Opportunisme viert weer hoogtij.peter schreef:Dat zeg ik. Prima tweede helft.
Jairo volgende keer starten. Milik idem. Werken moet beloond worden.

Moderator: mods
Opportunisme viert weer hoogtij.peter schreef:Dat zeg ik. Prima tweede helft.
Milik is bij lange niet zo slecht als jij wilt doen geloven.GangstaRiB schreef: Opportunisme viert weer hoogtij.
Daarmee heeft Milik ook een groot aandeel aan het doelpuntwimpey schreef:Milik werkt zich de sokken uit de schoenen. Domme actie van Jairo nu.
Lichtpuntjes waren de invallers. De rest was totaal bagger. Beschamend, afschuwelijk. FdB krijgt voor z'n tactiek een 1+ van me.zeux schreef:Pffffff
En dan een keer een paar ronden overleven in de EL. Dan is er tenminste enige progressie.Benji schreef:PSG scoort in de laatste minuut de 0-1 tegen Apoel, we kunnen ons dus zoals verwacht gaan focussen op de 3e plaats.
Ik had het tegen Peter die vond dat Ajax goed voetbalde.wimpey schreef:Milik is bij lange niet zo slecht als jij wilt doen geloven.GangstaRiB schreef: Opportunisme viert weer hoogtij.
Een jongen naar m'n hart. Is aanspeelbaar, durft vooruit te spelen, door te dekken, duels aan te gaan.Ajaciedjuh schreef: Positieve vd wedstrijd is dat we hopelijk een nieuwe 6 hebben. Geef Riedewald maar een wedstrijd of 5 de kans.
Milik is geen spits. Dat zag je wel tegen Heracles, Duitsland en Schotland.GangstaRiB schreef: Milik... het zal wel. Eén zwaluw maakt nog geen zomer. Eerst eens laten zien dat ie de strijd van Sigi weet te winnen.
Ik bevestig hierboven toch die internationale verhoudingen met dat we niet meer dan een tussendoortje zijn? En dan is het nog steeds best wel vernederend dat Barcelona zijn supertrio gewoon inwisselt en meent met veel 2e keus de klus verder wel te kunnen klaren. Worden we even fijntjes mee op onze plaats gezet.Arthur schreef:Als je dat zo ziet heb je naar mijn idee weinig idee van de internationale verhoudingen momenteel.Zuidema schreef:Zeer vernederend. We zijn inderdaad een tussendoortje. Een opwarmertje voor de Classico.wimpey schreef: Nu Iniesta er ook nog af. Om het demasqué compleet te maken.
+1. Het was een kwelling.Rednose schreef:Uitslag geeft vertekend beeld. Als ze echt gas hadden gegeven was het echt gruwelijk geworden.
Zelden zo iets beschamends gezien als de eerste helft.
EL is het niveau waar Ajax zich op moet richten. Dat suffe gelul over verder komen in de CL is gewoon marketing gelul. Je kan toch ook wel zien dat dit Ajax gewoon dikke prut is. Ajax is geen steek verder na 4 jaar.zeux schreef:En dan een keer een paar ronden overleven in de EL. Dan is er tenminste enige progressie.Benji schreef:PSG scoort in de laatste minuut de 0-1 tegen Apoel, we kunnen ons dus zoals verwacht gaan focussen op de 3e plaats.
Alledrie niet gezien. Wat is Milik dan?wimpey schreef:Milik is geen spits. Dat zag je wel tegen Heracles, Duitsland en Schotland.GangstaRiB schreef: Milik... het zal wel. Eén zwaluw maakt nog geen zomer. Eerst eens laten zien dat ie de strijd van Sigi weet te winnen.
Een lopende speler. Meer 10 dan 9 i.m.o.GangstaRiB schreef: Alledrie niet gezien. Wat is Milik dan?
Vind em nogal traag daarvoor, maar wie weet. Tot nu toe weinig van gezien bij Ajax.wimpey schreef:Een lopende speler. Meer 10 dan 9 i.m.o.GangstaRiB schreef: Alledrie niet gezien. Wat is Milik dan?
Wat denk je? De eerste 20 minuten speelde Barcelona gedreven, waardoor Ajax er gewoon totaal niet aan te pas kwam. De rest van de eerste helft werd dat al minder, maar alsnog kon Ajax nauwelijks iets. De tweede helft stak Barca er 0,0 energie meer in, werden hun drie beste spelers gewisseld en kreeg de jeugd de kans. Tja, dan is het makkelijker voetballen.wimpey schreef:Een jongen naar m'n hart. Is aanspeelbaar, durft vooruit te spelen, door te dekken, duels aan te gaan.Ajaciedjuh schreef: Positieve vd wedstrijd is dat we hopelijk een nieuwe 6 hebben. Geef Riedewald maar een wedstrijd of 5 de kans.
AEG en Milik spelen ook met kloten. Waarom niet vanaf het begin i.p.v. dat anale spel dat Ajax voor rust speelde?
Opportunisme? Hoezo?GangstaRiB schreef:Opportunisme viert weer hoogtij.peter schreef:Dat zeg ik. Prima tweede helft.