Engeland en Schotland

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

WP_Legend

Re: Engeland en Schotland

Bericht door WP_Legend » ma sep 01, 2014 2:21 pm

Vind het veel geld voor een speler van 29 (volgend jaar) dat haal je er nooit meer uit!

gaizka

Bericht door gaizka » ma sep 01, 2014 6:55 pm

WP_LeGeNd schreef:Vind het veel geld voor een speler van 29 (volgend jaar) dat haal je er nooit meer uit!
Volgens de geruchten gaat Falcao ruim 4 ton per week (!) verdienen, gaat natuurlijk nergens meer over...

gaizka

Bericht door gaizka » ma sep 01, 2014 8:31 pm

Nieuwe geruchten: Arsenal zou € 16 miljoen hebben geboden op Huntelaar, dit is tevens de in zijn contract vast gestelde transfersom waarvoor hij weg mag.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma sep 01, 2014 8:38 pm

Dit is toch altijd één van de mooiste dagen van het jaar, al die wanhoopstransfers die op de valreep slagen of mislukken. :biggrin.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma sep 01, 2014 9:00 pm

Guidetti gaat overigens naar Celtic.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma sep 01, 2014 9:08 pm

Duke schreef:Dit is toch altijd één van de mooiste dagen van het jaar, al die wanhoopstransfers die op de valreep slagen of mislukken. :biggrin.gif:
Absoluut, leuker om te volgen dan menig voetbalwedstrijd. Waanzin, maar wel vermakelijke waanzin.
Nil volentibus arduum

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » ma sep 01, 2014 9:55 pm

Celtic heeft een transfer van Virgil van Dijk naar Engeland/Italie gedwarsboomd. Daar kan het dus wel. Gewoon kwestie van de clubbelangen vooropstellen, zo hoort het ook. Dan zorgen de geinteresseerde clubs volgend jaar maar dat ze op tijd komen.
Ajax!

columbus

Bericht door columbus » ma sep 01, 2014 10:01 pm

Giacomo Puccini schreef:Celtic heeft een transfer van Virgil van Dijk naar Engeland/Italie gedwarsboomd. Daar kan het dus wel. Gewoon kwestie van de clubbelangen vooropstellen, zo hoort het ook. Dan zorgen de geinteresseerde clubs volgend jaar maar dat ze op tijd komen.
Klopt. Voetbalclubs houden dit achterlijke gedoe alleen maar zelf in de hand.

Vind het sowieso vreemd dat de clubs geen ander systeem willen. De competities zijn al lang en breed onderweg, supporters en liefhebbers zijn de dupe van de verkapte competitievervalsing.

Is er het echt niet mogelijk om net als bij de amateurs om zodra je een officiële wedstrijd hebt gespeeld je niet meer weg kan?

Le T.

Bericht door Le T. » di sep 02, 2014 8:34 am

columbus schreef:
Giacomo Puccini schreef:Celtic heeft een transfer van Virgil van Dijk naar Engeland/Italie gedwarsboomd. Daar kan het dus wel. Gewoon kwestie van de clubbelangen vooropstellen, zo hoort het ook. Dan zorgen de geinteresseerde clubs volgend jaar maar dat ze op tijd komen.
Klopt. Voetbalclubs houden dit achterlijke gedoe alleen maar zelf in de hand.

Vind het sowieso vreemd dat de clubs geen ander systeem willen. De competities zijn al lang en breed onderweg, supporters en liefhebbers zijn de dupe van de verkapte competitievervalsing.

Is er het echt niet mogelijk om net als bij de amateurs om zodra je een officiële wedstrijd hebt gespeeld je niet meer weg kan?
Uiteraard kan dat, zoals de tennisbond kan bepalen dat je gediskwalificeerd wordt als je met een andere dubbelpartner komt opdagen in de 2e ronde van een toernooi, kan een voetbalbond bepalen dat je met dezelfde selectie moet meedoen aan de volgende jaargang van een competitie als die waarmee je je gekwalificeerd hebt in het jaar ervoor. En dus kun je ook het aantal wijzigingen bepalen en per wanneer die moeten zijn gemeld.

Het punt is dat de grote clubs er bij belang bij hebben, en de UEFA daar wel erg goed naar luistert, de grote competities hebben er ook belang bij, de kleinere clubs en de kleinere competities hebben dan geen belang bij de algehele gang van zaken, maar wel vaak een belang bij een individuele transfer op het laatste moment.

Van de pers zul je ook geen echte kritiek horen, voor hen is het namelijk maandenlang gratis paginavulling, waarbij ze ook nog van alles uit hun duim kunnen zuigen en ongestraft publiceren, en dan is de sportjournalistiek in zijn element.
Wollt ihr den totalen Mensch?

wimpey

Bericht door wimpey » di sep 02, 2014 10:34 am

Het lijkt wel fantasy football bij Man U:

Rooney! Persie! Mata! di Maria! Falcao! Ik las ergens dat die laatste bijna een half miljoen per week gaat verdienen. :neutral.gif: Dat wordt heavy voor Daley en Herrera...

Dit 'beleid' is City, PSG, Madrid en Chelsea waardig. Galactico United. :biggthumpup.gif:

Heeft Man U trouwens nog wat gedaan aan die krakkemikkige defensie?

raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Contacteer:

Bericht door raymon » di sep 02, 2014 10:40 am

Ze hebben Rojo en Shaw...

Ik denk dat ze er van uitgaan dat ze minimaal 5 keer per wedstrijd moeten scoren om de verdediging te ontlasten..
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » di sep 02, 2014 10:41 am

wimpey schreef:Het lijkt wel fantasy football bij Man U:

Rooney! Persie! Mata! di Maria! Falcao!

Wie gaat er banken?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

wimpey

Bericht door wimpey » di sep 02, 2014 10:51 am

Raymon schreef:Ze hebben Rojo en Shaw...
Ze hebben dus één speler gehaald die als CV kán spelen. Rojo speelde tijdens het WK immers op links.

De pijnpunten waren m.i. toch vrij duidelijk te constateren bij Man U. Daar is niets aan gedaan, grote namen en fantasy football blijken belangrijker te zijn dan een evenwichtige selectie en kwaliteit achterin. Da's een keuze...

raymon
Contacteer:

Bericht door raymon » di sep 02, 2014 11:00 am

wimpey schreef:
Raymon schreef:Ze hebben Rojo en Shaw...
Ze hebben dus één speler gehaald die als CV kán spelen. Rojo speelde tijdens het WK immers op links.

De pijnpunten waren m.i. toch vrij duidelijk te constateren bij Man U. Daar is niets aan gedaan, grote namen en fantasy football blijken belangrijker te zijn dan een evenwichtige selectie en kwaliteit achterin. Da's een keuze...
Denk niet dat het perse een keuze is. Ik ga er van uit (misschien heel naief) dat vGaal wel heeft geprobeerd een aantal goeie verdedigers te halen maar dat ze niet wilde komen of zoiets..

wimpey

Bericht door wimpey » di sep 02, 2014 11:15 am

Raymon schreef: Denk niet dat het perse een keuze is. Ik ga er van uit (misschien heel naief) dat vGaal wel heeft geprobeerd een aantal goeie verdedigers te halen maar dat ze niet wilde komen of zoiets..
:biggrin.gif:

Dit is niet serieus te nemen. Je hebt het hier over een van de grootste en meest kapitaalkrachtige clubs ter wereld. Die enerzijds Falcao en di Maria haalt. En die het anderzijds achterin met Jones, Smalling, Evans en Rojo gaan doen. Dat is dus een bewuste keuze, want ook topverdedigers verkopen Man U niet makkelijk 'nee'.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di sep 02, 2014 11:25 am

Zeker niet als het ook nog eens om zulke bedragen gaat. United kiest er bewust voor om met name zeer stevig te investeren in aanvallende versterkingen. Ik ben benieuwd wat ze met deze groep kunnen. Doelpunten zullen er wel vallen de vraag is alleen wie er meer maakt. United of de tegenstander.

Door de enorme investeringen zal de druk om snel tot goede resultaten te komen wel toenemen. Als je zoveel geld uitgeeft kun je er niet mee aankomen dat het wel twee of drie jaar gaat duren voor je succes hebt.
Nil volentibus arduum

raymon
Contacteer:

Bericht door raymon » di sep 02, 2014 11:34 am

wimpey schreef:
Raymon schreef: Denk niet dat het perse een keuze is. Ik ga er van uit (misschien heel naief) dat vGaal wel heeft geprobeerd een aantal goeie verdedigers te halen maar dat ze niet wilde komen of zoiets..
:biggrin.gif:

Dit is niet serieus te nemen. Je hebt het hier over een van de grootste en meest kapitaalkrachtige clubs ter wereld. Die enerzijds Falcao en di Maria haalt. En die het anderzijds achterin met Jones, Smalling, Evans en Rojo gaan doen. Dat is dus een bewuste keuze, want ook topverdedigers verkopen Man U niet makkelijk 'nee'.
Ik was enigszins cynisch, snap ook niet dat er geen verdedigers bij gekomen zijn. Ik denk echter wel dat er genoeg top spelers zijn die nu geen zin hebben in ManU. Die eerst even willen aankijken of ze volgend jaar weer CL spelen. Dus in die zin geloof ik best dat het geprobeerd is.

wimpey

Bericht door wimpey » di sep 02, 2014 11:47 am

Raymon schreef: Ik denk echter wel dat er genoeg top spelers zijn die nu geen zin hebben in ManU. Die eerst even willen aankijken of ze volgend jaar weer CL spelen. Dus in die zin geloof ik best dat het geprobeerd is.
Kan ik evenmin serieus nemen. Dat gebrek aan CL nemen spelers als Falcao en di Maria graag op de koop toe, omdat er plenty GBP tegenover staan.

Blijkbaar denkt men bij Man U dat het dak lekt en dat de fundering prima in orde is. We'll see...

Wie kent Cees de Wolf nog?

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » di sep 02, 2014 11:50 am

Misschien zet LVG zelfs Daley wel achterin. Daar heeft hij immers bij Ajax een paar keer gespeeld (en nee, dat was niet best).

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » di sep 02, 2014 12:01 pm

Duke schreef:Guidetti gaat overigens naar Celtic.
Hij blijft toch nog even bij City op de tribune zitten. :smallgrin.gif:
Celtic dient papierwerk voor overgang Guidetti niet tijdig in

De overgang van John Guidetti van Manchester City naar Celtic is afgeketst. Volgens berichten in de Britse media kon de Schotse club het papierwerk maandagavond niet tijdig bij de Schotse voetbalbond afleveren.

Daardoor is de voormalige clubtopscorer van Feyenoord inmiddels teleurgesteld teruggekeerd naar Manchester, waar hij nog één jaar onder contract staat.Celtic gaat nog wel proberen om dispensatie voor Guidetti aan te vragen vanwege bijzondere omstandigheden tijdens de procedure.De spits zag eerder deze transferperiode een terugkeer naar Feyenoord afketsen, omdat de Rotterdammers het risico te groot vonden dat de 22-jarige Zweed niet fit genoeg zou blijken.

nusport.nl
Nil volentibus arduum

raymon
Contacteer:

Bericht door raymon » di sep 02, 2014 12:08 pm

wimpey schreef:
Raymon schreef: Ik denk echter wel dat er genoeg top spelers zijn die nu geen zin hebben in ManU. Die eerst even willen aankijken of ze volgend jaar weer CL spelen. Dus in die zin geloof ik best dat het geprobeerd is.
Kan ik evenmin serieus nemen. Dat gebrek aan CL nemen spelers als Falcao en di Maria graag op de koop toe, omdat er plenty GBP tegenover staan.

Blijkbaar denkt men bij Man U dat het dak lekt en dat de fundering prima in orde is. We'll see...
Iets zegt me dat Falcao heel weinig te zeggen heeft waar hij speelt en hij kwam natuurlijk ook niet van een echte topclub. Di Maria was volgens mij ook niet altijd basisspeler bij Madrid. Het moet nu blijken hoe vGaal gaat spelen. Met 3 of 4 verdedigers en hoe dat uitpakt. Maar dat vGaal, die meerdere malen heeft aangegeven dat de verdediging z'n zwakste linie is, geen moeite heeft gedaan om de juiste verdedigers te vinden, geloof ik inderdaad niet.

gaizka

Bericht door gaizka » di sep 02, 2014 12:31 pm

Raymon schreef:
wimpey schreef:

Iets zegt me dat Falcao heel weinig te zeggen heeft waar hij speelt en hij kwam natuurlijk ook niet van een echte topclub. Di Maria was volgens mij ook niet altijd basisspeler bij Madrid. Het moet nu blijken hoe vGaal gaat spelen. Met 3 of 4 verdedigers en hoe dat uitpakt. Maar dat vGaal, die meerdere malen heeft aangegeven dat de verdediging z'n zwakste linie is, geen moeite heeft gedaan om de juiste verdedigers te vinden, geloof ik inderdaad niet.
Di Maria was vorig jaar 1 van de sterkhouders, had een topseizoen.

Inderdaad vreemd dat ze niets aan de achterhoede hebben gedaan, Southampton huurt bijvoorbeeld Alderweireld, geen Europese top maar zeker bruikbaar voor het huidige Man Utd.

Ajaciedjuh

Bericht door Ajaciedjuh » di sep 02, 2014 12:42 pm

Raymon schreef: Iets zegt me dat Falcao heel weinig te zeggen heeft waar hij speelt en hij kwam natuurlijk ook niet van een echte topclub. Di Maria was volgens mij ook niet altijd basisspeler bij Madrid. Het moet nu blijken hoe vGaal gaat spelen. Met 3 of 4 verdedigers en hoe dat uitpakt. Maar dat vGaal, die meerdere malen heeft aangegeven dat de verdediging z'n zwakste linie is, geen moeite heeft gedaan om de juiste verdedigers te vinden, geloof ik inderdaad niet.
Dat klopt wel, want gisteren (of 1 dagje eerder) melde hij op zijn eigen twitter account 'Hallo Real Madrid', die daarna weer werd verwijderd. Het is gewoon koehandel en dat wordt steeds erger met die investeringsfondsen.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Lionel

Bericht door Lionel » di sep 02, 2014 12:46 pm

Hala Madrid was het.

Van Gaal denkt het met zijn systeem op te kunnen lossen. Je maakt mij niet wijs dat Benatia niet naar United wilde. Die is ook pas een week of 2 geleden gekocht. Hummels is een ander verhaal.

Maar iemand als Garay of Benatia waren regelrechte toppers voor United.
IK GELOOF!!!!!!

wimpey

Bericht door wimpey » di sep 02, 2014 12:51 pm

Raymon schreef: Maar dat vGaal, die meerdere malen heeft aangegeven dat de verdediging z'n zwakste linie is, geen moeite heeft gedaan om de juiste verdedigers te vinden, geloof ik inderdaad niet.
Zou betekenen dat ie het transferbeleid niet bepaalt. En dat geloof ik dan weer niet. En dat ie dat systeem omgooit evenmin. Daar postte ik gisteren nog een link van...

Welbeck en Chicharito out, dus komst van Falcao was blijkbaar een must. De man gaat 280 K GBP per week verdienen. :blush.gif:

Ben echt benieuwd hoe ie van dat materiaal een hecht elftal denkt te formeren. I.m.o. mist ie het e.e.a.

Plaats reactie