waar is me huilsmiley?!
Moderator: mods
Snap ik wel enigszins. Deed het daar vorig seizoen goed. En hij moet in de etalage.Mano schreef:Duarte speelt waarschijnlijk....![]()
NEEHEEEE !! Nooit je er bij neerleggen dat we tegen de Manchester City's en PSG's bij voorbaat al gaan we verliezen. Zolang de op papier rijkste clubs veel geld neerleggen voor spelers als Welbeck en Marcelo die er geen reet van kunnen moet het absoluut mogelijk zijn om met goed beleid en een sterke lichting ook in de CL ver te kunnen komen!Marillion schreef:Misschien moeten we ons als supporters daar maar op gaan richten. Er zit ook veel meer voetbal in.
Mwa. De 1-2 op Old Trafford, de 2-1 winst op Barcelona, de 3-1 in Amsterdam tegen City en de 2-2 in en tegen Manchester waren erg bevredigend hoor.Marillion schreef:Kan allemaal wel zijn. Maar ik heb veel meer plezier bij het kijken naar zo'n jeugdwedstrijd. Dat heb ik overigens ook bij zo ongeveer elke wedstrijd op de toekomst in vergelijking met een wedstrijd van het eerste in de Arena.
Is dat Ronald?Ajaciedjuh schreef:
Bank: Boer
Wie mis je dan?Raymon schreef:Gelukkig speelt Barca niet in hun sterkste opstelling..
Dat was cynisch..peter schreef:Wie mis je dan?Raymon schreef:Gelukkig speelt Barca niet in hun sterkste opstelling..