Golf
Moderator: mods
- InnerHarbour
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Re: Golf
Vorige was een tactische blunder van de VS maar idd er kan nog van alles gebeuren. Alleen is de VS gewoon niet zo sterk dit jaar.InnerHarbour schreef:Vorige Ryder Cup gevolgd? Er zijn nog 12 wedstrijden te spelen, nog niets bespitst.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Is dat zaadloze Sport 1 de enige zender waar ik de Ryder Cup kan zien? Why the fuck schakelen ze daar steeds terug naar de studio voor onder andere een stupide anecdote van Van Hanegem (is die ook al golfexpert???). Laat gewoon golf zien als dat aan de gang is.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Ik zie de VS dit niet meer redden. 11-6 voor Europa. De vroege voorsprongen van de Amerikanen veelal teniet gedaan over laatste uur. Europa goed uitzicht op nog zeker twee punten. Rest van de wedstrijden rond de 1 up of all square. VS alleen met Kuchar goed uitzicht nu.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- InnerHarbour
Tja twee jaar geleden stond Europa in Chicago er ook zo slecht voor wonnen wel, nog maar even afwachten maar inderdaad het ziet er goed uit.
YNWA
- InnerHarbour
- InnerHarbour
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Donaldson staat 4 holes voor op Bradley die moet sowieso winnen, kan me niet voorstellen dat dit nog misgaat
YNWA
- InnerHarbour
- InnerHarbour
-
- AT Toto winner 15/16
Waarom wordt de Ryder cup nooit in Nederland gehouden?
- InnerHarbour
De Europese wedstrijd wordt bijna standaard in GB gespeeld, met uitzondering van 1997 (Spanje) en 2006 (Ierland). Over vier jaar gaan ze naar Frankrijk, heb persoonlijk niet de indruk dat Nederland snel aan de beurt is.
YNWA
Luiten gestrand in de halve finale:
Kan iemand mij uitleggen hoe die notatie van de score werkt bij matchplay? Ik weet dat je elke hole speelt om te winnen van de tegenstander op die specifieke hole. Maar hoe moet ik 2&1 dan interpreteren?Luiten strandt in halve finale World Match Play
Joost Luiten is er zondag niet in geslaagd de finale van het Volvo World Match Play Championship te bereiken.
Luiten strandt in halve finale World Match Play. De 28-jarige Bleiswijker moest op de London Golf Club in Kent zijn meerdere erkennen in de Fin Mikko Ilonen, die met 2&1 na zeventien holes een onoverbrugbare voorsprong had.
Luiten speelde veel wisselvalliger dan in de afgelopen dagen. "Ik miste te veel putts en Mikko sloeg juist toe op de cruciale momenten", meldde hij op Twitter.
Ilonen maakte op de zevende hole zijn tweede birdie en nam daarmee een voorsprong van twee slagen, maar Luiten wist de stand toch weer om te draaien. Op de daaropvolgende zes holes was de Nederlander drie keer de beste. Luiten maakte vervolgens echter een bogey op de veertiende hole en Ilonen een birdie op de vijftiende, waardoor de Fin weer aan de leiding kwam. Toen Ilonen op de zeventiende hole opnieuw een birdie maakte, was het duel beslist.
Brons
De winnaar van het KLM Open 2013 had in de poulefase nog afgerekend met Ilonen. Ook zijn andere groepswedstrijden én de kwartfinale zette Luiten in winst om.
In de eindstrijd neemt Ilonen het op tegen Henrik Stenson. Luiten gaat op voor brons tegen George Coetzee.
Bron: nusport.nl
Nil volentibus arduum