dan had hij ook niet gespeeld.
Dat was natuurlijk niet gebeurd. Fabeltjes. Hij koos zelf voor Chelsea. Laat hem nu maar wegrotten.
IK GELOOF!!!!!!
- Ajaciedjuh
Hij is toch de Nederlandse competitie ontgroeid (vindt hijzelf)!? 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Wat moet hij dan zeggen? Dat ze hem genaaid hebben?
Rob Jansen heeft aangegeven dat Van Ginkel naar Ajax wilde, 'maar dat mocht niet'. (VI)Lionel schreef:Dat was natuurlijk niet gebeurd. Fabeltjes. Hij koos zelf voor Chelsea. Laat hem nu maar wegrotten.
Heel leuk, maar het seizoen daarop koos hij ook doodleuk voor Milan i.p.v. Ajax, dus die 'onvrijwillige' transfer naar Chelsea betwijfel ik.
Misschien is 3 keer scheepsrecht.Ajaciedjuh schreef:Hij is toch de Nederlandse competitie ontgroeid (vindt hijzelf)!?

Overmars en FdB kennende gaan ze wel weer een lijntje uitgooien.
Met Andersen in de basis doet Ajax niet mee om de titel. 0,0 rendement. Met Serero dan ook nog eens op VM heb je het middenveld van een subtopper.
- InnerHarbour
Als ik aan iets geen waarde hecht is het aan de verhaaltjes van zaakwaarnemers, zeker aan de verhaaltjes van Rob Jansen niet.Yopi schreef:Rob Jansen heeft aangegeven dat Van Ginkel naar Ajax wilde, 'maar dat mocht niet'. (VI)
YNWA
Waarom zeker die van Rob Jansen niet?
- Ajaciedjuh
Ik zou hem er wel bij willen, maar alleen als ze hem kunnen kopen (direct of met optie).
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- InnerHarbour
Laat ik het erop houden dat ik Haagse Robbie langer ken dan vandaag en niet uit verhalen.Yopi schreef:Waarom zeker die van Rob Jansen niet?
YNWA
Je louche buurman? 

Dat zou inderdaad wel een voorwaarde moeten zijn. En ik zou ook wel enige toewijding willen zien van hem in de vorm van een verbintenis voor een aantal seizoenen.Ajaciedjuh schreef:Ik zou hem er wel bij willen, maar alleen als ze hem kunnen kopen (direct of met optie).
De vraag is wel hoe fit en goed hij op het moment is. Hij speelt al tijden niet of nauwelijks meer. Van Ginkel in goede doen is een waardevolle basisspeler voor dit Ajax. Maar is hij nog wel de speler die wij in gedachten hebben?
Nil volentibus arduum
Ik hoef hem niet. Geef maar liever de eigen jeugd de kans. Van Ginkel is niet beter dan Klaassen en bovendien diste hij Ajax tot twee keer toe.
IK GELOOF!!!!!!
Ajax heeft maar een middenvelder die het gewenste niveau heeft. Klaassen dus. Er moet gewoon kwaliteit bij, want anders is het seizoen snel voorbij.Lionel schreef:Ik hoef hem niet. Geef maar liever de eigen jeugd de kans. Van Ginkel is niet beter dan Klaassen en bovendien diste hij Ajax tot twee keer toe.
Van Ginkel huren is ook geen kwaliteitsinjectie. Die heeft 20 minuten gespeeld in 1.5 jaar tijd.
IK GELOOF!!!!!!
Het zou ongeloofwaardig zijn als Ajax Ginkel koopt. Op het middenveld komen jongens als Andersen, Beek, Nouri, Bazoer en Elting aan. Kwaliteit genoeg.
Op de korte termijn heeft Ajax een kwaliteitsprobleem op het middenveld dat verhindert dat we kampioen worden. Acceptabel?Alexander schreef:Het zou ongeloofwaardig zijn als Ajax Ginkel koopt. Op het middenveld komen jongens als Andersen, Beek, Nouri, Bazoer en Elting aan. Kwaliteit genoeg.