SC Cambuur - Ajax 09-11-2014
Moderator: mods
Re: SC Cambuur - Ajax 09-11-2014
Waar ik op hoop is dat Andersen zich tot een 'Ronald de Boer-achtige' middenvelder kan ontwikkelen. Balvast, makkelijk een man passeren, oog voor het juiste moment om een pass te geven. Dat werk. Hij zal nooit iemand zijn die echt voorop gaat in de duels maar hij moet wel weerbaar genoeg worden om overeind te blijven in het moderne voetbal.
Ik denk dat De Boer en de technische staf daar ook echt wel mee bezig is. En op basis van wat ze van hem op de training al hebben gezien krijgt hij de ruimte.
Ik denk dat De Boer en de technische staf daar ook echt wel mee bezig is. En op basis van wat ze van hem op de training al hebben gezien krijgt hij de ruimte.
Nil volentibus arduum
- InnerHarbour
Ik help het je hopen en zou het geweldig vinden als dit inderdaad gaat gebeuren maar ik zie en niet meer in dan een mooiweer voetballer.
YNWA
- Monkey Tonk
Wat een wereld van verschil met Milik in de spits. Betrokken bij drie van de vier goals. Die jongen ziet het dus wel en dan heb je meteen een extra schakel voorin en loopt een aanval die met Sig doodloopt gewoon vloeiend verder. Opeen begint het er voorin wel leuk uit te zien met hem en EG.
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Sig moest alleen spelen om in de etalage te blijven staan.dat is nu wel duidelijk.
-
Tsja... lijkt me nogal raar. Z'n contract loopt af en afgelopen zomer liep ie al hevig te flirten met andere clubs. Uiteindelijk had Overmars in al z'n wijsheid besloten om Sigi langer vast te leggen omdat hij toch de gedroomde kandidaat bleek te zijn.....El Clavo schreef:Sig moest alleen spelen om in de etalage te blijven staan.dat is nu wel duidelijk.
Whitey on the moon.
Wat vond je van Milik, GR?
-
Heb de wedstrijd niet gezien, maar in de samenvatting zag het er goed uit. Nu hopen dat ie het volhoudt en het ook laat zien in grote(re) wedstrijd. Hij heeft wel een paar beperkingen natuurlijk, zoals zijn snelheid en z'n gebrek aan een rechterbeen.wimpey schreef:Wat vond je van Milik, GR?
Whitey on the moon.
Het was voor een uitgerangeerde stukadoor in ieder geval best aardig.
Wat Sigthórsson betreft. Ik denk dat De Boer, om wat voor reden dan ook, echt dacht dat hij op dat moment de beste keuze was. Het is misschien wat naief maar ik geloof niet dat hij een concessie doet als het gaat om de kracht van het elftal om hem in de etalage te zetten. Nog even los van de vraag wat je daarmee bereikt als hij niet goed presteert.
En misschien is het wel zo dat Milik mede dankzij die periode van relatieve rust inclusief de succesvolle uitstapjes met Polen naar zijn goede vorm heeft kunnen groeien. We zullen nooit weten of hij dezelfde ontwikkeling had gemaakt wanneer hij vanaf het begin in de basis had gestaan. Misschien was hij dan al gekraakt door het Amsterdamse publiek, of hij was nog verder geweest dan hij nu is. Zeg het maar. In de regel is het wel zo dat spelers tijd nodig hebben om bij een nieuwe club tot prestaties te komen.

Wat Sigthórsson betreft. Ik denk dat De Boer, om wat voor reden dan ook, echt dacht dat hij op dat moment de beste keuze was. Het is misschien wat naief maar ik geloof niet dat hij een concessie doet als het gaat om de kracht van het elftal om hem in de etalage te zetten. Nog even los van de vraag wat je daarmee bereikt als hij niet goed presteert.
En misschien is het wel zo dat Milik mede dankzij die periode van relatieve rust inclusief de succesvolle uitstapjes met Polen naar zijn goede vorm heeft kunnen groeien. We zullen nooit weten of hij dezelfde ontwikkeling had gemaakt wanneer hij vanaf het begin in de basis had gestaan. Misschien was hij dan al gekraakt door het Amsterdamse publiek, of hij was nog verder geweest dan hij nu is. Zeg het maar. In de regel is het wel zo dat spelers tijd nodig hebben om bij een nieuwe club tot prestaties te komen.
Nil volentibus arduum
Vergeet niet dat Sig nog een kredietlijntje had. Die heeft vorig seizoen geleverd toen het moest tegen o.a. Feyenoord, Twente en PSV uit mijn hoofd.
Dat lijntje droogt wel langzaam op trouwens.
Dat lijntje droogt wel langzaam op trouwens.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Dat klinkt toch al een stuk positiever. Je had hem en Overmars immers al afgefakkeld.GangstaRiB schreef: Heb de wedstrijd niet gezien, maar in de samenvatting zag het er goed uit. Nu hopen dat ie het volhoudt en het ook laat zien in grote(re) wedstrijd. Hij heeft wel een paar beperkingen natuurlijk, zoals zijn snelheid en z'n gebrek aan een rechterbeen.
-
Ach, hij is wat mij betreft nog steeds niet geslaagd. Tevens is het overall presteren van Overmars qua aankopen nogal dramatisch te noemen. Dus dat lijkt me redelijk terecht. Maar dat is tevens het laatste wat ik erover zeg in dit wedstrijd-topic.wimpey schreef:Dat klinkt toch al een stuk positiever. Je had hem en Overmars immers al afgefakkeld.GangstaRiB schreef: Heb de wedstrijd niet gezien, maar in de samenvatting zag het er goed uit. Nu hopen dat ie het volhoudt en het ook laat zien in grote(re) wedstrijd. Hij heeft wel een paar beperkingen natuurlijk, zoals zijn snelheid en z'n gebrek aan een rechterbeen.
Whitey on the moon.