Bétrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Re: Bétrouwbaar transfernieuws
Op Kicker.de zit ik even te kijken naar zijn cijfers, maar dat is erg matig:
http://www.kicker.de/news/fussball/bund ... mling.html
In Duitsland werkt het met Noten zo dat je 1-6 krijgt en dus 1 is top en 6 is dramatisch. Hij komt gemiddeld tot een 3,81. Dat is beter dan een van der Vaart (4.06) en Elia (4.11), maar toch...
In Duitsland werkt het met Noten zo dat je 1-6 krijgt en dus 1 is top en 6 is dramatisch. Hij komt gemiddeld tot een 3,81. Dat is beter dan een van der Vaart (4.06) en Elia (4.11), maar toch...
Wow, je kan zo bij Ajax.peter schreef:Op Kicker.de zit ik even te kijken naar zijn cijfers, maar dat is erg matig:
Marc scout ook op Kicker
"hey frank, hij is beter dan Raf"
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
-
- AT Toto winner 15/16
Ik kan er niet meer tegen. Ik ga naar mn nest en ze zoeken het maar uit.
ik ga met je mee....brigade zuid schreef:Ik kan er niet meer tegen. Ik ga naar mn nest en ze zoeken het maar uit.
(maar wel naar m'n eigen nest)

....stelletje amateurs!
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Haal dan maar niks. Een reservespeler van fucking Mainz hoef ik niet bij Ajax te zien. Doe het dan maar met de jongens die we hebben en dan kijken we wel waar het schip strand. Dit slaat nergens op. Stop met het aankopen van deze categorie spelers, daar wordt helemaal niemand gelukkig van.
- Giacomo Puccini
Dit krijg je er van als je de technische leiding van een voetbalbedrijf met een omzet van pakweg 100 miljoen euro, in handen geeft van incompetente, ambitieloze amateurs. Een schande is het om een trainer met zo veel krediet, de Eredivisie in te sturen met deze selectie. En 115 miljoen op een fucking bankrekening!!!
Ajax!
En ja hoor, het is rond volgens VI.
Ik heb hier echt geen woorden voor... Gotspe van een stelletje amateurs...
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
- Ajaciedjuh
1 jaar huur
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Netto is even de kluts kwijt hoor.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Lachwekkend, ik heb er geen andere woorden voor. Haal dan niemand. Kap met aankopen als Hoorn, Sana, Duarte etc.
Met optie tot koop toch, mag ik hopen?Ajaciedjuh schreef:1 jaar huur
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- peter
Ajax haalt Zimling op huurbasis binnen
Ajax is in de zoektocht naar een middenvelder uiteindelijk uitgekomen bij Niki Zimling. De regerend landskampioen heeft de Deense international losgeweekt bij FSV Mainz 05. Zimling wordt gehuurd.
Na het vertrek van Daley Blind was trainer Frank de Boer naarstig op zoek naar een versterking voor het middenveld. In de zoektocht naar een nieuwe middenvelder informeerde Ajax maandagmiddag ook bij Louis Laros, de zaakwaarnemer van Vitesse-middenvelder Davy Pröpper.
Zimling, in het verleden nog actief in het shirt van NEC en Club Brugge, was bezig aan zijn derde seizoen in de Bundesliga. Tijdens de eerste twee speelronden tegen achtereenvolgens SC Paderborn (2-2) en Hannover 96 (0-0) kwam de Deense middenvelder niet in actie. Op het EK van 2012 in Oekraïne en Polen was Zimling basisspeler bij Denemarken, dat in de eerste wedstrijd met 1-0 van Oranje won.
VI
- Ajaciedjuh
Uiteraard, maar hij moet zich eerst bewijzen in Jong Ajax.Duke schreef:Met optie tot koop toch, mag ik hopen?Ajaciedjuh schreef:1 jaar huur

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Wat is dat toch, dat huren? Daar is Marc wel enorm fan van. Achterlijke transfer natuurlijk, als er niets haal dan ook niets. Dit is toch geen speler waar we beter van gaan worden?
- Giacomo Puccini
Ik geef je alvast op een briefje. 30 augustus 2015 worden Cilessen en Klaassen verkocht (willen Champions League spelen) en Marc Netto zal hier in de dying seconds van de transferperiode daadkrachtig op anticiperen met het huren van Mulder van Excelsior (optie tot koop) en aantrekken van Morten Skoubo van OB voor een slordige 3 miljoen euro.
Psv landskampioen 2015-2020.
Psv landskampioen 2015-2020.
Ajax!
- peter
Ik heb geen flauw idee, want ik ken die gozer totaal niet. Statistieken en CV zorgen in ieder geval voor de nodige scepsis.columbus schreef:Wat is dat toch, dat huren? Daar is Marc wel enorm fan van. Achterlijke transfer natuurlijk, als er niets haal dan ook niets. Dit is toch geen speler waar we beter van gaan worden?
Breedte-huur en -aankoop zouden we niet meer doen. Dit is een typisch gevalletje.

Rapport Coronel Marc, rapport Coronel.
En nog meer goed nieuws, we hebben Sana kunnen behouden.
Komt er nog iets uit Marc's hoed? Of kunnen we nu rustig gaan slapen?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
-
- AT Toto winner 10/11

Clubverrader, een ander woord is er niet voor hem. Bizar dat zo'n intens ongeschikt persoon binnen de club mag blijven zitten.
-
Zullen we gewoon even de hoop koesteren dat Zimling met zo'n aangename verrassing gaat worden als Poulsen?
Die hoop mag je zeker koesteren. Zimling zijn beste club is Club Brugge geweest, terwijl Poulsen het prima heeft gedaan bij clubs als Liverpool, Juva en Sevilla. Is wel van een heel ander level.
- Giacomo Puccini
Poulsen had een schitterend CV: Schalke, Sevilla, Juventus, etc. Enige overeenkomst is dat Poulsen en Zimling allebei Deense middenvelders zijn. De rest lijkt me wishful thinking. Maar we geven Zimling een eerlijke kans he, net zoals Milik die 2 wedstrijden gehad heeft.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Zullen we gewoon even de hoop koesteren dat Zimling met zo'n aangename verrassing gaat worden als Poulsen?
Ajax!
Op het moment dat Poulsen bij Ajax kwam, had Zimling hem al uit de basis gespeeld in het Deense elftal.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!