Jos Watergraafsmeer - AFC Ajax KNVB Beker 24 sep 18:30

Voorbeschouwingen, tussenbeschouwingen en nabeschouwingen.

Moderator: mods

Lionel

Re: Jos Watergraafsmeer - AFC Ajax KNVB Beker 24 sep 18:30

Bericht door Lionel » do sep 25, 2014 11:14 am

Cruijff schreef:
Thijs schreef:Ik vond het echt onwijs gaaf. Die wedstrijd was gewoon een veredelde training, ging eigenlijk helemaal nergens over.

Maar zo spelen in het Olympisch Stadion, dat zou Ajax vaker moeten doen. Frank opperde het al een beetje na afloop, dat Ajax hier in de voorbereiding vaker een wedstrijdje moet spelen.
Komende zomer dus doen! Zoals ik een paar jaar terug al opperde, een week of wat voor de JC Schaal moet Ajax in 't Olympisch gaan ballen tegen een Scandinavisch team met Jari Litmanen! :biggthumpup.gif:
Een Scandinavisch damesteam met Litmanen erbij lijkt me wel wat!
IK GELOOF!!!!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15

Bericht door Cruijff » do sep 25, 2014 11:20 am

Lionel schreef:Een Scandinavisch damesteam met Litmanen erbij lijkt me wel wat!
Daar krijgen we meer tegenstand van dan Duarte & co lief is vrees ik. :blush.gif:
Ik zal meteen doorspelen dat de Ajax Vrouwen in het voorprogramma een demonstratiepotje spelen tegen een Finse, Zweedse of Noorse evenknie. Anouk Hoogendijk vs Scandinavische dames. :headbang.gif:

Viergever had gisteravond trouwens ook een aantal dramatische slaapmomentjes. Toch start hij wat mij betreft zaterdag tegen NAC gewoon als linksback.

Een aantal van de goals van Milik maak je alleen op amateurniveau. De wijze waarop hij aangever was bij de 3 andere doelpunten was wel keer op keer klasse! :biggthumpup.gif:

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » do sep 25, 2014 12:04 pm

Hij heeft al meerdere keren laten zien dat hij een aardige assist kan geven. We moeten ons absoluut niet blind staren op het aantal van zes doelpunten tegen JOS. Maar ik denk wel dat hij gisteren en tegen Heracles genoeg heeft laten zien om hem tegen NAC te laten starten. Laat hem maar eens een serie wedstrijden spelen.
Nil volentibus arduum

Plaats reactie