Engeland en Schotland
Moderator: mods
Re: Engeland en Schotland
Wat een heerlijke wedstrijd tussen Everton & Chelsea, Engels voetbal op zijn best! Eto'o pikte ook nog een goaltje mee, knappe kopbal uit een vrije trap.
Die Matic is inmiddels ook een vaste waarde bij Chelsea, dat heeft hij netjes gedaan vanaf Vitesse. Diego Costa kan wel eens een nieuw doelpuntenrecord neer gaan zetten, met name zijn 2e goal was fraai.
Die Matic is inmiddels ook een vaste waarde bij Chelsea, dat heeft hij netjes gedaan vanaf Vitesse. Diego Costa kan wel eens een nieuw doelpuntenrecord neer gaan zetten, met name zijn 2e goal was fraai.
Engeland en Schotland
Falcao naar ManU voor 60 miljoen euro?!
Als je dan toch zoveel miljoenen uitgeeft, koop dan in ieder geval een verdediger van wereldklasse.
Als je dan toch zoveel miljoenen uitgeeft, koop dan in ieder geval een verdediger van wereldklasse.
Javier Hernandez zou United verlaten en naar Real vertrekken.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Gaat Falcao dan centraal achterin spelen? 

Voorin hebben ze het dan aardig voor elkaar, is er dan nog wel plek voor Rooney?
Als geld geen probleem is snap ik niet dat ze geen werk maken van Hummels...
Als geld geen probleem is snap ik niet dat ze geen werk maken van Hummels...
rvp is over denk ik, het verval gaat snel!
Daar geloof ik niets van, liet zaterdag toch weer een paar keer zijn klasse zien. Wat mij betreft onomstreden, ik zou eerder Rooney proberen te verkopen indien mogelijk.
Dit is gekkenwerk.Radamel Falcao vertrekt op huurbasis naar Manchester United. AS Monaco ontvangt ruim 15 miljoen euro van Manchester United voor de verhuur van goaltjesdief Falcao.
Een zeer opvallende transfer. Falcao speelt pas iets meer dan een seizoen bij AS Monaco. De Colombiaan scoorde vorig seizoen 11 doelpunten in 19 wedstrijden. De Franse club was niet bereid om Falcao te verkopen, maar een verhuurperiode zagen ze wel zitten. AS Monaco ontvangt maar liefst 15 miljoen euro voor de uitleenbeurt van spits Falcao.
Manchester United slaat dus wederom toe op de transfermarkt. Daley Blind werd eerder al voor zo'n 18 miljoen euro overgenomen van Ajax. Manchester United wil zich ook nog versterken met een centrale verdediger. Falcao moet het spitsenduo gaan vormen samen met Robin van Persie. Wayne Rooney zal dan waarschijnlijk achter de twee spitsen komen te spelen.
Om welke reden? Falcao is toch gewoon wereldtop?
Man U gaat helemaal los, daarom. 15 M om iemand te huren.gaizka schreef:Om welke reden? Falcao is toch gewoon wereldtop?

Di Maria - Mata - RVP en Rooney zijn goed voor een wagon aan goals. De pijnpunten liggen ook overduidelijk elders. Maar Falcao is een op en top transfer voor 'crowd pleasing'. Grappig hoe een enorme organisatie reageert en de panic button vindt wanneer de achterban mort.
Ik las trouwens gisteren dattie naar RM zou gaan. De transfertombola is écht iets bijzonders!
Hebben we het met Blind misschien niet goed begrepen? Dat ze die ook willen huren in plaats van kopen?
Wat een bedragen zeg.

Wat een bedragen zeg.
Nil volentibus arduum
-
Robin van Persie wordt toch aan zijn knie geopereerd en is er lang tussenuit? Zoiets zou kunnen, als het bericht klopt.gaizka schreef:Om welke reden? Falcao is toch gewoon wereldtop?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
15 miljoen voor het huren van een spitsje. Terwijl je voorin al 3 spelers van wereldklasse hebt. Die van Gaal is echt volstrekt de weg kwijt. Helemaal maf die gozer. Wat mij betreft gaat hij keihard op z'n bek.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Overigens met een optie tot koop. £6m voor de huur (de rest zal wel salaris zijn).
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Enige pluspunt is dat die Falcao dan tenminste weer bij een club en in een competitie speelt die past bij zijn niveau. Want die transfer naar Monaco was lachwekkend.
Nil volentibus arduum
Zoals ik al zei, RVP is waarschijnlijk op als die operatie niet slaagt...Demosthenes schreef:Robin van Persie wordt toch aan zijn knie geopereerd en is er lang tussenuit? Zoiets zou kunnen, als het bericht klopt.gaizka schreef:Om welke reden? Falcao is toch gewoon wereldtop?
volgens de engelse pers
"However, if the Dutch international does have the surgery he may never regain full fitness again. Many players have knee surgery and never fully recover and so late on in his career, it could be a dangerous move for Van Persie."
Eens kijken of Man U de barrière van 200 M vandaag nog weet te breken.
Aan het systeem wordt niet getornd: http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... djust.html
Aan het systeem wordt niet getornd: http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... djust.html
- peter
Ik lees overigens dat het gaat om een loandeal van 12 miljoen euro plus de betaling van bijna het gehele bedrag van zijn netto salaris (12 miljoen euro netto).Raymon schreef:Overigens met een optie tot koop. £6m voor de huur (de rest zal wel salaris zijn).
- raymon
- Contacteer:
- peter
Ja, de enige bron die een dusdanig laag bedrag geeft. Zou me ook erg verbazen, want Juventus bood al ruim 2x zoveel en dat werd niet gehonoreerd. Die gingen voor 20 miljoen (total package) en dat werd 'm niet.
BBC is niet de minste bron. Daarnaast heeft een andere betrouwbare bron, The Guardian, het ook over 6 miljoen pond, waarbij ManU slechts een deel van het salaris overneemt.
Waarom zou Manoca daar mee akkoord gaan? Hun jaarlijkse afschijving is het dubbele?
IK GELOOF!!!!!!
Ze huren hem met een optie tot koop... Financieel is er toch geen verschil met bijvoorbeeld de transfers van Di Maria en James Rodriquez? Als je bij die transfers de transfersom deelt door de contractduur heb je het ook over € 15 miljoen per jaar.wimpey schreef:Man U gaat helemaal los, daarom. 15 M om iemand te huren.gaizka schreef:Om welke reden? Falcao is toch gewoon wereldtop?![]()
Di Maria - Mata - RVP en Rooney zijn goed voor een wagon aan goals. De pijnpunten liggen ook overduidelijk elders. Maar Falcao is een op en top transfer voor 'crowd pleasing'. Grappig hoe een enorme organisatie reageert en de panic button vindt wanneer de achterban mort.
Ik las trouwens gisteren dattie naar RM zou gaan. De transfertombola is écht iets bijzonders!
- raymon
- Contacteer:
Hou je natuurlijk wel de waarde van de speler over aan het eind..
Niet als die spelers hun contract zouden uitdienen, gebeurt echter zelden in de praktijk.
Maar door die optie tot koop is er weinig verschil, ze betalen nu +/- € 15 miljoen en hebben de optie om hem volgend jaar voor € 55 miljoen definitief over te nemen. Dat is een totale transfersom van € 70 miljoen, in de huidige markt is dat een reële prijs voor 1 van de beste spitsen ter wereld.
Maar door die optie tot koop is er weinig verschil, ze betalen nu +/- € 15 miljoen en hebben de optie om hem volgend jaar voor € 55 miljoen definitief over te nemen. Dat is een totale transfersom van € 70 miljoen, in de huidige markt is dat een reële prijs voor 1 van de beste spitsen ter wereld.