FC Groningen - Ajax 31-08-2014
Moderator: mods
Re: FC Groningen - Ajax 31-08-2014
Serero dat kan toch niet op dit niveau???
dat het enige gevaar komt van een man die 3 wedstrijden eredivisie heeft, zegt alles over de rest!
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Vorig jaar zijn we op een constant mager niveau blijven hangen. Uitschieter tegen Barca, daarna weinig kunnen genieten.Arthur schreef:Natuurlijk loopt het nu niet lekker, maar over een paar weken zal het al een stuk beter gaan. Net als elk jaar.columbus schreef:Vind het dan zo lekker lopen, dit potje? Vooralsnog is er niets wat er op zou duiden dat het beter gaat worden...Arthur schreef:Ik vind het wel grappig, hoor. Elk jaar weer dezelfde paniek als Ajax stroef begint. Supporters hebben maar een kort geheugen.
Laatst gewijzigd door Rooie op zo aug 31, 2014 2:50 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Mijn geheugen is goed genoeg om te constateren dat elk jaar meer kwaliteit laat vertrekken dan het terughaalt. Mijn geheugen is ook goed genoeg om vast te stellen dat het transferbeleid van bullshitpraatjes aan elkaar hangt.Arthur schreef:Ik vind het wel grappig, hoor. Elk jaar weer dezelfde paniek als Ajax stroef begint. Supporters hebben maar een kort geheugen.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Dat wordt hier genieten dit seizoen met al die mensen die het de afgelopen 4 jaar al nix vonden. 

Niet het idee dat Ajax de wedstrijd zo laat kantelen
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Schone wisselen Serero ook..en laat onze nr9 maar lekker staan.. daar hebben we namelijk geen vervanger voor...
Weer op zoek naar een Interim coach..
Schon speelt als een natte krant!
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Simpel simpel balverlies schone..en dan de gelatenheid..
Grijp nou eens in GVD
Grijp nou eens in GVD
Weer op zoek naar een Interim coach..
- Ajaciedjuh
Kishna voor Schöne. Eerlijk gezegd denk ik dat de 2-0 sneller komt, dan de 1-1.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Serieus niemand goed!!!
Gelukkig hebben we jou, Wimpey, Yopi, Bert en IH voor het broodnodige contragewicht, om ons te herinneren op welke glorieuze route Ajax zich bevindt.Dubbel schreef:Dat wordt hier genieten dit seizoen met al die mensen die het de afgelopen 4 jaar al nix vonden.

"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Ik had Schone op het middenveld gezet en Serero eruit, we hebben body op het middenveld nodig!
- Ajaciedjuh
Ik had Boilesen eraf gehaald, Viergever naar links, Schöne op 6 en Kishna linksbuiten.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Arthur schreef:Natuurlijk loopt het nu niet lekker, maar over een paar weken zal het al een stuk beter gaan. Net als elk jaar.columbus schreef:Vind het dan zo lekker lopen, dit potje? Vooralsnog is er niets wat er op zou duiden dat het beter gaat worden...Arthur schreef:Ik vind het wel grappig, hoor. Elk jaar weer dezelfde paniek als Ajax stroef begint. Supporters hebben maar een kort geheugen.
Mooi dat je zo positief bent. Ik zie het niet. Ajax raakt weer 2 sterkhouders kwijt en haalt daar niets voor terug. Het kampioenschap van blonk overigens ook niet uit van klasse, meer door falen van andere.
Daarnaast zitten we met onze dikke reet op een zak geld. Ajax is bij machte om se komende 10 jaar de beste zijn. De jeugd is op de rit maar het seniorengedeelte loopt mijlen ver achter...
De Boer wisselt Schöne, als je van één speler nog verwacht en hoopt dat hij hem er in de laatste minuut in knalt dan is het Lasse wel...
...Moisander had een hoop mazzel met die buitenspel situatie met oud Ajacied Antonia. Hij stapte totaal op het verkeerde moment en gaf in potentie een 1 op 1 met Cillessen weg. Was meer geluk dan wijsheid!
...Moisander had een hoop mazzel met die buitenspel situatie met oud Ajacied Antonia. Hij stapte totaal op het verkeerde moment en gaf in potentie een 1 op 1 met Cillessen weg. Was meer geluk dan wijsheid!
- Ajaciedjuh
We kunnen totaal geen vuist maken. 

Postings die op de man spelen zou je beter achterwege laten? Zie reglement.zeux schreef:Gelukkig hebben we jou, Wimpey, Yopi, Bert en IH voor het broodnodige contragewicht, om ons te herinneren op welke glorieuze route Ajax zich bevindt.Dubbel schreef:Dat wordt hier genieten dit seizoen met al die mensen die het de afgelopen 4 jaar al nix vonden.
Daar hebben we ook de spelers niet voor. Het is complete prut op dit moment.Ajaciedjuh schreef:We kunnen totaal geen vuist maken.
Daar hebben we ook de spelers niet voor. Het is complete prut op dit moment.Ajaciedjuh schreef:We kunnen totaal geen vuist maken.
- Ajaciedjuh
Boilesen staat wel symbool voor de onmacht vandaag in de 2e helft. Pfffffff, wat een slechte 2e helft.
Mijn god!!
geen 1 duel wordt gewonnen, verkeerde beslissingen, alleen maar rennen met bal, geen rust.
Wat heeft FdB afgelopen periode geoefend?
tssss
volgens mij is de chemie op....
geen 1 duel wordt gewonnen, verkeerde beslissingen, alleen maar rennen met bal, geen rust.
Wat heeft FdB afgelopen periode geoefend?
tssss
volgens mij is de chemie op....
FdB is ook matig hoor! Die had al lang en breed moeten ingrijpen!