CorrectMarillion schreef:Deze club is door de supporters opgericht na de overgang naar MK Dons.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Dit is trouwens toch niet het Wimbledon van de crazy gang, maar een nieuw opgerichte club, toen het oude Wimbledon verkaste en MK Dons ging heten?
Engeland en Schotland
Moderator: mods
Re: Engeland en Schotland
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Stevige speler, zeg. Lijkt net die ene uit The Green Mile.
Die is al dood.Jöhnk schreef:Stevige speler, zeg. Lijkt net die ene uit The Green Mile.
Meen je dat nou? Die is ook niet oud geworden.
Maar dan is het 'm in ieder geval niet.
Maar dan is het 'm in ieder geval niet.
Helaas wel. Geweldig acteur.Jöhnk schreef:Meen je dat nou? Die is ook niet oud geworden.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Michael_Clarke_Duncan
Iets dergelijks is overigens ook bij Manchester United gebeurd als reactie op de overname door de Glazer familie, United of Manchester.elliquido schreef:CorrectMarillion schreef:Deze club is door de supporters opgericht na de overgang naar MK Dons.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Dit is trouwens toch niet het Wimbledon van de crazy gang, maar een nieuw opgerichte club, toen het oude Wimbledon verkaste en MK Dons ging heten?
Nil volentibus arduum
- InnerHarbour
"I had to change him and also Luke Shaw because he had an ankle problem. He played on also. Rafael has already gone away in a car to the hospital. I don't know how he did it. I cannot say. I will have to watch the video. Also, the same with Shaw."

BBC
YNWA
Niet geheel,, de rechten van het oude Wimbledon liggen nu bij de mk dons. Een stadje Milton keynes ver boven Londen. Dit van vanavond is een nieuwe wimbledon.De rechten van Man u zijn altijd zo gebleven.
Milton Keynes - Raymon kent het geloof ik wel goed - is de sobere uitvoering van Almere. Voetbal lijkt mij daar één van de weinige vormen van ontsnapping.elliquido schreef:Niet geheel,, de rechten van het oude Wimbledon liggen nu bij de mk dons. Een stadje Milton keynes ver boven Londen. Dit van vanavond is een nieuwe wimbledon.De rechten van Man u zijn altijd zo gebleven.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Echt een prachtig stadion. Een soort ziggo dome. Er zit alleen geen hond
- InnerHarbour
Strakke overwinning van Liverpool, de club met het mooiste stadion van de PL. 

YNWA
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Sterker nog, ik werk er een steenworp vanaf en vanavond nog een balletje getrapt daar. De Dons doen het wel goed trouwens, zullen waarschijnlijk dit jaar promoveren. Ligt ongeveer 40 minuten van London, dus zo ver is het niet.zeux schreef:Milton Keynes - Raymon kent het geloof ik wel goed - is de sobere uitvoering van Almere. Voetbal lijkt mij daar één van de weinige vormen van ontsnapping.elliquido schreef:Niet geheel,, de rechten van het oude Wimbledon liggen nu bij de mk dons. Een stadje Milton keynes ver boven Londen. Dit van vanavond is een nieuwe wimbledon.De rechten van Man u zijn altijd zo gebleven.
Paar jaar geleden had je trouwens MK Dons - Wimbledon voor de FA Cup. Dat was wel een mooie wedstrijd.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Heeft MK Dons niet een tijdje de illustere Helmond Cub in handen gehad?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Jazeker! Met dank aan Ko lees ik dat ze eenmaal winnaar zijn geweest en 2 maal verliezend finalist. Vooral het verlies na pingels bij Shrewsbury zal ze nog lang heugen denk ik.
26/01/13: Queen's Park Rangers FC - Milton Keynes Dons FC: 2-4
29/01/13: Yeovil Town FC - Milton Keynes Dons FC: 2-1
03/08/13: Shrewsbury Town FC - Milton Keynes Dons FC: 0-0
Oh ja, de Helmond cup. Leuk! Volgens twitter staat hij momenteel bij Southampton in de prijzenkast:
https://twitter.com/helmondcup
https://twitter.com/helmondcup
Ik doelde inderdaad puur op het feit dat supporters zelf een club zijn gestart. De oorzaak is wat anders. Het heeft wel allebei mijn sympathie. Weg met alle commercie en gewoon zelf helemaal onderaan beginnen.elliquido schreef:Niet geheel,, de rechten van het oude Wimbledon liggen nu bij de mk dons. Een stadje Milton keynes ver boven Londen. Dit van vanavond is een nieuwe wimbledon.De rechten van Man u zijn altijd zo gebleven.
Nil volentibus arduum
Er zijn vele fan-founded clubs in Engeland. Er gaan nogal wat clubjes failliet vanwege frauduleuze bestuurders op zoek naar het snelle geld van de hogere divisies. Zelfbestuur is nu dus de trend.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Vikkie Valdes naar Man Utd. Bijzondere transfer wel. Dure, goede tweede keeper erbij.
Valdes rekent er niet meer op om ooit nog de nummer 1 keeper van Spanje te worden dus. Anders ga je niet achter een veelbelovende landgenoot zitten.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Misschien moet ie 'm eens vóór de '1' in het 1-5-3-2 neerzetten!!Peter schreef:Vikkie Valdes naar Man Utd. Bijzondere transfer wel. Dure, goede tweede keeper erbij.

Revolutionair: twee keepers, van wie één zonder handschoenen. 

De 1-1-4-3-2. Een briljante vondst uiteraard. En praktisch: 2 man die een lange haal als geen ander kunnen geven i.p.v. 1!Yopi schreef:Revolutionair: twee keepers, van wie één zonder handschoenen.

Sluw. En dan noemen we de voorste van die 2 geen libero, maar buitenspelopheffer.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
A cunning plan, Baldrick!beelzebub schreef:Sluw. En dan noemen we de voorste van die 2 geen libero, maar buitenspelopheffer.