MLB
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: MLB
Mijn post had slechts ten doel om de boel wakker te schudden. Soms is er een post op een nederlands voetbalforum voor nodig om een MLB team naar vermogen te doen presteren. Dat het werkte blijkt wel want SF scoorde liefst 9 runs in de eerste 3 innings na mijn post. Nu in elk geval een g6!
Spelregels zijn wel in het nadeel van de AL ploeg vind ik. Het is veel makkelijker om iemand DH te zetten die dat niet is gewend dan dat je een hele rits pinch hitters moet optrommelen die niet gewend zijn om van de bank af te komen. Zag je gisteren ook terug, de NL pinch hitters bijna allemaal on-base terwijl de AL pinch hitters er weer drol van bakten. Typerend was de GIDP van Aoki met Dyson op 1st bij 0 out.
Spelregels zijn wel in het nadeel van de AL ploeg vind ik. Het is veel makkelijker om iemand DH te zetten die dat niet is gewend dan dat je een hele rits pinch hitters moet optrommelen die niet gewend zijn om van de bank af te komen. Zag je gisteren ook terug, de NL pinch hitters bijna allemaal on-base terwijl de AL pinch hitters er weer drol van bakten. Typerend was de GIDP van Aoki met Dyson op 1st bij 0 out.
- InnerHarbour
Pom, pom, pomDubbel schreef:Dat is groot nieuws! Gaan de Orioles echt naar Cali verhuizen? Tip voor de nieuwe naam: Baltimore Orioles of San Francisco.InnerHarbour schreef:Verder heb ik alle vertrouwen in Dan Duquette om weer een goed team op het veld van het mooiste ballpark van de US neer te zetten en in Showalter om daar een fijn team van te smeden.

YNWA
- InnerHarbour
Is van 23 oktober en het is algemeen bekend, alleen die 'surfers' denken dat alles aan de West coast beter is. 

YNWA
Gozer haat in ieder geval New York.Dubbel schreef:Ha ha ha, dus je hebt de laatste twee weken gespendeerd met het zoeken naar een site die Orioles Stadium rankt boven die van de Giants? Of heb je die site zelf even gebouwd?

"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Game 7 vanavond. Hudson tegen Guthrie.
Grote kans dat die niet meer dan 3 a 4 innings gaan gooien. Bij Giants wordt Bumgarner op enig moment in de wedstrijd verwacht, op twee dagen rust. Gisteren was Lincecum al aan het warm gooien, al presteert die natuurlijk niet lekker dit seizoen. Bij KC hebben de toprelievers rust kunnen nemen door de zeven innings van Ventura gisteren en de dag vrij ervoor. Die zijn dus fris.
Leuk!
Grote kans dat die niet meer dan 3 a 4 innings gaan gooien. Bij Giants wordt Bumgarner op enig moment in de wedstrijd verwacht, op twee dagen rust. Gisteren was Lincecum al aan het warm gooien, al presteert die natuurlijk niet lekker dit seizoen. Bij KC hebben de toprelievers rust kunnen nemen door de zeven innings van Ventura gisteren en de dag vrij ervoor. Die zijn dus fris.
Leuk!
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Op MetsBlog wordt gelonkt naar Markakis, nu de Orioles zijn $ 17.5 m optie niet lichten voor 2015.
Waarom signen jullie 'm niet eigenlijk? Was toch wezenlijk onderdeel van het winnende team?
Waarom signen jullie 'm niet eigenlijk? Was toch wezenlijk onderdeel van het winnende team?
Ik hoop het. Tot de NLCS natuurlijk.

- InnerHarbour
Zijn met hem bezig voor een 4 jaar deal komt snel rond hij woont het hele jaar rond vlakbij Baltimore wil niet weg.zeux schreef:Op MetsBlog wordt gelonkt naar Markakis, nu de Orioles zijn $ 17.5 m optie niet lichten voor 2015.
YNWA