Champions League 2014-2015
Moderator: mods
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Re: Champions League 2014-2015
Doe maar eens een keer Loedogorets of Maribor. Zes punten, niet over zeuren verder.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Chelsea, PSG en Monaco. Om het poenerige imago van de CL te benadrukken. Als voetbalsupporter lijkt Benfica, Schalke 04 en Anderlecht me wel wat.
Nil volentibus arduum
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Heb er zin in zeg. Loting is echt de mooiste dag van het jaar.
Wij zitten straks met z'n zessen weer klaar. Biertje, frituur, tv aan, alle ticketsites open. Hebben afgelopen zomer werkelijk elke mogelijke club/reis al besproken!
Als het FC Porto, Shaktar Donetsk en BATE Borisov wordt gaan we natuurlijk wel huilen.
Wij zitten straks met z'n zessen weer klaar. Biertje, frituur, tv aan, alle ticketsites open. Hebben afgelopen zomer werkelijk elke mogelijke club/reis al besproken!

Als het FC Porto, Shaktar Donetsk en BATE Borisov wordt gaan we natuurlijk wel huilen.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- Jinne
- Site Admin
Porto lijkt me nog wel een leuk tripje. Waar moet Shaktar naar toe btw voor zijn thuiswedstrijden? Ook Kiev?
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
Wat heb je allemaal openstaan? Ryanair, Wizzair, Easyjet, Vliegwinkel/Cheaptickets voor de KLM Wereldweken... Deutsche Bahn, NS Internationaal... vergeet ik er nog 4 of 5 die van groot belang zijn bij een snelle boeking?Thijs schreef:Heb er zin in zeg. Loting is echt de mooiste dag van het jaar.
Moet Loedogorets bij een penalty tegen niet die veldspeler van gisteravond in het doel zetten!!Doe maar eens een keer Loedogorets of Maribor. Zes punten, niet over zeuren verder.

Vueling en Skyscanner natuurlijk niet te vergeten... Als je Skyscanner open hebt staan heb je Vueling of Air Berlin of Transavia niet meer nodig...Cruijff schreef:Wat heb je allemaal openstaan? Ryanair, Wizzair, Easyjet, Vliegwinkel/Cheaptickets voor de KLM Wereldweken... Deutsche Bahn, NS Internationaal... vergeet ik er nog 4 of 5 die van groot belang zijn bij een snelle boeking?Thijs schreef:Heb er zin in zeg. Loting is echt de mooiste dag van het jaar.
Die data zijn altijd pas zo laat bekend op de avond. Mocht iemand ze eerder weten, ik hou me aanbevolen ;).
Al dit geklets gaat nog wel een tijdje duren, de daadwerkelijke loting is pas om 18:45 uur. In de tussentijd gaan we zien of Robben wel of niet in de prijzen valt..?
Ik hoop dat ze weer een mooi kippenvel filmpje van Ajax hebben gemaakt!!

Ik hoop dat ze weer een mooi kippenvel filmpje van Ajax hebben gemaakt!!

Blablabla... 

Gaat toch al iets sneller dan gedacht. Bayern groepshoofd in groep E. Maar al met al gaat dit loze geklets nog lang duren.
Idd voordat we alle speeldata weten zijn we al gauw weer een paar uur verder. Toch zal het speelprogramma er vandaag denk ik iets sneller uitrollen dan in voorgaande jaren. Slechts 1 deelnemer uit Manchester, 0 uit Milaan. Dat scheelt puzzelen met de uit en thuiswedstrijden die in die steden telkens om en om moeten.Alexander schreef:Die data zijn altijd pas zo laat bekend op de avond. Mocht iemand ze eerder weten, ik hou me aanbevolen ;).
- InnerHarbour
- InnerHarbour
Groep D lijkt me wel wat.
-
Denk aan Benfica met Sulejmani, PSG met Zlatan, Van der Wiel, eventueel Schalke met KJH en uit pot vier: Malmo met Rosenberg, Roma Emanuelson (Speelt toch daar?) of Monaco met Stekelenburg
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
- InnerHarbour
Ik wil pot G. En Ajax moet sowieso pot E en F ontlopen.
Waarom al die reclame voor Madrid?
GeenE en geen F, please!
Maar veel hangt ook af van wat erbij komt uit pot 4.

GeenE en geen F, please!
Maar veel hangt ook af van wat erbij komt uit pot 4.
- InnerHarbour
Is toch niet te geloven dit.
Die poenclubs hebben ons er graag bij. Mooie affiche.

PSG op zich wel leuk, lang niet geweest. Barca had van mij zeker niet opnieuw gehoeven. Maar wel lekker tripje als het in september is.
Nu nog Malmo FF voor de ultieme Zlatan poule.