Dat het maar snel 1 september is!
Moderator: mods
'Kerel' vind ik wat teveel eer om deze jonge jongen te typeren, 'mannetje' lijkt me meer op zijn plaats.Baseman schreef:En dan na afloop doodleuk aangeven dat hij niet lekker in de wedstrijd zat...wat een kerel![]()
Dat het maar snel 1 september is!
Ik hoop het niet.Lionel schreef:Iets zegt mij dat PSG voor hem 'kan' gaan als zij zelf Lavezzi aan Inter verkopen.
Mee eens!Cruijff schreef:Goede zaak ook dat PSV in de voorronde de volle mep aan UEFA punten binnen heeft gehaald. Weliswaar geen grootse overwinningen, maar wel netjes 4 van de 4 voorronde wedstrijden gewonnen. Zo hoort het!
Het zou zomaar kunnen, misschien wel een package deal voor Wijnaldum en Depay samen? Zal PSV in zo'n geval 'nee' kunnen en willen zeggen tegen een gezamenlijk bod van pakweg € 30 miljoen?Lionel schreef:Dat hoop ik. Genieten met die jongen. Iets zegt mij dat PSG voor hem 'kan' gaan als zij zelf Lavezzi aan Inter verkopen.
Hij is beslissend en dat levert geld op, aan de andere kant: hij mag bij PSV min of meer zijn gang gaan, dat zal bij een PSG zeker niet het geval zijn.Giacomo Puccini schreef:Als Memphis zo door gaat levert hij alleen al 30 miljoen op straks, na nog een jaar zo spelen zoals hij de laatste maanden doet. Ongelooflijk wat hij laat zien op slechts 20-jarige leeftijd.
Klopt, je zou er maar honderden euro's voor betalen om al hun 17 thuiswedstrijden plus die potjes in de Europa League in Eindhoven te zien.Ajaciedjuh schreef:Is ook niet zo raar, want ze spelen gewoon op de counter in eigen huis.