NAC Breda - Ajax 27-09-2014
Moderator: mods
Re: NAC Breda - Ajax 27-09-2014
Na 700 minuten is het weer keer raak, Siggy met de 0-2!
Nu staat hij gegarandeerd tot de winterstop in de basis.
Nu staat hij gegarandeerd tot de winterstop in de basis.
Laatst gewijzigd door Rooie op za sep 27, 2014 6:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Als die deze had gemist..Jinne schreef:LOL. De klompenboer maakt er 0-2 van.
Weer op zoek naar een Interim coach..
Goede goal!Jinne schreef:LOL. De klompenboer maakt er 0-2 van.

Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Haha, zul je altijd zien. Maar eerlijk is eerlijk. Dit kan hij natuurlijk heel aardig.
Sigthórsson moet eigenlijk alleen meedoen als het spel in het strafschopgebied van de tegenstander is. Ik zag gisteravond een stukje van Verbeek bij VI. Die gaf aan dat hij Sigthórsson had verboden om mee te voetballen en zich terug te laten zakken. Hij wilde hem voor het doel hebben.
Als afmaker is hij heel behoorlijk. Voor de rest is het alleen behelpen. En dat is voor Ajax niet genoeg.
Sigthórsson moet eigenlijk alleen meedoen als het spel in het strafschopgebied van de tegenstander is. Ik zag gisteravond een stukje van Verbeek bij VI. Die gaf aan dat hij Sigthórsson had verboden om mee te voetballen en zich terug te laten zakken. Hij wilde hem voor het doel hebben.
Als afmaker is hij heel behoorlijk. Voor de rest is het alleen behelpen. En dat is voor Ajax niet genoeg.
Nil volentibus arduum
- Jinne
- Site Admin
Was die goal van Van Rhijn niet de eerste goal ooit onder de Boer uit een korte corner voor Ajax?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Hij is los 

- Jinne
- Site Admin
Hij is los. Siggi nog een jaar! 
Wie gaf de assist?

Wie gaf de assist?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
-
Sigi is natuurlijk 500x beter dan die Poolse garnalenpeller.
Andersen is en blijft een pussy.

Andersen is en blijft een pussy.

Whitey on the moon.
Wel lekker dit. Bij de rust de wedstrijd in de tas. Ik voorspel een dodelijk saaie tweede helft. Het gat is geslagen en Ajax zal zonder overbodige inspanningen willen uitspelen. Dinsdag weer een wedstrijd.
Nil volentibus arduum
- Ajaciedjuh
Andersen speelt prima.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Giacomo Puccini
Ajax heer en meester tegen een pover Nac. Waar Ten Rouwelaar dit seizoen mee bezig is weet ik niet maar ik durf te stellen dat de eerste en derde goal er bij 9 van de 10 Eredivisie keepers niet waren ingegaan, en dat is nog een voorzichtige schatting.
Wat ik mooi vind om te zien is dat El Ghazi altijd goede voorzetten geeft en dat hij de voorzetten zelfs kan geven als hij in de dekking staat. Zonet had hij zelfs een keer 3 dubbele dekking en presteert hij het nog om een gevaarlijke voorzet te versturen. Voor een buitenspeler vind ik dat een geweldig wapen.
Wat ik mooi vind om te zien is dat El Ghazi altijd goede voorzetten geeft en dat hij de voorzetten zelfs kan geven als hij in de dekking staat. Zonet had hij zelfs een keer 3 dubbele dekking en presteert hij het nog om een gevaarlijke voorzet te versturen. Voor een buitenspeler vind ik dat een geweldig wapen.
Ajax!
Zee aan ruimte voor Ajax. Dat speelt Ajax prima uit.
As van Ajax is veel te goed voor NAC. Moisander, Viergever, Klaassen en Sigthorsson spelen een prima pot.

As van Ajax is veel te goed voor NAC. Moisander, Viergever, Klaassen en Sigthorsson spelen een prima pot.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Op de training schiet vRhijn ze altijd naast, schijnt.. Die tweede was wel een mooie goal hoor, goed gegeven, nog beter gelopen en heel knap ingeschoten.
Overigens was die derde goal, hoe mooi ook gespeeld, een fout van Rouwelaar, mag nooit de korte hoek in.
Verder speelt Ajax okee, niet heel bijzonder, krijgen natuurlijk nu veel meer ruimte maar tot de 0-1 was het niet al te best, veel te laag tempo.
Nu idd uitspelen en op naar dinsdag.
Overigens was die derde goal, hoe mooi ook gespeeld, een fout van Rouwelaar, mag nooit de korte hoek in.
Verder speelt Ajax okee, niet heel bijzonder, krijgen natuurlijk nu veel meer ruimte maar tot de 0-1 was het niet al te best, veel te laag tempo.
Nu idd uitspelen en op naar dinsdag.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Eens. Deze wedstrijd is ie als spits goed bezig. Houdt het simpel, speelt sober, kaats is ook vaak zuiver en op maat. De 0-2 was een prima spitsendoelpunt na een afgemeten voorzet van Boilesen, de 0-3 had volgens mij nooit mogen zitten. Wel een fraaie steekpass van Klaassen trouwens. Zolang Sigi geen dingen gaat doen die hij absoluut niet kan (bijvoorbeeld lopen en soleren met een bal, mannetje willen uitspelen) en zich focust op het afmaken of een rol als bliksemafleider in de 16, is hij dus nog wel bruikbaar. Maar wat mij betreft is hij beslist niet de nr 9, die Ajax nodig heeft. Verre van.Marillion schreef: Als afmaker is hij heel behoorlijk. Voor de rest is het alleen behelpen. En dat is voor Ajax niet genoeg.
Trab: ''Niet afspelen, maar uitspelen.''

Je bedoelt die terroristenbaard van 'm neem ik aan...? Ten Rouwelaar maakt het verschil. Verstandig dus om hem niet te kopen. Andersen redt het niet/amper tegen dat 18-jarige manneke van NAC.mattie schreef: Ps die nummer 11 van Nac.. kan echt niet
-
De mentaliteit van die Andersen is echt ongehoord als prof. Maar ja, hij kan waarschijnlijk een balletje onder z'n voet meenemen ofzo en dan verdien je toch al gauw een paar tonnetjes op jaarbasis.T82 schreef:Je bedoelt die terroristenbaard van 'm neem ik aan...? Ten Rouwelaar maakt het verschil. Verstandig dus om hem niet te kopen. Andersen redt het niet/amper tegen dat 18-jarige manneke van NAC.mattie schreef: Ps die nummer 11 van Nac.. kan echt niet
Whitey on the moon.
Een pingel, dat is lang geleden.
-
Die indruk had ik bij Kolbeinn ook.Benji schreef:Een pingel, dat is lang geleden.

Nil volentibus arduum
Jaap Stam
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Had al 2 keer z'n hattrick moeten hebben.. tja..
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
-
Maareh... gaat NAC dit jaar voor de Jupiler League?
Whitey on the moon.
Meer dan genoeg slechtere ploegen in de eredivisie...GangstaRiB schreef:Maareh... gaat NAC dit jaar voor de Jupiler League?
-