Engeland en Schotland
Moderator: mods
Re: Engeland en Schotland
Ben benieuwd naar de persconferentie...
Waarom, speelde Rooney niet?
Bizar verlies. Zeer benieuwd hoe Van Gaal dit op gaat vangen.
Waarom, speelde Rooney niet?
Bizar verlies. Zeer benieuwd hoe Van Gaal dit op gaat vangen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Dit weekend Burnley uit en daarna QPR thuis. Dat moeten toch gegarandeerd 6 punten zijn, want anders sta je gelijk onder torenhoge druk.
Iedereen klaagt steen en been over de koers en het systeem. 3-5-2 levert je dus een kansloze nederlaag op tegen een paar amateurs. Tsja, dan moet je nu snel resultaten gaan boeken of rapido het systeem wijzigen.
Iedereen klaagt steen en been over de koers en het systeem. 3-5-2 levert je dus een kansloze nederlaag op tegen een paar amateurs. Tsja, dan moet je nu snel resultaten gaan boeken of rapido het systeem wijzigen.
Las wat reacties op http://www.redcafe.net. Ze vinden hem clueless.Neefkens schreef:A fucking disgrace, Loses van Gaal etc etc
Op deze manier gaat het hard.
Hij krijgt op zijn donder omdat hij handtekeningen uitdeelt voordat hij de coach van de tegenstander feliciteert.
https://twitter.com/search?q=%23bbcfootball&src=savs
Blijkbaar nam LVG deze wedstrijd niet serieus. Foutje.
https://www.youtube.com/watch?v=U91ezCUksFI
'We were running behind the facts'.

Laatst gewijzigd door Yopi op di aug 26, 2014 11:10 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Van Gaal is weer eens gaan geloven in zijn eigen grootheid.
IK GELOOF!!!!!!
Dit is wat hij zegt na de wedstrijd:
Ben zeer benieuwd of hij die tijd krijgt. Denk het niet.When asked if he regretted making so many changes to the team, Manchester United boss Louis van Gaal said: "No, you have to analyse the problem and I've done that. We have nine injuries and had a very young team. I have seen them trying to do their utmost best so you cannot expect more from players. Fans have to believe in our philosophy, we are building a team which we cannot make in one month or even one year. It's very disappointing but I hope they maintain their confidence in our club."(bbc.com)
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
4-0 verliezen van zo een ploeg is natuurlijk onaanvaardbaar.
Ben echt benieuwd wat hij gaat doen nu hij Di Maria erbij heeft.
Ben echt benieuwd wat hij gaat doen nu hij Di Maria erbij heeft.
IK GELOOF!!!!!!
zeux schreef:Dit is wat hij zegt na de wedstrijd:
Ben zeer benieuwd of hij die tijd krijgt. Denk het niet.When asked if he regretted making so many changes to the team, Manchester United boss Louis van Gaal said: "No, you have to analyse the problem and I've done that. We have nine injuries and had a very young team. I have seen them trying to do their utmost best so you cannot expect more from players. Fans have to believe in our philosophy, we are building a team which we cannot make in one month or even one year. It's very disappointing but I hope they maintain their confidence in our club."(bbc.com)
Meer dan een jaar? Nee, dat bestaat niet.
MU is de grootste club van Engeland. En moet altijd om de titel spelen. Eens een jaartje zesde worden omdat LvG aan het bouwen is, dat accepteert men niet. Zeker niet met al die dure aankopen.
Dat lijkt mij ook ja, met dat soort spelersverschillen. Geld zegt niet alles, maar ook al was het ManU B, dan nog zouden ze zo'n ploeg met 4-0 de baas moeten kunnen zijn.Lionel schreef:4-0 verliezen van zo een ploeg is natuurlijk onaanvaardbaar.
Afgang.
Het is wel de league cup he, who fucking cares.
Met leeds vs bradford in de 2e ronde, dat dan weer wel
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Als je er zo in staat, moet je niet inschrijven.elliquido schreef:Het is wel de league cup he, who fucking cares.
ManU speelt niet Europees. Het heeft dus alleen PL, FA en League Cup. De derde is absoluut de minste, maar desalniettemin een prijs.
Staan wel gewoon een aantal WK-gangers op het veld bij Man U he. Van Gaal heeft in 3 wedstrijden al een arsenaal aan excuses opgevoerd waaraan een doorsnee trainer voor een heel seizoen genoeg heeft.
Gelukkig is LvG geen doorsnee trainer. 

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ik sluit niet uit dat LVG er ook zo over dacht en deze wedstrijd benaderd heeft als een oefenpotje. Dat is dan een lelijke inschattingsfout.elliquido schreef:Het is wel de league cup he, who fucking cares.
Dat zou zeer on-Van Gaals zijn. Ik sluit dat dus wel uit.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Waarom? Hier in Nederland denken we zo. Ach, de beker... Inlevingsvermogen is niet zijn sterkste kant. Als ik de opstelling zie, dan krijg ik het gevoel dat hij wat spelers wilde testen.
Daarvoor zou je de totale mens Van Gaal moeten kennen!Duke schreef:Dat zou zeer on-Van Gaals zijn.

En daarvoor moet je eerst Vangalosofie studeren aan de Universiteit van Lik-me-vestje. 
Paniek bij MU. Wie gaan ze nog halen?

Paniek bij MU. Wie gaan ze nog halen?
Vidal naar verluidt. Op naar de 200 M!Yopi schreef: Paniek bij MU. Wie gaan ze nog halen?

Maar Man U is wel mooi kampioen van de voorbereiding geworden!
Ongelooflijk hoe snel hij het team naar zijn hand gezet had! Na een uur zag je de patronen al!
LVG zei na afloop dat hij niet verbaasd was. Dat was de rest van Engeland wel:
http://www.bbc.com/sport/0/football/28947414
Een gebrek aan empathie. Dat is zijn probleem. Hij leeft op zijn eigen planeet.
Vidal? Wat voorspelbaar.

LVG zei na afloop dat hij niet verbaasd was. Dat was de rest van Engeland wel:
http://www.bbc.com/sport/0/football/28947414
Een gebrek aan empathie. Dat is zijn probleem. Hij leeft op zijn eigen planeet.
Vidal? Wat voorspelbaar.

Wat een ongekende blamage voor ManU en van Gaal. Dit was wel het laatste dat hij kon gebruiken.
Mocht Vidal komen, dan is dat natuurlijk wel een uitstekende aankoop. Hoe zullen ze dan gaan spelen, zoiets?
-------------------------Van Persie------------------------
--------Mata----------Rooney---------Di Maria----------
----------------Herrera-------Vidal------------------------
---Shaw---------Rojo---------Smalling-------Rafael----
----------------------------De Gea-------------------------
Januzaj
Jones
Valencia
Kagawa
Fletcher
Hernandez
Welbeck
Lindegaard
Dat is een peperduur elftal. Volgens mij heeft deze basisopstelling bij elkaar al iets van 350-400 miljoen euro gekost. Hij zal er mee moeten presteren en dat lijkt me met deze selectie ook wel mogelijk.
Mocht Vidal komen, dan is dat natuurlijk wel een uitstekende aankoop. Hoe zullen ze dan gaan spelen, zoiets?
-------------------------Van Persie------------------------
--------Mata----------Rooney---------Di Maria----------
----------------Herrera-------Vidal------------------------
---Shaw---------Rojo---------Smalling-------Rafael----
----------------------------De Gea-------------------------
Januzaj
Jones
Valencia
Kagawa
Fletcher
Hernandez
Welbeck
Lindegaard
Dat is een peperduur elftal. Volgens mij heeft deze basisopstelling bij elkaar al iets van 350-400 miljoen euro gekost. Hij zal er mee moeten presteren en dat lijkt me met deze selectie ook wel mogelijk.
Laatst gewijzigd door DelToro op wo aug 27, 2014 10:14 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Het lullige is wel dat de selectie van United echt een drama was. Kon Van Gaal ook niks aan doen. Welke idioot haalt nou Fellaini als Fabregas uiteindelijk niet komt.
Ferguson had al moeten doorselecteren/verjongen. Moyes heeft dat ook niet gedaan.
Ferguson had al moeten doorselecteren/verjongen. Moyes heeft dat ook niet gedaan.
IK GELOOF!!!!!!
SAF werd 'gewoon' kampioen met die groep hoor. LvG maakt er tot dusver een potje van. 4-0 verliezen van een lower league team.Lionel schreef:Het lullige is wel dat de selectie van United echt een drama was.

Ik zou maar eens beginnen met dat achterlijke systeem in de ban te doen. Zoveel mazzel als Oranje op het WK had, heb je niet bij iedere klus. Die mazzel (+ Robben) verhulde deels dat dat systeem voor geen meter werkte.
3 verdedigers zijn weg. Daar is amper kwaliteit voor teruggehaald. Er was geen spelmaker (Scholes speelde niet voor niks weer mee).
Verder ben ik het met je eens. Maar dat Van Gaal aankopen doet is logisch.
Verder ben ik het met je eens. Maar dat Van Gaal aankopen doet is logisch.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour
Moyes, maar zo gek was dat nu ook weer niet. Fellaini draaide onder hem bij Everton gewoon een heel goed seizoen. Als hij in het United van een jaar daarvoor terecht was gekomen was er misschien niets aan de hand geweest en had hij gewoon meegevoetbald. Nu werd van hem verlangt een niet draaiend elftal met kwaliteitstekort aan de hand mee te nemen, dat was een brug te ver. Veel trainers hebben daar overigens een handje van om spelers te halen waar ze eerder goed mee hebben gewerkt, zelfs de hier door Evangaalisten bewierookte Louis was er niet schoon van.Lionel schreef:Het lullige is wel dat de selectie van United echt een drama was. Kon Van Gaal ook niks aan doen. Welke idioot haalt nou Fellaini als Fabregas uiteindelijk niet komt.

YNWA
Dat ie niet in een gespreid bedje terecht gekomen is, is duidelijk. Dat ie er tot dusver niets van bakt is ook duidelijk. De honeymoon period (= voorbereiding) is voorbij. Het gaat om het eggie en het gaat genadeloos mis.Lionel schreef: Verder ben ik het met je eens. Maar dat Van Gaal aankopen doet is logisch.
Als koopclub eind Augustus de knip nog moeten trekken is prutswerk. Regeren is vooruitzien. Nu moet ie repareren.