Paris Saint Germain - Ajax 25-11-2014
Moderator: mods
Re: Paris Saint Germain - Ajax 25-11-2014
Jezus Christus... Sjonge jonge jonge... Waarom breng je die droeftoeter toch in, Frank? Die kan er geen reet van en sinds hij in het veld staat wordt er een stuk minder gevoetbald. Zo niet nodig allemaal.
Diagonaal schotje in de lange hoek. Cillessen is gewoon te klein.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Inderdaad, want Lavezzi die alleen op hem afkwam in de eerste helft stopt een kleuter nog. Of niet soms, Wimpey?wimpey schreef:Typisch. Viergever zal 'm ook eens de tribune in rossen.![]()
Cillessen mag ook wel eens een wat moeilijkere bal tegenhouden trouwens.
Als je beet hebt moet je doorbijten. Jonge spelers moeten dat nog leren.
- Ajaciedjuh
Alleen, heb jij het wel bij het rechte eind.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Wat Wimpey met Andersen heeft, heb ik met Zimling.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Dat soort teksten hoor ik al jaren. Ik zie er 2 van topniveau: Klaasen en Kishna. De rest is gewoon niet zo goed.Yopi schreef:Als je beet hebt moet je doorbijten. Jonge spelers moeten dat nog leren.
Overigens onbegrijpelijk dat De Boer Zimling laat invallen. Je moet blijven voetballen. 

- Ajaciedjuh
Mike klopt nadrukkelijk aan de deur.
Verdedigend goed vandaag. Opbouwend ook: uitstekende inspeelpass en voegt een heel stuk kopkracht toe.
Denswil speelt ook een prima wedstrijd.

Denswil speelt ook een prima wedstrijd.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Het inbrengen van Zimling is de doodsteek gebleken. Inschattingsfout van Frank.
Laatst gewijzigd door Rooie op di nov 25, 2014 10:31 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Jinne
- Site Admin
Dat heeft Zimling nou weer nooit bij zijn passes. Dat is wel de allerslechtste aankoop tijdens het bewind De Boer.Ajaciedjuh schreef:Alleen, heb jij het wel bij het rechte eind.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Wat Wimpey met Andersen heeft, heb ik met Zimling.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Tweede helft vond ik Andersen goed spelen. Milik z'n balbehandeling is ook een verademing tov Sigi. Als Ajax nou zo voetbalt in de eredivisie dan wordt het nog eens wat.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- Giacomo Puccini
Mijn gedachte. Afscheid nemen van Schöne, Moisander, Ziggy, Zimling. Volgend jaar lekker aanvullen met jeugdspelers van rond de 18. Dan wordt je waarschijnlijk ook uitgeschakeld in de CL, maar met opgeheven hoofd.Ferry schreef:Maar goed dat je wat ervaring koopt. Dat helpt je toch in dit soort wedstrijden.
Ajax!
- Ajaciedjuh
1 goede helft, de rest prut.Jinne schreef:Dat heeft Zimling nou weer nooit bij zijn passes. Dat is wel de allerslechtste aankoop tijdens het bewind De Boer.Ajaciedjuh schreef:Alleen, heb jij het wel bij het rechte eind.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Wat Wimpey met Andersen heeft, heb ik met Zimling.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
En weer een onnodige nederlaag. Iedereen moet nog maar wat bijleren. 

- Monkey Tonk
Mooie goal Klaassen. En Zimling ... met zo'n naam ben je of van wereldklasse of vierde klasse amateurs.
Verder geen idee waarom Ajax bij 1-1 nog voor de drie punten bleef gaan, en achterin open huis hield. Met een punt stap je met opgeheven hoofd van het veld.
Verder geen idee waarom Ajax bij 1-1 nog voor de drie punten bleef gaan, en achterin open huis hield. Met een punt stap je met opgeheven hoofd van het veld.
-
Dan waren we al gekwalificeerd voor de EL, dus dat was wel logisch. Wat Viergever en Zimling deden bij de twee tegentreffers niet. Overigens vind ik dat de 2-1 niet op het conto van Cillessen mag worden bijgeschreven. Die bal zat werkelijk precies naast de verre paal in het zijnet. Precisiewerk.Monkey Tonk schreef:Mooie goal Klaassen. En Zimling ... met zo'n naam ben je of van wereldklasse of vierde klasse amateurs.
Maar dat maakt toch niks uit, Weekend Cees? Kijk eens van waar Zlatan die bal binnenschiet.
Viergever moet die bal uit laten gaan of een Fransman in het publiek een gebroken neus schieten. Van der Hoorn dekt lucht. Zlatan stond meters vrij. Daarna draait hij zijn rug erin. Ongelooflijk voor iemand die verder niet kan voetballen. En dan Cilissen.... gewoon een fout.
Viergever moet die bal uit laten gaan of een Fransman in het publiek een gebroken neus schieten. Van der Hoorn dekt lucht. Zlatan stond meters vrij. Daarna draait hij zijn rug erin. Ongelooflijk voor iemand die verder niet kan voetballen. En dan Cilissen.... gewoon een fout.
IK GELOOF!!!!!!
- Giacomo Puccini
Van der Hoorn en Denswil vormden vandaag een solide centrum. Moeten we daar waarde aan hechten of zijn Veltman en Moisander tegen Ado zeker van hun plek? Wat mij betreft wordt het duo van vandaag beloond. Al is het maar als signaal.
Ik ben tevreden over vandaag. Jonge spelers rammelen op de deur. De oudere spelers verzaakten vandaag, wat te verwachten viel. De toekomst van Ajax ziet er rooskleurig uit. Dat het een tussenjaar (investeringsjaar) zou worden wisten we na afloop van de transferwindow.
Ik ben tevreden over vandaag. Jonge spelers rammelen op de deur. De oudere spelers verzaakten vandaag, wat te verwachten viel. De toekomst van Ajax ziet er rooskleurig uit. Dat het een tussenjaar (investeringsjaar) zou worden wisten we na afloop van de transferwindow.
Ajax!
Balen van de uitslag, deze moest je eigenlijk winnen. Ajax had na de 1-1 het momentum, had volop voor de 1-2 moeten gaan. Dan had het thuispubliek zich tegen de eigen ploeg gekeerd en win je deze pot met 1-2. Ben ik van overtuigd. De wissel van Zimling hielp wat dat betreft natuurlijk niet. Serero had er van mij best uit gemogen, maar breng dan Riedewald.
Maar goed, uiteindelijk deed deze wedstrijd er niet echt toe. Ben allang blij dat Ajax zich fatsoenlijk manifesteerde. Nu met revanchegevoelens op naar zondag. ADO uit, altijd lastig.
Genoten van juffie, by the way. Dat wordt er eentje.
Maar goed, uiteindelijk deed deze wedstrijd er niet echt toe. Ben allang blij dat Ajax zich fatsoenlijk manifesteerde. Nu met revanchegevoelens op naar zondag. ADO uit, altijd lastig.
Genoten van juffie, by the way. Dat wordt er eentje.
-
Was het te verwachten dat een Schone zou verzaken?
Vind het hele seizoen al dat Schöne te veel als vedette speelt. Dat is hij dus niet.
Zlatan scoort regelmatig zo tegen topverdedigers. Dat hij dat ook tegen Ajax doet, ga ik Van der Hoorn niet aanrekenen. Die jongen heeft het vanavond aardig gedaan,vind ik.
Niet met Wimpey eens dat alleen Klaassen en Kishna talent hebben. Er zit muziek in deze groep.
Niet met Wimpey eens dat alleen Klaassen en Kishna talent hebben. Er zit muziek in deze groep.
Zlatan scoort regelmatig zo tegen topverdedigers. Dat hij dat ook tegen Ajax doet, ga ik Van der Hoorn niet aanrekenen. Die jongen heeft het vanavond aardig gedaan,vind ik.
Niet met Wimpey eens dat alleen Klaassen en Kishna talent hebben. Er zit muziek in deze groep. Met een paar goede spelers erbij (A1, aankopen) komen we een heel eind.
Niet met Wimpey eens dat alleen Klaassen en Kishna talent hebben. Er zit muziek in deze groep. Met een paar goede spelers erbij (A1, aankopen) komen we een heel eind.
Laatst gewijzigd door Yopi op di nov 25, 2014 11:05 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Is dat niet het lot van Ajax in de huidige CL? Leuk meespelen, maar als de knikkers verdeeld worden met lege handen staan?Jöhnk schreef:Balen van de uitslag, deze moest je eigenlijk winnen. Ajax had na de 1-1 het momentum, had volop voor de 1-2 moeten gaan. Dan had het thuispubliek zich tegen de eigen ploeg gekeerd en win je deze pot met 1-2. Ben ik van overtuigd. De wissel van Zimling hielp wat dat betreft natuurlijk niet. Serero had er van mij best uit gemogen, maar breng dan Riedewald.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Monkey Tonk
Het gaat ook om het opbouwen van Europees zelfvertrouwen. Een goed resultaat achteloos weggooien past niet in dat langetermijnsplaatje.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Dan waren we al gekwalificeerd voor de EL, dus dat was wel logisch. Wat Viergever en Zimling deden bij de twee tegentreffers niet. Overigens vind ik dat de 2-1 niet op het conto van Cillessen mag worden bijgeschreven. Die bal zat werkelijk precies naast de verre paal in het zijnet. Precisiewerk.Monkey Tonk schreef:Mooie goal Klaassen. En Zimling ... met zo'n naam ben je of van wereldklasse of vierde klasse amateurs.
De goal van Zlatan was klasse. Een bal stuiterend in de hoek inschieten is net zo fraai als een stiffie. Ajax mag zolangzamerhand de UEFA wel eens een videoband sturen met scheidsrechterlijke dwalingen in de CL. Penalties, buitenspelgevallen, het is allemaal wel heel opzichtig in het voordeel van de 'grote' ploegen die zich kwalificeren.