Ajax - FC Barcelona 05-11-2014
Moderator: mods
Re: Ajax - FC Barcelona 05-11-2014
Ik wist het niet, maar schijnbaar spelen we vanavond onze 100e CL wedstrijd.
Het Parool heeft 5 hoogte- en 5 dieptepunten op een rijtje gezet. Hoef je zelf joeptjoep niet af te struinen:
Vijf dierbare momenten
Vijf teleurstellingen
Het Parool heeft 5 hoogte- en 5 dieptepunten op een rijtje gezet. Hoef je zelf joeptjoep niet af te struinen:
Vijf dierbare momenten
Vijf teleurstellingen
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
Als Messi je mag en je goed genoeg vindt is hij bereid je om ballen heel snel weer terug te geven. Situaties waarin Neymar of Suárez zich langs één of twee man rommelen, een combinatie met Messi zoeken die met één keer raken zijn aanvalskompaan in een split second vrij voor de keeper zet.GangstaRiB schreef:Ik hoop dat we van Suarez kunnen genieten. Kijken of ie bij Barca ook dat onvoorspelbare in z'n spel blijft houden en niet alles bij koning Messi hoeft in te leveren.
Wanneer Messi je niet mag, kan hij in het veld voor een teamgenoot een heel vervelend kereltje zijn.
Dat klopt als een bus. Vraag maar aan Alexis Sanchez.
Iedereen vind hem de ideale schoonzoon en C. Ronaldo zo arrogant, maar Messi is volgens mij een grotere eikel.
Iedereen vind hem de ideale schoonzoon en C. Ronaldo zo arrogant, maar Messi is volgens mij een grotere eikel.
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent
We moet hopen op het falen van de Top aanvallers. Oh, nou dat bedoelde JC 4 jaar geleden en zo probeer je verder te komen in de CL. Een lucky plaatsing

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Nee je moet hopen dat Messi top is en dat hij er zeven in schiet en je dan proberen te plaatsen.Toppie schreef:We moet hopen op het falen van de Top aanvallers. Oh, nou dat bedoelde JC 4 jaar geleden en zo probeer je verder te komen in de CL. Een lucky plaatsing![]()

Net een samenvatting gezien van Barca tegen Celta. Een wonder dat ze er geen 5 in prikten. Dat wordt wat straks.
IK GELOOF!!!!!!
Nou, ik mag hopen dat wij wel een stukje beter gaan verdedigen dan Celta de Vigo. En dat Jasper dus minder te doen krijgt dan hun keeper.Lionel schreef:Net een samenvatting gezien van Barca tegen Celta. Een wonder dat ze er geen 5 in prikten. Dat wordt wat straks.
Barça zal niet persé heel erg z'n gram halen in de zin dat ze gefrustreerd zijn van een paar nederlagen op rij. Zo slecht hebben ze tegen Madrid en tegen Celta de Vigo immers niet gespeeld. Wel een hoop kansen gemist, hopelijk knaagt dat een beetje aan het zelfvertrouwen.
Werd net staande gehouden door de politie omdat ik naar hun smaak te vaak langs een synagoge ben gefietst en deze 24/7 bewaakt en tezamen met de omgeving gefilmd wordt.

- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
PFF Kolbeinn kan er al niks van tegen Dordrecht.. Wat heeft hij dan vanavond in het Ajax shirt te zoeken..
Weer op zoek naar een Interim coach..
Ik heb me laten vertellen dat Ajax Sigi zo in de etalage wil zetten. Ik denk dat je meer kans hebt op een paar miljoen in de winterstop als je hem helemaal buiten beeld houdt. Een stadionverbod of zo.mattie schreef:PFF Kolbeinn kan er al niks van tegen Dordrecht.. Wat heeft hij dan vanavond in het Ajax shirt te zoeken..
Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.''

-
- AT Toto winner 10/11
Niet voor het eerst dat El Ghazi zo'n geintje uithaalt, moet 'ie afleren...
Ajax speelt best aardig.
Had al 3-0 voor Ajax moeten staan. Zul je zien dat we het straks nog weggeven ook.
Had al 3-0 voor Ajax moeten staan. Zul je zien dat we het straks nog weggeven ook.

Graf graf graf kanker Portugees

Wat een amateurs! 

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Wat liep Cilissen daar te doen man. Jezus wat een schijtgoal
-
- AT Toto winner 15/16
Waarom hebben wij nou weer zo'n kut scheidsrechter.
We kunnen spreken van een afknapper. 

Omdat we tegen Barcelona spelen, iedereen heeft dat tegen hen.brigade zuid schreef:Waarom hebben wij nou weer zo'n kut scheidsrechter.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Wat een ongelooflijk walgelijk kutteam is dat Barcelona toch. ER is niets meer over van het team dat ooit respect en waardering verdiende.......
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
- Ajaciedjuh
Prima spelend Ajax. Jammer dat we door een blunder van Cillessen achter staan. Uitblinkers aan Ajax kant: El Ghazi, Andersen en Veltman.
En ..... wat een waardeloze schijts.
En ..... wat een waardeloze schijts.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Sig laat weer elke bal van zn voet schieten....
1-1
1-1
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
We zijn gewoon beter in die eerste helft. Andersen speelt een puike pot. Serero volgt alleen maar de bal en dat is levensgevaarlijk. Ook Schone is bij balverlies erg kwetsbaar. El Ghazi speelt met lef en dat mag ik wel.
Waar hebben ze in godsnaam die scheids vandaan? Een hoofdblessure voor Ajax is continu doorspelen, bij Barcelona wacht een fluitje. Om over die handsbal maar te zwijgen en een forse duikpartij van Neymar is wel een vrije trap, maar bij ons is dat eventjes doorspelen. Heel bijzonder allemaal.
Waar hebben ze in godsnaam die scheids vandaan? Een hoofdblessure voor Ajax is continu doorspelen, bij Barcelona wacht een fluitje. Om over die handsbal maar te zwijgen en een forse duikpartij van Neymar is wel een vrije trap, maar bij ons is dat eventjes doorspelen. Heel bijzonder allemaal.
Man waar die bal naartoe gaat staat meters buitenspel.
Geef die lui in het blauw een geel shirt, dan is het optisch ook duidelijk.
De UEFA wordt steeds doorzichtiger. AEG wordt in hun 16 weggetrokken, zij maken hands. Dat mag allemaal. Net als meters buitenspel staan. Zum Kotzen.
Prima Ajax. Klaassen weer grote klasse. Cillessen met een fout en hoe kan het dat Messi een kopduel wint?!

Geef die lui in het blauw een geel shirt, dan is het optisch ook duidelijk.
De UEFA wordt steeds doorzichtiger. AEG wordt in hun 16 weggetrokken, zij maken hands. Dat mag allemaal. Net als meters buitenspel staan. Zum Kotzen.
Prima Ajax. Klaassen weer grote klasse. Cillessen met een fout en hoe kan het dat Messi een kopduel wint?!
Yep, merkwaardige scheids. Overigens waren alle kaarten op zichzelf terecht.
Dit lijkt me trouwens het moment om Milik te brengen (en dan niet alleen voor de tweede helft).
Boilesen laat zijn exceptionele klasse gelukkig weer zien. Zoals hij kan passeren, dat kunnen er niet veel.
Edit: zie het moment met AEG opnieuw. Eerlijk is eerlijk, dat was rood.
Dit lijkt me trouwens het moment om Milik te brengen (en dan niet alleen voor de tweede helft).
Boilesen laat zijn exceptionele klasse gelukkig weer zien. Zoals hij kan passeren, dat kunnen er niet veel.
Edit: zie het moment met AEG opnieuw. Eerlijk is eerlijk, dat was rood.