Ajax - PEC Zwolle 05-10-2014
Moderator: mods
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Ajax - PEC Zwolle 05-10-2014
Aanstaande zondag sluiten we de zevende speelronde af met Ajax - PEC Zwolle. Een heerlijke wedstrijd voor de wist-je-dat-fanaten.
Wist-je-dat:
- Ajax thuis nog nooit verloor van PEC?
- Ajax voor het eerst in 2014 vier eredivisiewedstrijden achter elkaar kan winnen?
- Ajax de laatste vier keer telkens won na een CL-wedstrijd?
- Ajax dit seizoen van alle teams tot nu toe het vaakst scoorde buiten de zestien meter?
- Ajax al zeven keer de paal raakte, ook het vaakst van alle teams (met ADO)?
Verdere statistieken tussen Ajax en PEC van het afgelopen seizoen zijn niet heel chill dus die laat ik verder onbenoemd.
Aftrap 16.45 uur!
Wist-je-dat:
- Ajax thuis nog nooit verloor van PEC?
- Ajax voor het eerst in 2014 vier eredivisiewedstrijden achter elkaar kan winnen?
- Ajax de laatste vier keer telkens won na een CL-wedstrijd?
- Ajax dit seizoen van alle teams tot nu toe het vaakst scoorde buiten de zestien meter?
- Ajax al zeven keer de paal raakte, ook het vaakst van alle teams (met ADO)?
Verdere statistieken tussen Ajax en PEC van het afgelopen seizoen zijn niet heel chill dus die laat ik verder onbenoemd.
Aftrap 16.45 uur!
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Re: Ajax - PEC Zwolle 05-10-2014

Tegen PEK heeft Ajax altijd een lek. Ook morgen speelt PEK de Ajacieden gek. Check!
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Hou je bek, hater van NEK! 

Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
In augustus vond PEK de Arena al een prima stek. Dankzij Overmars, die vrek, krijgt Ajax het weer moeilijk met PEK.
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Jaja, flauwe rijmpjes.. kan iedereen.
Morgen na de 1-0 is er iets van de dam... ik denk het hek. Hoe dat komt? Gewoon, alles valt dan op z'n plek. Ik bedoel... in dit team zit nog zoveel rek, die laatste verliespartijen is gewoon een rare vlek. En nou heb ik m'n buik hier vol van... of is dat van de Mac?
En nu weer gewoon praten haha.
Het wordt een lastige pot, maar ik ben positief gestemd. Ajax lijkt wat meer te gaan voetballen. Ben blij met de invalbeurt van Khisna afgelopen week. Begin maar met hem op links.
Morgen na de 1-0 is er iets van de dam... ik denk het hek. Hoe dat komt? Gewoon, alles valt dan op z'n plek. Ik bedoel... in dit team zit nog zoveel rek, die laatste verliespartijen is gewoon een rare vlek. En nou heb ik m'n buik hier vol van... of is dat van de Mac?
En nu weer gewoon praten haha.
Het wordt een lastige pot, maar ik ben positief gestemd. Ajax lijkt wat meer te gaan voetballen. Ben blij met de invalbeurt van Khisna afgelopen week. Begin maar met hem op links.
Op naar de vierde ster!
Ik zou ook met Kishna beginnen. Maar Frank gaat gewoon door met Andersen op links is mijn inschatting.
Verder blijft de '6' toch een flinke zwaktepunt in dit elftal. Viergever is daar eigenlijk gewoon niet goed genoeg voor. Zimling ook niet denk ik, maar laat hem morgen maar starten.
Verder blijft de '6' toch een flinke zwaktepunt in dit elftal. Viergever is daar eigenlijk gewoon niet goed genoeg voor. Zimling ook niet denk ik, maar laat hem morgen maar starten.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
Hebben we d'r een beetje een goed gevoel over?
- Ajaciedjuh
Ik wel. Hopelijk komen we snel op voorsprong. Het blijft natuurlijk kwetsbaar (mentaal). Als we achter komen, gaan de 2 laatste wedstrijden tegen PEC meetellen.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Hebben we d'r een beetje een goed gevoel over?
Ik hoop dat we de stijgende lijn doorzetten.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Ik verwacht in ieder geval een opgeladen Ajax, dat in de Arena het missen van 2 prijzen tegen Pec graag wil rechtzetten. Of Ajax dat ook kan? Onze as met Moisander, Viergever/Zimling en Sigi is niet bepaald op dreef tot dusver. De eerstejaars lijken nog veel last van groeistuipen te hebben. Gelukkig hebben diverse tweedejaars en ouder de opgaande lijn inmiddels wel te pakken. Hopelijk is dat voldoende om het gehaper elders wat te kunnen compenseren tegen een tegenstander die Ajax al enkele keren flink pijn heeft gedaan. Voorspellinkje: al met al een kleine overwinning voor Ajax. Na een spannende pot met veel billenknijpen, dat wel. 2-0 of 2-1.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Hebben we d'r een beetje een goed gevoel over?
Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.''

- Ajaciedjuh
Zimling speelt verrassenderwijs. Verder zelfde opstelling.
Cillessen, v Rhijn, Veltman, Moisander, Boilesen, Klaassen, Zimling, Serero, Schone, Sigthorsson, Andersen.
Bank: Boer, Ligeon, Tete, Viergever, El Ghazi, Milik, Kishna.
Cillessen, v Rhijn, Veltman, Moisander, Boilesen, Klaassen, Zimling, Serero, Schone, Sigthorsson, Andersen.
Bank: Boer, Ligeon, Tete, Viergever, El Ghazi, Milik, Kishna.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Zes Scandinaviërs!
Hup Ajax!
Hup Ajax!

Niet spannend?
Wat is Nijhuis aan het doen joh? Interessante pot verder.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- Ajaciedjuh
Zimling zal neem ik aan de 2e helft niet meer spelen.
Zimling zal hopelijk nooit meer spelen.Ajaciedjuh schreef:Zimling zal neem ik aan de 2e helft niet meer spelen.
15 mei 2011.
Verdedigend gaat het nog te vaak mis, maar voetballend is het bij vlagen best aardig.
Het valt niet mee. Ik heb er een boek bij gepakt.
Ik zou Kishna erin zetten. Dan heb je tenminste iemand die een man kan uitspelen.

Ik zou Kishna erin zetten. Dan heb je tenminste iemand die een man kan uitspelen.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Dankzij een fout van de scheids staat Zwolle nu nog met 11 man.. de wedstrijd siert zich door 2 aanvallende clubs.. Waarbij ook veel veel fouten worden gemaakt..Bert schreef:Wat is Nijhuis aan het doen joh? Interessante pot verder.
Moisander.. Zimling en Andersen de zwakste schakel bij Ajax
Weer op zoek naar een Interim coach..
- Ajaciedjuh
Viergever komt inderdaad voor Zimling. Kishna voor Schöne of Andersen!?
Ik zie dezelfde problemen al gisteren bij de A1. De 3, 4 en 6 van Ajax spelen in een te laag tempo. Ajax lijkt ook nog niet in de smiezen te hebben dat er bewogen mag worden wanneer je de bal niet hebt. En dat je die jongens van PEC mag volgen wanneer ze lopen zonder bal.
Schöne is vandaag de zwakste aan Ajax' kant. Technische fouten en hij laat die Van Hintum steeds lopen. En Nijhuis zit op z'n gebruikelijke niveau. Van Polen heeft na 3 overtredingen nog geen geel.
Schöne is vandaag de zwakste aan Ajax' kant. Technische fouten en hij laat die Van Hintum steeds lopen. En Nijhuis zit op z'n gebruikelijke niveau. Van Polen heeft na 3 overtredingen nog geen geel.
- Ajaciedjuh
Voor Boilesen. Anderen naar het middenveld!?
Een middenveld met Andersen, Serero op 6, en Klaassen begrijp ik?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali