Moderator: mods
Totdat hij er een stopt, dat moet toch via een of andere Chinees te regelen zijn, het is 2014. wat maakt het uit dat Ajax in een oefenwedstrijd tegen Quick Boys zo'n speler van Quick Boys de opdracht geeft tegen Cillessen aan te schieten (Moet Cillessen de opdracht krijgen naar een bepaalde hoek te duiken) Je laat Van der Hoorn een penalty veroorzaken (Hoef je waarschijnlijk niet via die Chinees te regelen) en Cillessen is van het probleem af.Yopi schreef:Ik heb medelijden met hem. Dat van die strafschoppen zal hem lang worden nagedragen.
Pcs, M. 1 minder moment tegen Mexico en geen pingel gehouden. Terwijl mensen met 100 interlands meer er een potje van maakten.Marillion schreef: Maar wat Cillessen betreft ligt er nu echt veel te veel nadruk op die strafschoppen.
Hetgeen jij dan weer meent te moeten benadrukken.zeux schreef:Yopi vergroot dat vermeende trauma van Cillessen natuurlijk alleen maar uit, zodat hij via een omweg nog een keer op Vsn Gaal kan rammen.
Hij moet er meer op gaan trainen.Yopi schreef:Ik heb medelijden met hem. Dat van die strafschoppen zal hem lang worden nagedragen.
Absolutely!!!!wimpey schreef:Hetgeen jij dan weer meent te moeten benadrukken.zeux schreef:Yopi vergroot dat vermeende trauma van Cillessen natuurlijk alleen maar uit, zodat hij via een omweg nog een keer op Vsn Gaal kan rammen.
Ach in een dorpDubbel schreef:Ha ha, we hadden het er hier gisteren nog over... "men slaat zich zo op de borst dat ze straks nog een huldiging willen ook". En zie.
Die stunt pakte goed uit, maar zijn optreden moet je los zien van wat Krul deed; hij heeft vier keer de 0 gehouden, ook al waren daar geen spectaculaire reddingen voor nodig, hij schijnt op de juiste plek te staan. Hij straalt rust uit en heeft van alle spelers van het Nederlands elftal de grootste stap gemaakt in één jaar: van Jong Ajax naar de derde plaats op het wk.Dubbel schreef:Jasper heeft wel goed gekeept natuurlijk. En zonder die achterbakse stunt van LVG had hij ook gewoon een prima WK gespeeld.
Absoluut. Daarnaast, ook niet onbelangrijk: iedereen op de wereld die ook maar heel af en toe voetbal kijkt, weet inmiddels wie Jasper Cillessen is. Elke speler, van welke immens grote of veel kleinere club dan ook die tegenover Ajax in het veld staat, herinnert hem van het WK. Ook zo'n reputatie is voor een keeper niet onbelangrijk.Arthur schreef:Vooral met dat klemvast pakken ben ik erg blij. Volgens mij moet dat zoveel rust geven aan een verdediging.