Ajax O18 (Voorheen A1/O19)
Moderator: mods
- InnerHarbour
Re: Ajax A1
Nu 2e gele voor Leyder. Dom gaat naar de grond.
Fahkin hell wat is die vd Beek een klasbak. Bijna assist, gevolgd door balverovering, gevolgd door combinatie met prima loopactie. Binnen een paar seconden.
Fahkin hell wat is die vd Beek een klasbak. Bijna assist, gevolgd door balverovering, gevolgd door combinatie met prima loopactie. Binnen een paar seconden.
Ik ben er niet bang voor dat de uitslag ook daadwerkelijk gaat veranderen nu.InnerHarbour schreef:De Scheids gaat zich met de uitslag bemoeien.
Sterker ook: het kwaliteitsverschil tussen Ajax en Barcelona is zo groot dat het wel een mooie voltreffer in hun face is als we met 10 man straks ook de 0-3 nog ff maken!
Ok, die kopbal hadden ze eventueel kunnen maken. Maar Ajax gaat met 10 man de voorsprong wel vasthouden schat ik zo in.
Nil volentibus arduum
- Ajaciedjuh
Worden gewoon genaaid door de schijts. Beide kaarten waten geen geel. Teveel kansen laten liggen.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Kut we laten toch onnodig door die Lionel de 1-2 maken.
Nu niet te ver naar achter lopen jongens, maar zelf initiatief pakken en met 1-3 dat boeltje beslissen!
Nu niet te ver naar achter lopen jongens, maar zelf initiatief pakken en met 1-3 dat boeltje beslissen!
1-2 nu. Backs van Ajax lijken er een beetje doorheen te zitten.
- Ajaciedjuh
Wat een blunder. 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
GVD, dan krijg je dit.
Deze fout voorafgaand aan de 2-2 is wel een leermoment...
...Alsnog vind ik: als beloning voor het goede spel tot nu toe zou Ajax gewoon de 2-3 nog even moeten maken!
...Alsnog vind ik: als beloning voor het goede spel tot nu toe zou Ajax gewoon de 2-3 nog even moeten maken!
- Ajaciedjuh
Gaan nog verliezen, terwijl de wedstrijd al lang beslist had moeten zijn. Snap de wissel van Muric ook niet.
Goede leerschool zullen we maar zeggen.
Goede leerschool zullen we maar zeggen.
MOTM eruit. Z.s.m. naar Ajax-1, die gozer.
Interessante slotfase. Minimaal de 2-2 eruit slepen maar eventueel nog de 2-3 scoren een fraaie beloning zijn.
Mooi ook dat je de Amsterdamse toeschouwers op tv overal bovenuit hoort.
Mooi ook dat je de Amsterdamse toeschouwers op tv overal bovenuit hoort.
- InnerHarbour
Die Afrikaanse mongool kwam net, na de fluit, effe lekker met 2 gestrekte benen op 'm in vliegen.InnerHarbour schreef:Die Nouri is nogwel erg licht hoor.
Genoten van dit Ajax. Met 12 tegen 10 was er geen houden meer aan. Maar Ajax speelde die havenslaven een uur lang scheel.

- InnerHarbour
Ja zag je die mafketel gaan 
Leuke wedstrijd, ben benieuwd wie van deze groep echt een vaste waarde voor 1 wordt.

Leuke wedstrijd, ben benieuwd wie van deze groep echt een vaste waarde voor 1 wordt.
YNWA
Nou, daar komt Barcelona goed mee weg. Prima wedstrijd van Ajax. Er zit hier en daar echt wel muziek in. Een paar van deze jongens moeten wel in staat zijn om over een jaar vast bij de selectie te zitten.
Is de vader van Cerny overigens postbode geweest? Die jongen loopt af en toe veel te lang door.
Is de vader van Cerny overigens postbode geweest? Die jongen loopt af en toe veel te lang door.
Nil volentibus arduum
vd Beek i.i.g. Muric heeft enorm veel potentieel. Cerny, Nouri blijft afwachten, denk ik. O.b.v. hun geringe fysiek.InnerHarbour schreef: Leuke wedstrijd, ben benieuwd wie van deze groep echt een vaste waarde voor 1 wordt.
Ik vind Lartey ook wel wat hebben.
Van Muric zag ik in ieder geval een aantal mooie aannames.
V.d.Beek ben ik net als veel anderen hier ook enthousiast over. Moderne middenvelder, van dat type kunnen we er wel één gebruiken. Dat kon er wel eens ééntje zijn die snel aansluit op een hoger niveau.
V.d.Beek ben ik net als veel anderen hier ook enthousiast over. Moderne middenvelder, van dat type kunnen we er wel één gebruiken. Dat kon er wel eens ééntje zijn die snel aansluit op een hoger niveau.
Nil volentibus arduum
Hij wordt in april 18. Dit seizoen debuut, volgend seizoen vast bij de selectie. Lijkt me.Marillion schreef: V.d.Beek ben ik net als veel anderen hier ook enthousiast over. Moderne middenvelder, van dat type kunnen we er wel één gebruiken. Dat kon er wel eens ééntje zijn die snel aansluit op een hoger niveau.
Het ziet er niet zo spectaculair uit, maar hij is verdomd veelzijdig. Doet me aan de jonge Schweinsteiger denken. Die had een betere actie, maar vd Beek kan lopen, passen, scoren, duels en hij heeft het gevoel voor ruimte. Half of '6': de tijd zal het leren.
Zijn er ergens beelden online van de wedstrijd?
Hier de samenvatting:
http://www.youtube.com/watch?v=r3t83ysJ ... -NwOvg_PbQ
Blijven 2 belachelijke gele kaarten.
http://www.youtube.com/watch?v=r3t83ysJ ... -NwOvg_PbQ
Blijven 2 belachelijke gele kaarten.
De eerste wel, de tweede iets minder. Domme actie ook.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Het gaat goed met Donny. Tot een paar jaar terug moest hij VM spelen, maar hij kan zoveel meer.