Moderator: mods
Ik heb geen idee wat we al van die jongens mogen verwachten. Kan me voorstellen dat ze wel speeltijd gaan krijgen dit jaar.Lionel schreef:Riedewald heb je nog. Bazoer dan maar voor de leeuwen als het nodig is.
Maduro?peter schreef:Ultimatum van Milan loopt om 1200 af voor Van GInkel.
Ik maak maar weer eens een lijstje:
Maduro, Sinkgraven, De Zeeuw, Rasmus Elm, ....
Twee jaar geleden kwamen ze bij Christian Poulsen uit. Had je toen vast niet aan gedacht.peter schreef:
Als ze op zoek zijn naar ervaring, dan kom ik alleen maar bij dergelijke namen uit.
Ik ben een beetje bang voor Maduro; "oud -Ajacied, kent de club, heeft ervaring".Yopi schreef:Maduro?peter schreef:Ultimatum van Milan loopt om 1200 af voor Van GInkel.
Maduro, Sinkgraven, De Zeeuw, Rasmus Elm, ....![]()
De Zeeuw?![]()
Rasmus Elm?![]()
Sinkgraven is een leuk talent, maar geen vervanger van een van de ervarener basisspelers.
Ik ben een beetje bang voor Maduro; "oud -Ajacied, kent de club, heeft ervaring".Yopi schreef:Maduro?peter schreef:Ultimatum van Milan loopt om 1200 af voor Van GInkel.
Maduro, Sinkgraven, De Zeeuw, Rasmus Elm, ....![]()
De Zeeuw?![]()
Rasmus Elm?![]()
Sinkgraven is een leuk talent, maar geen vervanger van een van de ervarener basisspelers.
Rasmus Elm heeft een marktwaarde van 12 M. Die kun je afvinken. Sinkgraven lijkt me een half-speler. Vraag is of Ajax anno nu wat men hem opschiet...peter schreef:Ultimatum van Milan loopt om 1200 af voor Van GInkel.
Maduro, Sinkgraven, De Zeeuw, Rasmus Elm, ....
Qua techniek en qua loopvermogen is Sinkgraven een hele fijne speler.wimpey schreef:Rasmus Elm heeft een marktwaarde van 12 M. Die kun je afvinken. Sinkgraven lijkt me een half-speler. Vraag is of Ajax anno nu wat men hem opschiet...
Verhuren aan een Eredivisie club die een vanwege hun positie in de competitie wekelijks een potje moeten knokken voor de punten. Dat is precies wat die jongen nodig heeft.Lionel schreef:Maar wat moet je met Andersen dan als je hem haalt?