Altijd extra spanning voor deze wedstrijd.

Vanmiddag is de persconferentie al met het oog op zondag, want morgen is de selectie vrij. Dan horen we waarschijnlijk ook hoe het er met Lasse Schöne voorstaat.
Moderator: mods
Dat verwacht ik ook (Andersen linksbuiten en El Ghazi rechtsbuiten). Grote aderlating voor Ajax.Marillion schreef:Hmm, dat is mooi klote dan. Ik ben benieuwd waar De Boer dan voor kiest. El Ghazi op rechts denk ik. Op links dan wellicht weer Andersen en Kishna vanaf de bank. Die is weer fit want heeft maandag gespeeld bij Jong Ajax.
Ajax krijgt, als Schöne meedoet, toch geen vrije trappen rond de zestien. Nu misschien wel.Marillion schreef:Hmm, dat is mooi klote dan. Ik ben benieuwd waar De Boer dan voor kiest. El Ghazi op rechts denk ik. Op links dan wellicht weer Andersen en Kishna vanaf de bank. Die is weer fit want heeft maandag gespeeld bij Jong Ajax.
Marillion schreef:En ik zou dat keepertje van ze eens wat hoge ballen geven. Ik heb gehoord dat hij dan nog wel eens gek gaat doen.
Zet Millik maar neer en stuur Boilisen maar op een cursus verdedigen..Ajaciedjuh schreef:Dat verwacht ik ook (Andersen linksbuiten en El Ghazi rechtsbuiten). Grote aderlating voor Ajax.Marillion schreef:Hmm, dat is mooi klote dan. Ik ben benieuwd waar De Boer dan voor kiest. El Ghazi op rechts denk ik. Op links dan wellicht weer Andersen en Kishna vanaf de bank. Die is weer fit want heeft maandag gespeeld bij Jong Ajax.
Het zal dit wel worden:
------------------- Cillessen
- Ricardo - Veltman - Moisander - Boilesen / Viergever
------------------ Zimling
- Klaassen --------------------------- Serero
- El Ghazi ------ Kolbeinn -------- Andersen
Benieuwd wanneer het geduld op is bij FdB t.a.v. Boilesen. Ik denk dat hij hem nog laat staan. Lasse er niet bij is een ontzettend gemis m.b.t. efficiency (assists, goals, vrij trappen, corners).
Kishna - Milik - El Ghazi wat mij betreft.Demosthenes schreef:Waarom niet El Ghazi?
Ach trainers... die Braziliaanse keeper van Psv kon destijds nooit spelen tegen Ajax (volgens hun trainer) maar op zondag stond ie dan toch ineens in de goal. Afwachten dus wat mij betreft.wimpey schreef:Schöne ligt er 'wel een paar weken' uit, volgens FdB...