Hiddink de nieuwe Bondscoach

Al het nieuws over onze nationale helden

Moderator: mods

Wie kent Cees de Wolf nog?

Hiddink de nieuwe Bondscoach

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » wo okt 29, 2014 8:30 pm

Le T; die immer afzeikende posts over Sneijder en Huntelaar enerzijds en ophemelende posts over Van Persie anderzijds... Word jij daar nou nooit eens dood en doodmoe van?

Dubbel
AT EC 2012 winner

Re: Hiddink de nieuwe Bondscoach

Bericht door Dubbel » wo okt 29, 2014 9:13 pm

InnerHarbour schreef:Willems, OMG, weer zo’n speeltuinvoetballer. Ik zie dat het CHC van Persie na zijn wonderschone :excited.gif: goal tegen Chelsea er natuurlijk ook weer bij is. Enfin steeds meer redenen om dat Oranje links te laten liggen.
Ha ha ha, denk niet dat veel mensen in de NL zone van dit forum weten wat een CHC is hoor. :smallgrin.gif:

beelzebub

Bericht door beelzebub » wo okt 29, 2014 9:37 pm

Ik ook niet. Heeft dat iets te maken met mannelijk zaad in zijn mond? :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

zeux

Bericht door zeux » wo okt 29, 2014 9:43 pm

Dubbel schreef:
InnerHarbour schreef:Willems, OMG, weer zo’n speeltuinvoetballer. Ik zie dat het CHC van Persie na zijn wonderschone :excited.gif: goal tegen Chelsea er natuurlijk ook weer bij is. Enfin steeds meer redenen om dat Oranje links te laten liggen.
Ha ha ha, denk niet dat veel mensen in de NL zone van dit forum weten wat een CHC is hoor. :smallgrin.gif:
:-)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » wo okt 29, 2014 9:44 pm

beelzebub schreef:Ik ook niet. Heeft dat iets te maken met mannelijk zaad in zijn mond? :ajaxsmiley.gif:
:drecul.gif:
Eens een Feijenoorder, altijd een poot? Niet dat daar iets mis mee zou zijn natuurlijk...

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do okt 30, 2014 7:18 am

beelzebub schreef:Ik ook niet. Heeft dat iets te maken met mannelijk zaad in zijn mond? :ajaxsmiley.gif:
In het verleden heb is het Nederlandse equivalent wel eens gebruikt, werd ik op mijn vingers getikt, zal mijn ‘vriend’ Duke of 666 wel geweest zijn :hypocrite.gif: , of ik met name het woord waar de laatste C voor staat niet meer wilde gebruiken, mensen stoorden zich eraan. Blijkbaar omzeilen ze dat woord IRL door dan maar K te zeggen.

De eerste twee staan voor Club House, die laatste moet je nu zelf wel kunnen invullen, een veelgebruikte term in de Amerikaanse sportwereld, hier ligt het te gevoelig vandaar CHC. :smile-ajax.gif:
YNWA

Le T.

Bericht door Le T. » do okt 30, 2014 8:36 am

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Le T; die immer afzeikende posts over Sneijder en Huntelaar enerzijds en ophemelende posts over Van Persie anderzijds... Word jij daar nou nooit eens dood en doodmoe van?
Waarom vraag je dat aan mij?
Wollt ihr den totalen Mensch?

wimpey

Bericht door wimpey » do okt 30, 2014 8:58 am

InnerHarbour schreef: De eerste twee staan voor Club House, die laatste moet je nu zelf wel kunnen invullen, een veelgebruikte term in de Amerikaanse sportwereld, hier ligt het te gevoelig vandaar CHC. :smile-ajax.gif:
Al sla je me dood. :blush.gif:

C*nt, Cougar, Chick?

Hier stond ie niet tussen: :smallgrin.gif:

Acronym Definition
CHC Chicago Cubs
CHC City Harvest Church
CHC Community Health Center
CHC Chronic Hepatitis C
CHC Congressional Hispanic Caucus
CHC Chestnut Hill College (Philadelphia, Pennsylvania)
CHC Community Health Council (UK National Health Service)
CHC Community Health Clinic
CHC Center for Health Care
CHC Consumer Healthcare
CHC Cattell-Horn-Carroll
CHC Canadian Health Coalition (Ottawa, Ontario, Canada)
CHC Congressional Hunger Center (Washington, DC)
CHC Continuing Health Care (UK)
CHC Canadian Horticultural Council
CHC Criminal History Check
CHC Canadian Hydraulics Centre (National Research Council, Canada)
CHC Canine Health Concern
CHC College of the Holy Cross
CHC Clathrin Heavy Chain (genetics)
CHC Canadian High Commission
CHC Carcinome Hépatocellulaire (French)
CHC Cultural Heritage Commission
CHC Cold Hard Cash
CHC Canadian Honey Council (Calgary, Alberta, Canada; est. 1940)
CHC Catholic Heritage Curricula (Catholic academia)
CHC Chinese Heritage Centre (Singapore)
CHC Club Hippique Clermontois (French: Clermont Equestrian Club; Clermont, France)
CHC Chicago Health Connection
CHC Calvert Hall College High School (Lasallian High School in Baltimore, MD)
CHC Certified Health Counselor
CHC Christchurch, New Zealand - International (Airport Code)
CHC Comprehensive Heterocyclic Chemistry
CHC California Houndsmen for Conservation
CHC Center for Health Communications
CHC Certified Healthcare Compliance
CHC Council on Homeopathic Certification
CHC Czech Helsinki Committee (Czech Republic)
CHC Centre Hospitalier de Compiègne (French: Compiègne Hospital Center; Compiègne, France)
CHC Association Cultures, Humanisme et Citoyenneté (French: Cultures, Humanism and Citizenship Association)
CHC Combined Hepatocellular and Cholangiocarcinoma
CHC Canadian Hispanic Congress (Toronto, Ontario, Canada)
CHC Centre Hydraulique Canadien (French: Canadian Hydraulics Centre)
CHC Cleveland Hiking Club (Ohio)
CHC Chaplain Corps, US Navy
CHC California Hardware Company (Ontario, CA)
CHC Chief Hospital Corpsman
CHC Cardiovascular Home Care
CHC Certified Healthcare Collector (Medical - Dental - Hospital Business Associates)
CHC Church Hymnal Corporation
CHC Co-Cyclic Hadamard Code
CHC Caudry Handball Club (Caudry, France)
CHC Club Haltérophile et Culturiste de Pontoise (French: Pontoise Weightlifting and Bodybuilder Club; Pontoise, France)
CHC Cannons Health Club (UK)
CHC City Holding Company
CHC Connecticut Historical Commission
CHC Canadian Hydrographic Conference
CHC Campus Health Center (various schools)
CHC Chronic Health Condition
CHC Chiropractic Health Care
CHC Church Hill Classics (frames; Monroe, CT)
CHC Children Helping Children (various locations)
CHC Closely Held Corporation
CHC Centre Hospitalier Chrétien (French: Christian Hospital Center; Belgium)

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do okt 30, 2014 9:44 am

YNWA

wimpey

Bericht door wimpey » do okt 30, 2014 9:49 am

Aah. Ik dacht in een andere richting... :smallgrin.gif:

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » do okt 30, 2014 11:24 am

Le T. schreef:
Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Le T; die immer afzeikende posts over Sneijder en Huntelaar enerzijds en ophemelende posts over Van Persie anderzijds... Word jij daar nou nooit eens dood en doodmoe van?
Omdat het kan!

Maar je gaat geen antwoord geven?

zeux

Bericht door zeux » do okt 30, 2014 11:48 am

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
Le T. schreef:
Omdat het kan!

Is de verontwaardiging niet een beetje selectief?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

wimpey

Bericht door wimpey » do okt 30, 2014 1:02 pm

zeux schreef: Is de verontwaardiging niet een beetje selectief?
Heb je het gevoel dat je een damsel in distress moet beschermen? :aai.gif:

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » do okt 30, 2014 1:15 pm

zeux schreef:
Le T. schreef: Waarom vraag je dat aan mij?
Omdat het kan!

Is de verontwaardiging niet een beetje selectief?
En zelfs als dat zo zou zijn, is dat dan reden om geen antwoord te geven?

Ben je overigens ook Le T., Zeux? Je neemt het best vaak voor hem op.

Le T.

Bericht door Le T. » do okt 30, 2014 1:18 pm

Le T. schreef:
Omdat het kan!
Nee, het is meer een reactie op de dingen waar ik moe van word.

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » do okt 30, 2014 1:20 pm

Ik had ook eigenlijk niet anders verwacht.

Baseman

Bericht door Baseman » do okt 30, 2014 1:24 pm

Vragen naar de bekende weg WkCdWn.
InnerHarbour schreef:Willems, OMG, weer zo’n speeltuinvoetballer.
Willems is met gigantische voorsprong de beste linksback in Nederland en een toekomstige topper, mits hij zijn huidige focus en mentaliteit (eindelijk) weet te behouden. Linksbacks met zijn snelheid, kracht en fenomenale trap(techniek) zijn zeldzaam. Nu nog de bijbehorende instelling, al heeft hij daarin hele grote stappen gemaakt.

Maar een zekerheid voor Oranje natuurlijk, helemaal in zijn huidige vorm.

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » do okt 30, 2014 1:29 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ik had ook eigenlijk niet anders verwacht.
Waarom probeer je het nog, we weten toch allemaal hoe de vork in de steel zit. :smile-ajax.gif:
YNWA

wimpey

Bericht door wimpey » do okt 30, 2014 2:08 pm

Baseman schreef: Maar een zekerheid voor Oranje natuurlijk, helemaal in zijn huidige vorm.
Kwartje lijkt in z'n 4e seizoen bij psv eindelijk gevallen. Ik wil trouwens wel effe zien hoe hij (en heel psv) zich houdt in wedstrijden tegen betere ploegen dan AZ, Utrecht en Excelsior.

zeux

Bericht door zeux » do okt 30, 2014 4:24 pm

Ben je overigens ook Le T., Zeux? Je neemt het best vaak voor hem op.
Nee, dat ben ik niet. Maar de verontwaardiging is selectief. Een wel vaker voorkomend fenomeen hier op AT. Het is dus niet zozeer voor hem opkomen, maar die selectiviteit aanstippen. Ik houd ook niet zo van groepsbullying.

Nu trekt Le T. zich daar geen zak van aan - en terecht - en kan hij prima voor zichzelf zorgen, met doorgaans ook beter geformuleerd, bloemrijker en inhoudelijker proza dan andere repetitieve schoppers op dit forum (die dus niet worden aangesproken op hun gedrag).

Raar fenomeen ook op AT: als je het (soms) eens bent met iemand die generiek niet zo goed ligt, dan ben je - de Bush doctrine indachtig - dùs meteen 100% fan van diegene - of in dit geval zelfs helemaal diegene. Weird!

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » do okt 30, 2014 6:02 pm

Kun je eens aangeven waarmee ik Le T. heb "gebullied"? Waarmee ik -selectief- verontwaardiging uit? Ik vroeg me af of het niet dodelijk vermoeiend is om repeterend constant, hooguit in iets andere bewoordingen, hetzelfde te moeten zeggen zodra zich ook maar enigszins de gelegenheid voor doet. Over Sneijder bijvoorbeeld.

Als reactie reageert Le T niet met een antwoord (op zichzelf een logische reactie op een op een forum gestelde vraag), maar met een tegenvraag: eigenlijk dus wel antwoordend met het antwoord vooral geen antwoord te willen geven.

Zijn tegenvraag zal ongetwijfeld zijn ingegeven door de ook door jou geponeerde zienswijze: "waarom selectief aan Le T. gericht"? Een dooddoener is dat. Al-tijd naar anderen wijzen. Als een vraag over gedrag (bijvoorbeeld in posten op een forum) wordt gesteld als antwoord geven: "ja maar zij doen het ook en misschien wel erger..." Dat is dus vakkundig de vraag ontduiken met een niet terzake doend argument als iemand op zijn eigen (post)gedrag een vraag wordt gesteld.

In het algemeen bevalt de sfeer op AT mij steeds minder. De usual suspects berijden allen hun vaste stokpaardjes die als lauwe kots wordt opgewarmd en opnieuw gegeten. Er is zelfs een stokpaardjes topic voor geopend. Desalniettemin dreigt het merendeel van de discussies, ongeacht het topic uiteindelijk op hetzelfde uit te draaien.

Het is voor mij reden om hier steeds minder te komen buurten. AT moet zichzelf opnieuw gaan uitvinden, vind ik. Dat is uiteraard een geheel persoonlijke mening, maar wordt wellicht onderbouwd door het feit dat veel posters hier niet meer terug te vinden zijn die je bijvoorbeeld een jaar geleden nog wel regelmatig tegenkwam. Die verarming leidt tot wat hardcore posters die niet veel verder komen dan als een perpetuum mobile hun standpunten te herhalen en vooral op een ander te wijzen dat die het verkeerd ziet.

En ja heren. Wijs maar op mij: dit topic is niet bedoeld voor deze korte beschouwing. Knip me maar, zou ik zeggen.
Laatst gewijzigd door Wie kent Cees de Wolf nog? op do okt 30, 2014 6:40 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

wimpey

Bericht door wimpey » do okt 30, 2014 6:04 pm

zeux schreef: Nee, dat ben ik niet. Maar de verontwaardiging is selectief. Een wel vaker voorkomend fenomeen hier op AT.
Daar ben je in deze het schoolvoorbeeld van. Waarom verontwaardigd zijn wanneer iemand zich eraan stoort dat een verhaal van gelijke strekking voor de 93e keer wordt opgehangen? Wanneer je wat dat betreft consequent verontwaardigd wilt zijn, dan heb je een dagtaak aan AT.

De Bush-doctrine: is Sneijder en Huntelaar stelselmatig afmaken daarop niet (ook) van toepassing? 'Ik schrijf je kapot' comes to mind. :smallgrin.gif:

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » do okt 30, 2014 6:23 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Kun je eens aangeven waarmee ik Le T. heb "gebullied"? Waarmee ik -selectief- verontwaardiging uit? Ik vroeg me af of het niet dodelijk vermoeiend is om repeterend constant, hooguit in iets andere bewoordingen, hetzelfde te moeten zeggen zodra zich ook maar enigszins de gelegenheid voor doet. Over Sneijder bijvoorbeeld.

Als reactie reageert Le T niet met een antwoord (op zichzelf een logische reactie op een op een forum gestelde vraag), maar met een tegenvraag: eigenlijk dus wel antwoordend met het antwoord vooral geen antwoord te willen geven.

Zijn tegenvraag zal ongetwijfeld zijn ingegeven door de ook door jou geponeerde zienswijze: "waarom selectief aan Le T. gericht"? Een dooddoener is dat. Al-tijd naar anderen wijzen. Als een vraag over gedrag (bijvoorbeeld in posten op een forum) wordt gesteld als antwoord geven: "ja maar zij doen het ook en misschien wel erger..." Dat is dus vakkundig de vraag ontduiken met een niet terzake doend argument als iemand op zijn eigen (post)gedrag een vraag wordt gesteld.

In het algemeen bevalt de sfeer op AT mij steeds minder. De usual suspects berijden allen hun vaste stokpaardjes die als lauwe kots wordt opgewarmd en opnieuw gegeten. Er is zelfs een stokpaardjes topic voor geopend. Desalniettemin dreigt het merendeel van de discussies, ongeacht het topic uiteindelijk op hetzelfde uit te draaien.

Het is voor mij reden om hier steeds minder te komen buurten. AT moet zichzelf opnieuw gaan uitvinden, vind ik. Dat is uiteraard een geheel persoonlijke mening, maar wordt wellicht onderbouwd door het feit dat veel posters hier niet meer terug te vinden zijn die je bijvoorbeeld een jaar geleden nog wel regelmatig tegenkwam. Die verarming lijdt tot een wat hardcore posters die niet veel verder komen dan als een perpetuum mobile hun standpunten te herhalen en vooral op een ander te wijzen dat die het verkeerd ziet.

En ja heren. Wijs maar op mij: dit topic is niet bedoeld voor deze korte beschouwing. Knip me maar, zou ik zeggen.
Je hebt helemaal gelijk.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Le T.

Bericht door Le T. » do okt 30, 2014 6:49 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Kun je eens aangeven waarmee ik Le T. heb "gebullied"? Waarmee ik -selectief- verontwaardiging uit? Ik vroeg me af of het niet dodelijk vermoeiend is om repeterend constant, hooguit in iets andere bewoordingen, hetzelfde te moeten zeggen zodra zich ook maar enigszins de gelegenheid voor doet. Over Sneijder bijvoorbeeld.

Het leek anders vrij veel op een retorische vraag, en niet je eerste in die richting. Ik ben de afgelopen weken inderdaad niet van inzicht veranderd over de verhoudingen binnen het Nederlands elftal, waarvan ik overigens vaak de indruk krijg dat ik een van de weinigen hier ben die dat daadwerkelijk graag goed zou zien presteren. Dus als dan de vraag aan de orde is wat het plan van aanpak is, dan is volgens mij de kwestie van de bewuste mannetjes en de media aan de orde, daar dat weer opduikt zodra de sterke trainer weg is.

Je vraag is inderdaad nogal selectief, je vraagt het niet aan degenden met een minstens zo voorspelbare reactie die doorgaans ook nog veel minder onderbouwd is of zelfs totaal niet inhoudelijk.
Het lijkt er toch meer op dat je eigenlijke vraag is: "waarom hou je niet op met het geven van een andere mening dan de mijne?"

Het is voor mij reden om hier steeds minder te komen buurten. AT moet zichzelf opnieuw gaan uitvinden, vind ik. Dat is uiteraard een geheel persoonlijke mening, maar wordt wellicht onderbouwd door het feit dat veel posters hier niet meer terug te vinden zijn die je bijvoorbeeld een jaar geleden nog wel regelmatig tegenkwam. Die verarming lijdt tot een wat hardcore posters die niet veel verder komen dan als een perpetuum mobile hun standpunten te herhalen en vooral op een ander te wijzen dat die het verkeerd ziet.
Ik zie dat probleem wel, en probeer er ook wel op te letten om geen bijdrage te leveren aan het off topic gaan met diezelfde discussies. Maar anderzijds komen er ook wel eens mensen over klagen, en dan doel ik niet op jou, terwijl ze zelf eens per maand een keer een regeltje komen typen zonder noemenswaardige stellingname. Daar moet AT het natuurlijk ook niet van hebben. Dus hoe stel jij je dit topic voor? Dat iedereen omstebeurt roept dat Van Persie een lul is en slecht is, en dan is het leuk hier omdat iedereen het zo met elkaar eens is?

Rutger

Bericht door Rutger » do okt 30, 2014 7:47 pm

Misschien wel off-topic. Maar ik ben het wel met Weekend Cees eens. Ik post dan niet zoveel, lees voornamelijk mee. Maar het is wel constant hetzelfde patroon, met dezelfde discussie.

Ik snap ook wel dat het mensen opvalt dat Le T. na ook maar een half woord over Van Persie of Van der Vaart er gelijk over Huntelaar en Sneijder wordt begonnen. Net zoals er door andere posters nadat er wordt gesproken over een aankoop doen gelijk weer doembeelden worden gespuwt over dat de tijd van Jol & Van den Boog.

Discussie is goed, zonder discussie zou een forum geen nut hebben. Iemand zei ooit tegen mij dat een discussie maar 3 minuten lang de potentie heeft om de ander te overtuigen, daarna wordt het alleen maar een herhaling van zetten. Ik denk dat AT er het schoolvoorbeeld van is.

Om toch nog wat on-topic te zeggen: Het is weer typisch Hiddink dat hij zegt het mes in Oranje te zetten en dan vervolgens 2 mutaties doorvoert. Of zegt dat meer over de stand van het beschikbare talent in ons land?

Plaats reactie