Champions League
Moderator: mods
Re: Champions League 2014-2015
Knappe prestatie van Anderlecht!
En gelijkevenredige zeperd van Arsenal. 3-0 weggeven...Alexander schreef:Knappe prestatie van Anderlecht!
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Knap van Anderlecht. En typisch Arsenal. Dat ze die Wenger er niet een keer uit bonjouren... 

1-0 thuis is te weinig om op 50% te gaan voetballen. Het ging stroef en toen bleek Real zich daar niet uit te kunnen voetballen.wimpey schreef:Na rust speelde RM op 50%. En nog kon Liverpool niets uitrichten.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Ik heb weer eens een andere wedstrijd gezien dan jij. RM liet voor rust na om op 3 of 4-0 te komen. Na rust ging het gas eraf, maar Liverpool kon aanvallend weinig tot niets uitrichten. Halve snipperdag voor RM, dat na rust gokte op een versnelling bij Modric of Kroos en een finish door CR7 of Benz. Dat het 1-0 bleef was uiteraard niet gepland, maar ik heb geen tel het gevoel gehad dat Liverpool iets aan de stand zou kunnen doen.Le T. schreef:1-0 thuis is te weinig om op 50% te gaan voetballen. Het ging stroef en toen bleek Real zich daar niet uit te kunnen voetballen.wimpey schreef:Na rust speelde RM op 50%. En nog kon Liverpool niets uitrichten.
Die Rodgers slaat dus 100 M GBP kapot aan allerlei doorsnee spelers, hij staat er in de PL en de CL slecht voor. Dan ben je dus gewoon slecht bezig.
- InnerHarbour
Hij heeft minder uitgegeven dan een niet nader te noemen andere trainer in de PL en staat er daar beter voor. De ploeg van die niet nader te noemen trainer heeft zich overigens niet voor de CL geplaatst, NIET dat het zich niet plaatsen de schuld van die niet nader te noemen trainer is hoor, voordat ik zijn fans over mij heen krijg.wimpey schreef:Die Rodgers slaat dus 100 M GBP kapot aan allerlei doorsnee spelers, hij staat er in de PL en de CL slecht voor. Dan ben je dus gewoon slecht bezig.

YNWA
-
Ben je gek joh. Blijf vooral vergelijkingen trekken die nergens op slaan.InnerHarbour schreef:Hij heeft minder uitgegeven dan een niet nader te noemen andere trainer in de PL en staat er daar beter voor. De ploeg van die niet nader te noemen trainer heeft zich overigens niet voor de CL geplaatst, NIET dat het zich niet plaatsen de schuld van die niet nader te noemen trainer is hoor, voordat ik zijn fans over mij heen krijg.wimpey schreef:Die Rodgers slaat dus 100 M GBP kapot aan allerlei doorsnee spelers, hij staat er in de PL en de CL slecht voor. Dan ben je dus gewoon slecht bezig.
Whitey on the moon.
- InnerHarbour
-
Nee, dat zou teveel eer voor je zijn.InnerHarbour schreef:Somebody is cranky, somebody is cranky.
Whitey on the moon.
- InnerHarbour
Als elke kans er in de eerste helft invliegt is het voor iedereen makkelijk voetballen, maar doorgaans heb je meerdere kansen nodig voor een goal. Ik zou de maat van het krachtsverschil nemen door te kijken wat een ploeg kan afdwingen als de ander verdedigt en de bal er niet zo makkelijk in wil, en dat was niet zo heel veel.wimpey schreef:Ik heb weer eens een andere wedstrijd gezien dan jij. RM liet voor rust na om op 3 of 4-0 te komen. Na rust ging het gas eraf, maar Liverpool kon aanvallend weinig tot niets uitrichten. Halve snipperdag voor RM, dat na rust gokte op een versnelling bij Modric of Kroos en een finish door CR7 of Benz. Dat het 1-0 bleef was uiteraard niet gepland, maar ik heb geen tel het gevoel gehad dat Liverpool iets aan de stand zou kunnen doen.Le T. schreef:1-0 thuis is te weinig om op 50% te gaan voetballen. Het ging stroef en toen bleek Real zich daar niet uit te kunnen voetballen.wimpey schreef:Na rust speelde RM op 50%. En nog kon Liverpool niets uitrichten.
De kansen waren ook in de 2e helft voor RM. Maar goed, jij vond het klassenverschil niet groot. Ik wel. Dus daar gaan we niet uit komen.Le T. schreef:Als elke kans er in de eerste helft invliegt is het voor iedereen makkelijk voetballen, maar doorgaans heb je meerdere kansen nodig voor een goal.
Het viel mij mee/tegen ja, Real speelde gewoon niet goed genoeg om puntverlies onmogelijk te maken. Het werd steeds meer een schijnoverwicht en in combinatie met de verwachting wil dat nog wel eens met overklassen verward worden. Ik moest vorig jaar ook zo lachen toen de commentator een half uur lang zat te vertellen hoe Bayern Real wel niet aan het overklassen was, om vervolgens te constateren dat het 4-0 werd.wimpey schreef:De kansen waren ook in de 2e helft voor RM. Maar goed, jij vond het klassenverschil niet groot. Ik wel.Le T. schreef:Als elke kans er in de eerste helft invliegt is het voor iedereen makkelijk voetballen, maar doorgaans heb je meerdere kansen nodig voor een goal.
Het immens tussen Real Madrid en Liverpool was immens.
Real gaf nog niet eens halve kracht vooruit en zette Liverpool nog een paar keer harder voor schut dan Ajax 3 jaar op rij in Bernabeu stond.
Real gaf nog niet eens halve kracht vooruit en zette Liverpool nog een paar keer harder voor schut dan Ajax 3 jaar op rij in Bernabeu stond.
- Jinne
- Site Admin
Neuer vond het wel erg saai in zijn doel gister.

He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
In de wintermaanden geen pretje, al dat stilstaan.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Hij had de hele wedstrijd echt niets te doen, op 1 moment na. En toen maakte hij 2 knappe reddingen op rij.
Absoluut de beste keeper, in ieder geval dit jaar
En in de 2e helft had Liverpool 2 hele kansen tegen een Madrid op 50%, het is maar wat je mee/tegen vindt vallen.
Maar ik sluit me bij Wimpey aan, hier komen we toch niet uit.
Absoluut de beste keeper, in ieder geval dit jaar

Volgens mij heb je de 1e helft gemist...Le T. schreef:Het viel mij mee/tegen ja, Real speelde gewoon niet goed genoeg om puntverlies onmogelijk te maken.
En in de 2e helft had Liverpool 2 hele kansen tegen een Madrid op 50%, het is maar wat je mee/tegen vindt vallen.
Maar ik sluit me bij Wimpey aan, hier komen we toch niet uit.
Vooral die 2e. Een paar seconden na de 1e. Zelfs mijn lady had een kort enthousiasme-moment bij voetbal toen ze dat zag. Een rariteit.Baseman schreef:Hij had de hele wedstrijd echt niets te doen, op 1 moment na. En toen maakte hij 2 knappe reddingen op rij.
Absoluut de beste keeper, in ieder geval dit jaar![]()

Neuer is absoluut de beste in 2014. Al had ie onwijs mazzel in de WK-finale. Dat geintje met Higuain was i.m.o. rood waard geweest. Dus kreeg ie de vrije trap mee.

Overdrijft hij niet alleen een beetje met het meevoetballen?
IK GELOOF!!!!!!
Ja.Lionel schreef:Overdrijft hij niet alleen een beetje met het meevoetballen?
Op zich wel, maar Bayern geeft veel ruimte weg achter de verdediging en toch krijgt de tegenstander meestal weinig kansen. Dan snap ik dat je als keeper zijnde ver voor je goal kunt staan, waarbij Neuer op het WK ook liet zien een best goede libero te kunnen zijn. Met name tegen Algerije, hier zijn heatmap van die wedstrijd:

Maar liefst 17 balcontacten buiten de 16 en meer gelopen meters dan bijv. Pirlo tegen Uruguay
Maar daar kwam hij inderdaad goed weg.

Maar liefst 17 balcontacten buiten de 16 en meer gelopen meters dan bijv. Pirlo tegen Uruguay

wimpey schreef:Dus kreeg ie de vrije trap mee.

Maar daar kwam hij inderdaad goed weg.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Hoe krijg je het voor elkaar.
92 minuten niets aan de hand en dan waait er in de 93ste minuut een voorzet binnen. 1-1. Uitschakeling ligt nu opeens zwaar op de loer.

92 minuten niets aan de hand en dan waait er in de 93ste minuut een voorzet binnen. 1-1. Uitschakeling ligt nu opeens zwaar op de loer.

-
- AT Toto winner 15/16
Belachelijke keuze van de NOS om Atletico - Olympiakos uit te zenden terwijl je ook Arsenal - BVB hebt.
Afellay doet toch mee? 

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Dat zal serieus de reden zijn dat ze die wedstrijd uitzenden. Ordinair chauvinisme.
Volgens Bert van Marwijk is Olympiakos een voorbeeld voor Nederlandse clubs, want die club durft tenminste topspelers als Afellay voor veel geld te kopen en heeft bovendien de Mediterrane voetbalpassie die in Nederland zo ontbreekt. Interessante inzichten. Van mij mag hij weer bij Feyenoord aan de slag.
Volgens Bert van Marwijk is Olympiakos een voorbeeld voor Nederlandse clubs, want die club durft tenminste topspelers als Afellay voor veel geld te kopen en heeft bovendien de Mediterrane voetbalpassie die in Nederland zo ontbreekt. Interessante inzichten. Van mij mag hij weer bij Feyenoord aan de slag.