Arkadiusz Milik

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

zeux

Re: Arkadiusz Milik

Bericht door zeux »

Cruijff schreef:Kap nou eens met de sfeer weer verzieken zeux. Je jaagt gewaardeerde posters als Neefkens en WkCdWn van het forum af met je stemmingmakerij en herhaling van zetten.

Je vraag is al talloze keren beantwoord en dat kan met gemak nog een keer: echter we weten dan ook 100% zeker dat je een herhaling van dezelfde vraag er in een ander topic weer doorheen fietst dus hoeveel nut heeft het?
Wat is dit voor gelul?

Het is inmiddels verboden om over dit soort issues vragen te stellen?

Misschien kan de forumleiding even bevestigen dat bepaalde issues 'verboden' zijn?

Wimpey vraagt om de impuls van kwaliteit. Ik vraag dat ook, maar wordt structureel afgebrand om die mening.

Dus mijn vraag: wat is het verschil?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter »

Ik heb geen idee. Vraag het aan wimpey. :smallgrin.gif:

Dit topic is echter van Milik. Het aankoopbeleid zoveel mogelijk concentreren in 'haar eigen topic'. Ik geef alvast een voorzet. Zie hier: http://www.ajaxtalk.nl/Forum/viewtopic. ... 7#p1288267

Milik geeft trouwens aan dat hij graag bij Ajax blijft en dat hij zich ontwikkelt. Het is nog vroeg, maar vinden we dat de optie gelicht moet worden?
zeux

Bericht door zeux »

peter schreef:Ik heb geen idee. Vraag het aan wimpey. :smallgrin.gif:
Die duikt, helaas.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax »

Dit topic is echter van Milik. Het aankoopbeleid zoveel mogelijk concentreren in 'haar eigen topic'. Ik geef alvast een voorzet. Zie hier: http://www.ajaxtalk.nl/Forum/viewtopic. ... 7#p1288267

Milik geeft trouwens aan dat hij graag bij Ajax blijft en dat hij zich ontwikkelt. Het is nog vroeg, maar vinden we dat de optie gelicht moet worden?

Is er wel een optie tot koop? Meen me te herinneren dat dat niet het geval was.

Ik denk sowieso dat we dat pas kunnen weten als hij een keer een eerlijke kans krijgt en ook minstens 10 duels op rij gewoon mag starten.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
peter

Bericht door peter »

Ajax.nl meldt:
15 mei 2014
Ajax heeft overeenstemming bereikt met Arkadiusz Milik en Bayer Leverkusen. De aanvaller wordt gehuurd van de Duitse club, waar hij op dit moment onder contract staat. De overeenkomst heeft een looptijd van een seizoen, tot en met 30 juni 2015. Het afgelopen seizoen speelde de linkspoot op huurbasis bij FC Augsburg. In de overeenkomst is een optie tot koop opgenomen.
Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax »

:biggthumpup.gif:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour »

Mr. Ajax schreef:Als er een ding nu duidelijk moet zijn na de laatste 4 kampioenschappen -die jij er maar al te graag bij haalt bij de eerste de beste mogelijkheid- is dat een matige eerste seizoenshelft niet veel hoeft te betekenen met betrekking tot een eventuele kampioenschap.

Juist alle punten die we voor de Kerst halen zijn 'gevonden' punten. Na de winterstop komen wij op stoom.
YNWA
Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh »

Ik vind het nog te vroeg mbt het lichten van de optie. Heeft nog te weinig gespeeld om een goed oordeel te kunnen vormen. En daarbij was de weerstand ook gering.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
wimpey

Bericht door wimpey »

Ajaciedjuh schreef:Ik vind het nog te vroeg mbt het lichten van de optie. Heeft nog te weinig gespeeld om een goed oordeel te kunnen vormen. En daarbij was de weerstand ook gering.
Pcs. Hij lijkt me trouwens ook geen spits. Meer een 9,5. Tussen de linies spelend.
Arthur

Bericht door Arthur »

InnerHarbour schreef:
Mr. Ajax schreef:Als er een ding nu duidelijk moet zijn na de laatste 4 kampioenschappen -die jij er maar al te graag bij haalt bij de eerste de beste mogelijkheid- is dat een matige eerste seizoenshelft niet veel hoeft te betekenen met betrekking tot een eventuele kampioenschap.

Juist alle punten die we voor de Kerst halen zijn 'gevonden' punten. Na de winterstop komen wij op stoom.
Ik snap ook niet waar de conclusie vandaan komt dat we dit seizoen minder kans maken dan de voorgaande jaren. Volgens mij lopen we redelijk gelijk met vorig jaar als je kijkt hoeveel punten we in dezelfde wedstrijden haalden. Daarnaast komt de periode waarin we elk jaar op ons sterkst zijn er nog aan, terwijl bij PSV de knietjes standaard gaan knikken als het seizoen naar de climax gaat. (Zaak is daarvoor natuurlijk wel dat Ajax de druk erop houdt.)
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke »

Wie heeft Milik nodig als je Sigthorsson hebt? :smallgrin.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali
Le T.

Bericht door Le T. »

peter schreef: Milik geeft trouwens aan dat hij graag bij Ajax blijft en dat hij zich ontwikkelt. Het is nog vroeg, maar vinden we dat de optie gelicht moet worden?
Het is te vroeg, maar er moet wel naar toegewerkt worden, in die zin dat hij speeltijd krijgt en het antwoord op die vraag geeft. Als ik nu zou moeten oordelen zou ik zeggen 'ja', hij ziet het spel goed en het heeft een prima schot, terwijl zijn techniek adequaat lijkt voor een wat statische combinerende en kaatsende spits. Dan heb je daar een heel bruikbare speler aan terwijl Zivkovic zich ontwikkelt.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Precies, hij moet nu de ruimte krijgen om te laten zien of hij de investering waard is.

We hebben nu nog te weinig speelminuten gezien voor een goed oordeel. Maar ik heb het gevoel dat hij het in zich heeft. Maakt een paar keer een echt spitsendoelpunt. Paar keer een goede assists ook. Ik heb het al een paar keer gezegd maar ik zie eigenlijk niet in waarom hij op dit moment niet de kans zou krijgen als basisspeler. Die valse start was wel van heel korte duur.
Nil volentibus arduum
Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh »

Telesport.

Milik tekent een contract tm 2018. Optie van 2,5 miljoen wordt gelicht.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Yopi
Erelid

Bericht door Yopi »

Zo, de stemming is omgeslagen. Misschien een idee om voortaan nieuwe spelers een half jaartje de tijd te geven?

Leuk voor die jongen, leuk ook voor Overmars.
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon »

Een beetje zoals bij Utd?
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
wimpey

Bericht door wimpey »

Yopi schreef:Zo, de stemming is omgeslagen. Misschien een idee om voortaan nieuwe spelers een half jaartje de tijd te geven?
Waar is D_skilled? :hypocrite.gif:
Leuk voor die jongen, leuk ook voor Overmars.
Leuk voor Ajax. Technisch goed onderlegde speler waar nog rek in zit. Hij is 1 M goedkoper dan Mike vd H. :excited.gif:
beelzebub

Bericht door beelzebub »

Mwoah, ik heb nog wel reserves. Hij is sterk met zijn neus naar de goal.
Als kapstok, kaatsende spits en balvasthouder met de rug naar de goal moet ik het nog zien.

Maar goed, voorlopig is en blijft hij onze: MegaPool. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Yopi
Erelid

Bericht door Yopi »

Ik vind het een groter probleem dat De Boer Sig steeds opstelt. Alsof hij daarmee iets wil bewijzen. Misschien dat hij zelf Sig destijds gehaald heeft? Was dat niet in de tijd dat 'Franks lijstje ons lijstje' was?

Een talentvolle aanvaller halen voor 2,5 miljoen, dát is hoe het moet. Ik hoop dat Milik het inderdaad kan laten zien in de toekomst. Zelf heb ik - door mijn vakantie - nog amper iets behoorlijks van hem gezien. Maar dan, elke speler zou in elk geval de kans moeten krijgen om te wennen.
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion »

Ik denk dat hij op 20 tot 25 doelpunten uitkomt als hij de rest van het seizoen mag spelen. Misschien een beetje enthousiast omdat we al op 12 wedstrijden zitten maar hij heeft laten zien dat hij vrij makkelijk scoort en het is natuurlijk de Eredivisie. En hij heeft er al een paar staan natuurlijk.

Als het gaat om fungeren als aanspeelpunt moet hij verbeteren. Maar hij is nog jong genoeg en heeft in ieder geval wel de fysieke eigenschappen die nodig zijn. Ik ben echt vrij enthousiast over zijn mogelijkheden. Volgens mij heeft Ajax de spitspositie prima ingevuld met hem. Hopelijk komt in de loop van het seizoen Zivkovic ook door (wellicht vanaf de zijkant?). En dan ziet het er voorin heel behoorlijk uit.
Nil volentibus arduum
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke »

Yopi schreef:Ik vind het een groter probleem dat De Boer Sig steeds opstelt. Alsof hij daarmee iets wil bewijzen. Misschien dat hij zelf Sig destijds gehaald heeft? Was dat niet in de tijd dat 'Franks lijstje ons lijstje' was?
Het contract met Sig zou toch ook verlengd worden? Dat blijft het vreemde aan deze zaak, het vertrouwens dat De Boer ( en Overmars blijkbaar ook) in Sigthorsson hebben (of hadden).
Een talentvolle aanvaller halen voor 2,5 miljoen, dát is hoe het moet. Ik hoop dat Milik het inderdaad kan laten zien in de toekomst. Zelf heb ik - door mijn vakantie - nog amper iets behoorlijks van hem gezien. Maar dan, elke speler zou in elk geval de kans moeten krijgen om te wennen.
Eens, dit was een ideale constructie. Maar die buitenkansjes zijn er natuurlijk niet zo vaak.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali
wimpey

Bericht door wimpey »

Kan het verwijt dat Ajax niet investeert ook weer effe de kast in.

Ik zie in Milik geen Lewandowski ofzo. Maar hij maakte m.n. gisteren een prima indruk. Jonge gast met mogelijkheden die bij Ajax stappen wil zetten. Goed werk van Overmars dus. Mag ook wel eens gezegd worden.
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon »

wimpey schreef:Kan het verwijt dat Ajax niet investeert ook weer effe de kast in.

Ik zie in Milik geen Lewandowski ofzo. Maar hij maakte m.n. gisteren een prima indruk. Jonge gast met mogelijkheden die bij Ajax stappen wil zetten. Goed werk van Overmars dus. Mag ook wel eens gezegd worden.
Schiet de 1-1 er gewoon knap en strak in. Lijkt me niet het type van de verfijnde stift over een keeper. Meer eentje die 'm door het net heen schiet.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
peter

Bericht door peter »

Die eerste is technisch ook gewoon een prima goal. Het eerste contact is namelijk flitsend.

Het lijkt er op dat je daar voor 2.5 mln een prima selectiespeler aan hebt. Ik blijf het herhalen, die jongen is 4 jaar jonger dan Sigi en laat meer potentie zien. Of het goed genoeg is om uit te groeien tot een sterkhouder? Afwachten, maar hij 'levert' in ieder geval wel nu.
Lionel

Bericht door Lionel »

Ik blijf het wel vreemd vinden dat Frank Sig blijft opstellen maar wel nu Milik wilt kopen terwijl Zivkovic er natuurlijk ook nog is.
IK GELOOF!!!!!!
Plaats reactie