Duitsland
Moderator: mods
Re: Duitsland
Misschien had Klopp wel fantastisch materiaal de afgelopen jaren en blijkt hij nu geen wonderdokter? De laatste plaats is gewoon schandalig hoor.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
In de PL is het al en nu kondigt de Bundesliga aan dat met ingang van volgend seizoen in alle wedstrijden doellijn technologie wordt gebruikt.
Ondertussen speelt in dit land ‘de helft’ van de clubs op kunstgras vanwege kostenbesparing. Wat een derde competitie hebben we toch.
Ondertussen speelt in dit land ‘de helft’ van de clubs op kunstgras vanwege kostenbesparing. Wat een derde competitie hebben we toch.
YNWA
Ik denk dat we voorloper zijn. Over 30 jaar wordt overal op kunstgras gespeeld.
Kan jij je nog hockey op echt gras herinneren?
Kan jij je nog hockey op echt gras herinneren?

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
- InnerHarbour
- InnerHarbour
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Dortmund staat laatste, maar het zou me niets verbazen als men aan het einde van de rit 'gewoon' Europees voetbal haalt. De achterstand is marginaal en het verschil met nummer 4 is 10 punten. Nou, nou.
Recordavond; na vanavond heeft Bayern de minst gepasseerde defensie na 16 wedstrijden. Slechts 3 tegen goals.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
- InnerHarbour
Huub is toch wel weer aardig bezig.
Zo, zo een hele wedstrijd, zal wel alleen gewandeld hebben het laaatste half uur.De Limburgse trainer volgde vorige maand de opgestapte Armin Veh op bij Stuttgart en won vervolgens meteen van SC Freiburg (1-4). Na een nederlaag bij Schalke 04 en een gelijkspel tegen FSV Mainz volgde dinsdag weer een zege.

AD.nlStuttgart kwam daardoor op zestien punten, evenveel als HSV waarbij aanvoerder Rafael van der Vaart de hele wedstrijd speelde en geel kreeg.
YNWA
Mooie assist van Raffie bij de goal van VfB.
Stevens doet het weer goed in Stuttgart. Onderschatte trainer.

Stevens doet het weer goed in Stuttgart. Onderschatte trainer.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Valt mij ook op. Nu weer vanuit een kansloze positie omhoog richting middenmoot. 7 uit 4 is een prima start.
Wel opvallend dat ie het vooral in Duitsland goed doet.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Daar is hij het mannetje.
Bij Roda JC leverde hij ook geweldig werk in Nederland. Het is dat Ajax in het seizoen 1994/1995 in topvorm was maar anders had hij toen zomaar kampioen kunnen worden. Wij speelden dat jaar ook twee keer met 1-1 gelijk als ik me niet vergis.
Nil volentibus arduum
Kerkrade is zo goed als Duitsland natuurlijk.
Zijn PR is niet zo goed. Menig trainer die veel minder presteert staat er veel beter op.Marillion schreef:Bij Roda JC leverde hij ook geweldig werk in Nederland.
Mwa, zijn tijd bij Psv heeft de beeldvorming ook geen goed gedaan.
Toen was het verval bij psv al gaande. De trainers na Stevens konden dat ook niet ombuigen.Arthur schreef:Mwa, zijn tijd bij Psv heeft de beeldvorming ook geen goed gedaan.
Maar Stevens heeft bij tal van clubs met bescheiden middelen uitstekend werk verricht. Type van "de zweep" natuurlijk, maar dat blijkt nog steeds goed te werken.
In Duitsland wel ja, in oa Nederland niet.
Stevens kreeg tijdens zijn laatste verband als trainer bij PSV ruzie met zo ongeveer de gehele selectie, met name de buitenlanders klaagden steen en been. Stevens is nog van de oude stempel, dat werkt tegenwoordig niet meer. Behalve dan in Duitsland, waar dit opvallend genoeg nog wel geaccepteerd wordt.
Dat hij verder een uitstekend trainer is moge overduidelijk zijn.
Stevens kreeg tijdens zijn laatste verband als trainer bij PSV ruzie met zo ongeveer de gehele selectie, met name de buitenlanders klaagden steen en been. Stevens is nog van de oude stempel, dat werkt tegenwoordig niet meer. Behalve dan in Duitsland, waar dit opvallend genoeg nog wel geaccepteerd wordt.
Dat hij verder een uitstekend trainer is moge overduidelijk zijn.
Zou het ook niet een héél klein beetje aan de spelersgroep van toen gelegen hebben? 

Klopt ja, het Roda van Huub Stevens met onder meer Barry van Galen, Max Huiberts, Ruud Hesp, Danny Hesp, Johan de Cock, Ger Senden, Mark Luijpers, Maurice Graef, Tijjani Babangida en Tomasz Iwan.Marillion schreef:Bij Roda JC leverde hij ook geweldig werk in Nederland. Het is dat Ajax in het seizoen 1994/1995 in topvorm was maar anders had hij toen zomaar kampioen kunnen worden. Wij speelden dat jaar ook twee keer met 1-1 gelijk als ik me niet vergis.
Ze haalden in dat seizoen een puntenaantal waarmee ze in elke andere Europese competitie kampioen zouden zijn gewonnen.
Het klopt ook dat Ajax dat seizoen niet van Roda wist te winnen en dat beide wedstrijden in 1-1 eindigde. Ajax week bij de thuiswedstrijd zelfs nog uit naar het Olympisch Stadion, wat zeer ongebruikelijk was voor een wedstrijd tegen Roda.
-
- AT Toto winner 15/16
Hadden ze toen ook niet AC Milan bijna uitgeschakeld in de Uefa-cup. Volgens mij wonnen ze in San Siro en gingen ze er uiteindelijk via penalties uit nadat Eric van de Luer een penaltie de tweede ring injoeg. Als die er in zat hadden ze Milan verslagen.
- Jinne
- Site Admin
Dat was inderdaad jaren later. Met jongens als Soetaers toen.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!