Darten
Moderator: mods
Re: Darten
Anderson. I hope.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Son-Li Wan Fil Taylah!
Prettige wedstrijd Zeux, dat de beste moge winnen en dat het niet die sympathieke doch laffe Schot moge zijn.
Prettige wedstrijd Zeux, dat de beste moge winnen en dat het niet die sympathieke doch laffe Schot moge zijn.

Ondertussen ook Bengals-Colts volgen. Gun het die tijgerprints wel.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
-
- AT Toto winner 15/16
Lekkere eerste set hoor. Beiden op goed niveau.
Bengals liggen al op hun rug, nu Ando nog. 
Waarom hebben ze niet die kale caller met z'n rauwe stem vandaag? Toch veruit het meest entertaining? Die man die er nu staat vind ik maar saai.

Waarom hebben ze niet die kale caller met z'n rauwe stem vandaag? Toch veruit het meest entertaining? Die man die er nu staat vind ik maar saai.
Laatst gewijzigd door Dubbel op zo jan 04, 2015 9:56 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Dit is toch geen sport? Zouden ze niet beter gooien als ze een kilo of 40 zouden verliezen?
IK GELOOF!!!!!!
Ik heb nog eens meegedaan aan het NK Flipperen. Zou flipperen ook een sport zijn? Weet eerlijk gezegd niet meer of de winnaar destijds zwaarlijvig was of niet.
Anderson is het wel effe kwijt. :-)
Wel curieus dat Taylor een Dubbel8-complex heeft deze wedstrijd.
Wel curieus dat Taylor een Dubbel8-complex heeft deze wedstrijd.
Ze hebben hem nu alsnog ingebracht.Dubbel schreef:Waarom hebben ze niet die kale caller met z'n rauwe stem vandaag? Toch veruit het meest entertaining? Die man die er nu staat vind ik maar saai.

Die break had Anderson moeten maken. En dan is het typisch Taylor om er overheen te denderen met een hoge finish.
-
- AT Toto winner 15/16
Hoppa 4-4. Anderson voorkomt de vorentscheidung.
Phil had het 99% binnen moeten hebben maar nu weer gelijk... 

What the heck is er met zijn dubbels aan de hand? Mist er veel.
Specta.
NO SCORE 

-
- AT Toto winner 15/16
Wtf... alle 3 de pijlen van Anderson vallen uit de triple 20.
Haha dat geloof je toch niet?Dubbel schreef:NO SCORE
Denk je je eigen leg met 180 te beginnen, vallen alle pijlen eruit en heb je 0 punten. En de bloed gemene Taylor pakt dan uiteraard die leg. Je zult hier de 9e set maar door verliezen zeg.

Ja doen ze de laatste jaren standaard in de finale.Dubbel schreef:Ze hebben hem nu alsnog ingebracht.Dubbel schreef:Waarom hebben ze niet die kale caller met z'n rauwe stem vandaag? Toch veruit het meest entertaining? Die man die er nu staat vind ik maar saai.
Eerst The Puppy George Noble als referee, daarna The Voice Russ Bray met zijn rauwe stem. Het lijkt erop dat de scheidsrechter nu nalaat het publiek ff toe te spreken want Anderson leek net duidelijk uit zijn spel te worden gebracht vanuit het publiek.
Laatst gewijzigd door Cruijff op zo jan 04, 2015 11:09 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blijkbaar wordt Anderson uit zijn spel gehaald uit het publiek.
-
- AT Toto winner 15/16
Wat een klasse dat Anderson deze set nog wint ondanks alle ellende.
Mooie pot.
IJzersterk van Anderson dat hij deze set weet te winnen na deze incidenten en na de start in de 1e leg met 180 punten gooien en er 0 krijgen. 

-
- AT Toto winner 15/16
Wat Anderson doet is echt fenomenaal.