FC APOEL - Ajax 30-09-2014
Moderator: mods
Re: FC APOEL - Ajax 30-09-2014
En die Ierse wonderspits....
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Wel lekker voor mn toto
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Precies. Mijn gevoel zat wel goed, maar ik rekende echt niet op zoveel onkunde.Scherrer schreef:Serero NOOIT meer opstellen. Die kans missen mag niet. Period.
Bah, bah, bah. Het zou me verbazen als we in Amsterdam niet van deze jongens winnen, dus die plek 3 moet al met al kunnen lukken. Maar voor een kans op plek 2 hadden we hier echt 3 punten moeten pakken. En dat had gekund, met wat meer precisie, gogme en snelheid van handelen. Toch nog teveel jongens die daarin verzaakten. Balen, balen, balen...
Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.''

Die strafschop was onterecht, maar Cillessen had ook rood kunnen krijgen.wimpey schreef:Die man is mijn nazi van het jaar. Wat een engnek.
Lijkt me een goede samenvatting van deze pot. Ajax was niet goed genoeg, maar had wel moeten winnen.zeux schreef:Damn
Cillessen, Van Rhijn, Veltman, Klaassen, Schöne, Andersen waren goed. Klaassen de beste van het veld. By a mile. De rest was gewoon niet goed genoeg, variërend van kut (Boilesen) tot matig (Sig).
Ik vond die Cyprioten trouwens allesbehalve slecht. Fysiek goed, technisch verzorgd en goed georganiseerd.
Tja, die verslaggever... Bij de NOS hebben ze hun eigen realiteit.
Op dit niveau krijg je niet snel zes, zeven kansen. Ajax heeft ze wel gehad.
Op dit niveau krijg je niet snel zes, zeven kansen. Ajax heeft ze wel gehad.
Omdat ie z'n been aan de grond legde? Raakte ie die gozer überhaupt?Wouter schreef:Die strafschop was onterecht, maar Cillessen had ook rood kunnen krijgen.wimpey schreef:Die man is mijn nazi van het jaar. Wat een engnek.
Ajax kreeg ieder twijfelgevalletje tegen. Maar goed, dat is ook Europees voetbal.
We hadden moeten winnen, maar ik vond niet dat we het helemaal verdienden. Wanneer je kansen als die van Sig en Serero mist...
Belachelijk inderdaad. Wie was dat trouwens vanavond? Wat een ongelooflijke onzin zit die gast voortdurend te verkondigen, zeg.Jöhnk schreef:Volgens de commentator gaf APOEL amper iets weg. Hij moet nog zien of PSG gaat winnen in Cyprus als hij ziet hoe ze vandaag verdedigen.Yopi schreef:OOOOOOOH!![]()
Doodzonde, zeg. Kansen genoeg. Hoeveel moet je er krijgen?

Kunnen ze in Hilversum niet iets bedenken, dat je het geluid van de verslaggever uit kunt zetten op je afstandsbediening?

Ach! Onzin om te roepen om iemand nooit meer op te stellen. Op die manier houden we er weinig over.
Ajax doet zich te kort. Al creëert het m.i. veel te weinig echte kansen.
Boilesen echt met afstand de slechtste van allemaal, kort gevolgd door Moisander.
Het tempo moet om hoog om dergelijke tegenstanders pijn te doen.
Ajax doet zich te kort. Al creëert het m.i. veel te weinig echte kansen.
Boilesen echt met afstand de slechtste van allemaal, kort gevolgd door Moisander.
Het tempo moet om hoog om dergelijke tegenstanders pijn te doen.
Hoe vaak moet die gast nog falen voordat Frank hem eruit flikkert? Ongelooflijk zeg. Verprutst eerst een 300% kans na 2 minuten spelen, komt vervolgens te laat bij een perfecte voorzet van Klaassen, loopt steeds weg van de bal ipv in de bal te komen als Serero een combinatie aan wil gaan, krijgt in de 2e helft weer een 100% kans, maar ipv een simpel tikkie breed naar de compleet vrijstaande Schone, gaat ie weer zo'n lompe ingewikkelde volley proberen. Met iedere andere spits hadden we deze pot gewonnen. Cl-avontuur is weer voorbij. Deze had je gewoon moeten winnen. Nu 2x Barcelona = 2x 0 nul punten. Helaas pindakaas.peter schreef:Ik word wel gek van die Sigi, hoor. Zelden zo'n antivoetballende Ajax-spits gezien.
Laatst gewijzigd door Trab op di sep 30, 2014 9:48 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Waarom moet die bal het zijnet in?Scherrer schreef:Serero NOOIT meer opstellen. Die kans missen mag niet. Period.

Ajax is niet voor niets bezig met Sinkgraven, Pröpper. Balvaster, veelzijdiger en beter in de afronding dan Serero.
Klaassen weer sterk trouwens zeg!

- peter
Kan dit?columbus schreef: Boilesen echt met afstand de slechtste van allemaal, kort gevolgd door Moisander.

-
Ja, Boilesen en Moisander waren de zwakste schakels. Dieptepuntje was ondermeer in de eerste helft die welhaast perfecte imitatie van een naaktslak door Moisander in het "sprint"duel met zijn tegenstander die vervolgens een prima voorzet gaf die er gelukkig niet ingelopen werd. Zelden zo'n schrijnend gebrek aan snelheid blootgelegd zien worden bij onze aanvoerder.
Zeker weten. Die jongen heeft wat mij betreft erg lang lopen zwalken, maar de laatste wedstrijden heeft ie het ineens weer helemaal te pakken. Goede zaak, een messcherpe Klaassen in vorm kunnen we prima gebruiken.wimpey schreef: Klaassen weer sterk trouwens zeg!

Van Marwijk is een sukkel. Hij kon hem helemaal niet zien. Geen wonder dat die man geen club heeft.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Bijna niet te missen kansen voor Sigthorsson, Schöne en Serero. Over de rest heb ik het dan niet.columbus schreef: Ajax doet zich te kort. Al creëert het m.i. veel te weinig echte kansen.
Uiteindelijk bijten we niet door.
- peter
Vergeet Sigi niet, hoor. Die kun je ook niet missen als zeer zwakke schakel. Mist een paar honderd procent kansen en was meevoetballend onthutsend.
Wat ik positief vindt is dat ze tegen een gesloten spelende ploeg openingen creëerden, terwijl Ajax daar normaal gedproken moeite mee heeft.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Siggy weet niet waar zijn medespelers zijn, onvergeeflijk op dit niveau.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Echt een idioot die man.Khraa schreef:Van Marwijk is een sukkel. Hij kon hem helemaal niet zien. Geen wonder dat die man geen club heeft.
IK GELOOF!!!!!!
- Ajaciedjuh
Ajax kan een giga stap maken als het een voetballende 6 krijgt. Het is jammer dat Blind weg is.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Vond ik eigenlijk wel meevallen. Apoel hing inderdaad achterover, maar gaf toch nog vrij veel ruimte weg. Ajax was helaas vaak niet rap en sluw genoeg om daar optimaal van te profiteren.zeux schreef:Wat ik positief vindt is dat ze tegen een gesloten spelende ploeg openingen creëerden, terwijl Ajax daar normaal gedproken moeite mee heeft.

- peter
Plus een beetje spits maakt hier 1 a 2 goals en geeft een assist. Kan ook wel eens helpen.Ajaciedjuh schreef:Ajax kan een giga stap maken als het een voetballende 6 krijgt. Het is jammer dat Blind weg is.
Plus een 2e halfspeler van niveau Klaassen. Plus wat gogme om die gasten direct na 0-1 effe ver van je eigen goal te houden. Plus wat meer balvaste spelers, die die knikker niet telkens zo dom weggeven. Etfuckincetera.peter schreef:Plus een beetje spits maakt hier 1 a 2 goals en geeft een assist. Kan ook wel eens helpen.Ajaciedjuh schreef:Ajax kan een giga stap maken als het een voetballende 6 krijgt. Het is jammer dat Blind weg is.