Bétrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Re: Bétrouwbaar transfernieuws
Geloof ik niks van. Als het wel waar is moeten er per direct koppen gaan rollen.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Zimling is nog actueel, als ik de bekende twitteraars mag gelovem.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Mijn post was een reactie op de gerucht rond Karagounis, maar eigenlijk vind ik dit hele transferperiode diep en diep beschamend aan onze kant.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Weet ik, was niet als reactie op jou bedoeld. Met dat laatste ben ik het eens. Als Viergever inderdaad als vervanging voor Blind bedoeld was, zou de transfer van Zimling nergens op slaan. Dat wil overigens niet zeggen dat ie geen waarde kan hebben voor dit Ajax.
Salvador Dali
Salvador Dali
Wat een tijden...
Prachtig dat de leiding van AJAX gewoon hun beleid vol houdt, ondanks de enorme druk die er nu op staat. Wat zou er gemakkelijker zijn dan gewoon een paar miljoen uit te geven, ondanks de in hun ogen verkeerde prijs/kwaliteitsverhouding? Iedereen tevreden.
Prachtig dat de leiding van AJAX gewoon hun beleid vol houdt, ondanks de enorme druk die er nu op staat. Wat zou er gemakkelijker zijn dan gewoon een paar miljoen uit te geven, ondanks de in hun ogen verkeerde prijs/kwaliteitsverhouding? Iedereen tevreden.
Ik wil dus ook gewoon geen aankoop nu, om de meute stil te krijgen.
Ook niet om het team te verbeteren?Neefkens schreef:Ik wil dus ook gewoon geen aankoop nu, om de meute stil te krijgen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Dat is denk ik nu ook het beste. Of er moet achter de schermen gewoon een goede deal te maken zijn. Maar zit er niets in dan moet je niet iets halen simpelweg om iets te doen.
Op basis van zijn statistieken mag die Deen van mij in Duitsland blijven. Laten we het gewoon maar met deze groep gaan doen. De Boer is dan weer aan zet.
Op basis van zijn statistieken mag die Deen van mij in Duitsland blijven. Laten we het gewoon maar met deze groep gaan doen. De Boer is dan weer aan zet.
Nil volentibus arduum
Ik kan me vergissen, maar volgens mij worden en zijn er allerlei pogingen gedaan om nog een speler aan te trekken. Tenzij Verweij en Zwartkruis in het complot zitten.Neefkens schreef:Wat een tijden...
Salvador Dali
Salvador Dali
Iedereen zegt van alles, hoeveel namen zijn er al genoemd waar iedereen vervolgens opduikt?
Niet om de meute stil te krijgen, zei ik. Wel om een goede deal te krijgen, dat is heel wat anders.zeux schreef:Ook niet om het team te verbeteren?Neefkens schreef:Ik wil dus ook gewoon geen aankoop nu, om de meute stil te krijgen.
Bétrouwbaar transfernieuws
.
Laatst gewijzigd door Neefkens op ma sep 01, 2014 9:06 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Je posting was op meerdere manieren uit te leggen. Ik begreep hem hetzelfde als zeux haha
Karagounis was overigens een verzonnen gerucht.
Salvador Dali
Salvador Dali
- Ajaciedjuh
@bart_sanders: Deense pers meldt rondkomen #Zimling en #Ajax! 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Bron is www.bt.dk.
Prestaties in 2013/14 in de BundesligaAjaciedjuh schreef:@bart_sanders: Deense pers meldt rondkomen #Zimling en #Ajax!
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Diezelfde site meldt een transfersom tussen de 15-21 miljoen kronen. Oftewel, 2 a 2.8 miljoen euro.
- Giacomo Puccini
Haal dan niks. Duarte all over again. Dit soort transfersommen voor paniekaankopen stapelen op tot een berg geld waar je een echte versterking voor had kunnen halen.
Ajax!
Zimling...
van de Bank bij Mainz naar het 1ste van Ajax.
Waar is die huil-smiley als je em nodig hebt.
Wat een slappe versterking...
Dat is helemaal niet wat Ajax nodig heeft.
Sorry, maar het ontbreekt echt aan visie bij Ajax.
van de Bank bij Mainz naar het 1ste van Ajax.
Waar is die huil-smiley als je em nodig hebt.
Wat een slappe versterking...
Dat is helemaal niet wat Ajax nodig heeft.
Sorry, maar het ontbreekt echt aan visie bij Ajax.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
doe er 200.000 bij en Eto'o wandelde door de arena.peter schreef:Diezelfde site meldt een transfersom tussen de 15-21 miljoen kronen. Oftewel, 2 a 2.8 miljoen euro.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Haal dan gewoon niks en geef een rookie de kans.
Ze hebben van Sana, Hoorn, Duarte e.c. bitter weinig geleerd blijkbaar.
Of je doet het goed, of je doet het niet. Of je doet het verkeerd in het geval van Overmars en co.

Ze hebben van Sana, Hoorn, Duarte e.c. bitter weinig geleerd blijkbaar.
Of je doet het goed, of je doet het niet. Of je doet het verkeerd in het geval van Overmars en co.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Ja maar Schone kwam van NEC en was gratizzz...
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Het is nu gewoon een FEIT!
Ajax heeft een bagger scouting/aankoopbeleid
1 van de 2 is helemaal niks en met een beetje pech beide!
Ajax heeft een bagger scouting/aankoopbeleid
1 van de 2 is helemaal niks en met een beetje pech beide!