MLB
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: MLB
Waar komt die machteloosheid aan slag ineens vandaan IH?
KC zit in een trip. Die tribunes kolken. (alleen: zaten die tribunes vorig jaar ook zo vol? En het jaar daarvoor? En daarvoor? Als je wint, heb je vrienden).
KC zit in een trip. Die tribunes kolken. (alleen: zaten die tribunes vorig jaar ook zo vol? En het jaar daarvoor? En daarvoor? Als je wint, heb je vrienden).
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Nou, dat was het IH. Een 4-0 sweep. Dat had je anders voorgesteld neem ik aan. Betrekkelijk kansloos.
KC gaat als de brandweer. Die gaan WS ook winnen op deze manier.
KC gaat als de brandweer. Die gaan WS ook winnen op deze manier.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
KC staat PEC Zwolle-achtig goed te spelen. Small ball voor 't meest. Goed verdedigen ook. En die 789 back end van de pen natuurlijk. De O's sloegen niet genoeg homers. Konden wiebelen wat ze wilden maar die ijskast ging niet omver. Waren wel spannende wedstrijden.
Nu ook weer in SF. Beide starters zijn al vroeg gewisseld. STLU een puntje voor.
Nu ook weer in SF. Beide starters zijn al vroeg gewisseld. STLU een puntje voor.
- InnerHarbour
Wat een geweldig seizoen heb ik gehad maar tegen dit zeer sterke Kansas kwamen we tekort. Nu konden we het verlies van Wieters, Machado en Davis niet meer opvangen.
Ik kijk uit naar het vokgende seizoen waar de kern nog steeds bijeen is. Cruz zal wel gaan wandelen na zijn mooie jaar maar de prijs van Davis is flink gezakt na zijn mindere seizoen en drugsgebruik.
Verder heb ik alle vertrouwen in Dan Duquette om weer een goed team op het veld van het mooiste ballpark van de US neer te zetten en in Showalter om daar een fijn team van te smeden.
Let's go O's!!!!!!!!!!
Ik kijk uit naar het vokgende seizoen waar de kern nog steeds bijeen is. Cruz zal wel gaan wandelen na zijn mooie jaar maar de prijs van Davis is flink gezakt na zijn mindere seizoen en drugsgebruik.
Verder heb ik alle vertrouwen in Dan Duquette om weer een goed team op het veld van het mooiste ballpark van de US neer te zetten en in Showalter om daar een fijn team van te smeden.
Let's go O's!!!!!!!!!!

YNWA
Dat is groot nieuws! Gaan de Orioles echt naar Cali verhuizen? Tip voor de nieuwe naam: Baltimore Orioles of San Francisco.InnerHarbour schreef:Verder heb ik alle vertrouwen in Dan Duquette om weer een goed team op het veld van het mooiste ballpark van de US neer te zetten en in Showalter om daar een fijn team van te smeden.

Wat een mooie pot van Baltimore tegen Kansas. Heerlijk om te zien hoe hard zo'n gozer tegen de muur aan knalt en gewoon snoeihard 'out of concious' oogt terwijl hij ondertussen een nagenoeg onmogelijke bal vangt. 
Verder nog 3 à 4 zelden vertoonde topsport momenten in de 4e wedstrijd gezien die voor eeuwig op mijn netvlies zullen blijven.
Ik zal het nalaten om lullig te gaan doen over de 4-0 nederlaag die IH zijn Orioles hebben geleden want dit was gewoon in alle opzichten topsport en puur genieten!

Verder nog 3 à 4 zelden vertoonde topsport momenten in de 4e wedstrijd gezien die voor eeuwig op mijn netvlies zullen blijven.
Ik zal het nalaten om lullig te gaan doen over de 4-0 nederlaag die IH zijn Orioles hebben geleden want dit was gewoon in alle opzichten topsport en puur genieten!

- InnerHarbour
Ken je klassiekers Dubbel, al die nieuwe ballparken zijn gevormd naar het beeld van Camden Yards. Dat jij niet verder komt dan California……….tja.Dubbel schreef:Dat is groot nieuws! Gaan de Orioles echt naar Cali verhuizen? Tip voor de nieuwe naam: Baltimore Orioles of San Francisco.InnerHarbour schreef:Verder heb ik alle vertrouwen in Dan Duquette om weer een goed team op het veld van het mooiste ballpark van de US neer te zetten en in Showalter om daar een fijn team van te smeden.

YNWA
- InnerHarbour
Er is ook geen enkele reden om lullig te doen, het is weleens waar 4-0 geworden maar dat zegt niets over de wedstrijden an sich. Allemaal erg close vaak in extra innings tussen twee, dit jaar, top teams waarbij Kansas net iets beter was, lees: het momentum had.Cruijff schreef:Ik zal het nalaten om lullig te gaan doen over de 4-0 nederlaag die IH zijn Orioles hebben geleden want dit was gewoon in alle opzichten topsport en puur genieten!![]()
Niks om je voor te schamen zoals de MFY of de Dodgers met hun payroll van ver over de 200 miljoen waarbij de eerste de playoff’s niet eens gehaald heeft en de tweede er een ronde eerder uitlag dan de O’s.
Nee ik ben trots op mijn Orioles dit jaar.
YNWA
- InnerHarbour
En de Giants gaan naar de WS. Denk dat de Networks er wel blij mee zijn, een Redneck serie had niet veel kijkers getrokken. 

YNWA
- Monkey Tonk
Niet zoveel verandert sinds pagina 5. Vier jaar verder. Tijd vliegt.Monkey Tonk schreef:De beste sportnaam -Madison Burngamer-, starting pitcher for SF, staat in de finale.
Het is eigenlijk Bumgarner, maar dan kan je beter gelijk ophouden.
Go Giants!
- InnerHarbour
Wat een lachertje Dubbel, wat heeft die manager van die klote aap nu eigenlijk gepresteerd behalve dan een ronde er eerder uitliggen dat de O's en dat met een stuk grotere payroll.
Als het nu de manager van de Royals geworden was........oke maar van die klote aap, belachelijk.
Als het nu de manager van de Royals geworden was........oke maar van die klote aap, belachelijk.
Showalter runner-up for Sporting News award
October 21, 2014 11:30 AM by Roch Kubatko
Orioles manager Buck Showalter finished second in voting for the Sporting News American League Manager of the Year award.
The Angels' Mike Scioscia received six votes to edge out Showalter, who was runner-up with five. The Mariners' Lloyd McClendon placed third with three votes.
YNWA
- InnerHarbour
Niet zo slim FO hebben jullie Dubbel.
Angels GM Jerry Dipoto put to bed any speculation that the Halos would consider Maddon, telling Alden Gonzalez of MLB.com (Twitter link) that, “of course Mike [Scioscia] will be our manager.”
YNWA