FC Groningen - Ajax 31-08-2014
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
Re: FC Groningen - Ajax 31-08-2014
Die wordt vandaag of morgen gehuurd.Lionel schreef:El Ghazi prima? Nog geen enkele keer zijn man voorbij. Vind het voorlopig nog weinig, ondanks zijn goals.
Ajax mist een klasbak op het middenveld.

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Kishna in de spits ? Is dat geen optie dan..
Dit is toch te triest voor woorden
Dit is toch te triest voor woorden
Weer op zoek naar een Interim coach..
Eerste 25 min ging nog wel, maar daarna zakte het in en werd het breien.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Misschien dat we vandaag niet winnen, maar voetballend gaat het al best aardig. Als De Boer dat veel te vroege balverlies waarmee we steeds counters weggeven eruit kan rammen, dan gaan we binnenkort weer een mooie serie neerzetten.
Wat mij betreft Kishna of Klaassen in de spits
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Ajax oogt geïrriteerd. Als je die koppies ziet dan zie je niet de normale branie.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
ff een donderspeech van FdB: MAAK DIE F@CK%NG KANSEN AF! 

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
- Ajaciedjuh
Kansen moeten benut worden.
Maar het is matig. Schöne zit helemaal niet in de wedstrijd. Meeste gevaar (dreiging) van El Ghazi en dat zegt genoeg (3e!? wedstrijd). Moisander is de beste aan Ajax-kant.
Serero en Veltman met onnodig balverlies in de eerste fase, waardoor je Grun in het zadel helpt. Boilesen blijft verdedigend ontzettend kwetsbaar.
Maar het is matig. Schöne zit helemaal niet in de wedstrijd. Meeste gevaar (dreiging) van El Ghazi en dat zegt genoeg (3e!? wedstrijd). Moisander is de beste aan Ajax-kant.
Serero en Veltman met onnodig balverlies in de eerste fase, waardoor je Grun in het zadel helpt. Boilesen blijft verdedigend ontzettend kwetsbaar.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
- Ajaciedjuh
Lees ik al regelmatig m.b.t. Klaassen, maar Klaassen is geen spits. Kishna zou wel kunnen, maar hij heeft ook nog veel te veel balverlies.Benji schreef:Wat mij betreft Kishna of Klaassen in de spits
ff kijken wat hebben we op de bank zitten......
vd Hoorn in de spits?
vd Hoorn in de spits?

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Dat is juist het hele punt, we hebben geen ideale optie. Siggy opstellen is echter belachelijk, dus dan maar een minder ideale oplossing, zoals bijvoorbeeld Klaassen.Ajaciedjuh schreef:Lees ik al regelmatig m.b.t. Klaassen, maar Klaassen is geen spits. Kishna zou wel kunnen, maar hij heeft ook nog veel te veel balverlies.Benji schreef:Wat mij betreft Kishna of Klaassen in de spits
Ik heb geen beeld. Maar net zo geïrriteerd als een aantal AT'ers?Raymon schreef:Ajax oogt geïrriteerd. Als je die koppies ziet dan zie je niet de normale branie.

We moeten deze wedstrijd wel winnen. Dan blijft de achterstand drie punten en dat is te overzien. Je wil niet gelijk een tweede keer averij oplopen.
Nil volentibus arduum
- Ajaciedjuh
Klaassen is veel te belangrijk op het middenveld en hij moet in de ruimte komen. Niet er al zijn. Kolbeinn speelt nu minder dan de vorige 2 wedstrijden, dus hij zal vandaag wel scoren. 

Ondertussen is Zivkovic zich vandaag ook weer lekker aan het ontwikkelen.

Nil volentibus arduum
trio verbrand je veel calorie
Hoe slecht is Milik?
Jawel hoor, bij mij wel. Groningen uit vind ik één van de interessantere wedstrijden in het seizoen.Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Deze wedstrijd leeft hier nog niet echt he?
Maar dat betekent niet dat ik perse het hele wedstrijdtopic vol hoef te posten.
nu ff niet die bekende Ajax slaap momenten eerste minuten na de rust
gewoon vol bak door!
gewoon vol bak door!
Nou, je gebeden worden niet verhoord. Zwak begin 2e helft.
1-0
1-0
- Ajaciedjuh
Lekker begin. 

Man man man... Wat een drama is dit Ajax toch
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Lekker uit de kleedkamer gekomen zo..
Mijn god
1-0
Mijn god
1-0
Weer op zoek naar een Interim coach..
Hoe kan dat toch!!
elke wedstrijd weer op nieuw!!
Schenkt die FdB Kamille-thee ofzo?
elke wedstrijd weer op nieuw!!
Schenkt die FdB Kamille-thee ofzo?
- Ajaciedjuh
Kunnen zo een paar tikkies achter elkaar oplopen.