Duitsland
Moderator: mods
Re: Duitsland
De grote VDV is in gesprek met Trabzon. Wie zegt u? Trabzon dus. Leuk voor Le T.
Huh? Ik dacht begrepen te hebben dat die trainer hem niet kwijt wilde.
Als hij daar nu toch weg mag/moet zie ik Ajax nog wel een nieuwe poging wagen. Als hij naar Turkije gaat krijgen we wel een leuke derby tegen Sneijdertje.
Als hij daar nu toch weg mag/moet zie ik Ajax nog wel een nieuwe poging wagen. Als hij naar Turkije gaat krijgen we wel een leuke derby tegen Sneijdertje.
Nil volentibus arduum
Hij wilde zelf toch niet naar Ajax?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ik had de indruk dat hij vooral nog niet weg wilde bij HSV. Maar ik kan me vergissen.
Nil volentibus arduum
Ik kan me ook vergissen, kon het in ieder geval niet vinden.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Turkije is toch het land van wereldvedetten als Wesley Sneijder? VdV lijkt weer redelijk hersteld van zijn blessures en speelt al best aardig.wimpey schreef:De grote VDV is in gesprek met Trabzon. Wie zegt u? Trabzon dus. Leuk voor Le T.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Van Trabzon naar topvoetbal: Xabi Alonso naar Bayern. 

Opvallend!
Zou hij een basisplaats krijgen en zo ja, wie mag er dan gaan banken?
Martinez ligt er een jaar uit, Kroos is vertrokken, Schweinsteiger geblesseerd.Baseman schreef:Opvallend!
Alonso is met zijn balvastheid en passing skills natuurlijk perfect voor het balbezit spel van Guardiola. En na het gewonnen WK zal Bayern ook iemand nodig hebben die 'honger' heeft en erop klapt. Ik neem aan dat je dat wel aan Alonso, in een voor hem nieuwe omgeving, kunt over laten.
Huntelaar scoorde in de laatste wedstrijd van Schalke de openingstreffer, vervolgens verlies je met 2-1 van Hannover 96. Het lijkt me toch niet zo heel erg dankbaar om daar te spelen.
Het lijkt bij Klaas Jan vaak een kwestie van net niet op het juiste moment bij de juiste club spelen. Zijn moyenne bij Real was helemaal zo gek niet, maar zijn tijd in zowel Madrid als Milaan kun je als mislukt beschouwen.
Had Huntelaar bijvoorbeeld in de aanloop naar het WK van 2010 in Zuid-Afrika nog steeds bij Ajax had gezeten en een stuk of 30 doelpunten in het laatste seizoen gemaakt, dan was zijn positie ten opzichte van twijfelaar Van Persie een stuk sterker geweest. Nu is het met Klaas overal net niet. Bij Oranje net niet, bij Real en AC Milan net niet / helemaal niet, bij Ajax net geen landstitel gewonnen, bij Schalke vaak net niet helemaal fit. Beter gezegd regelmatig maandenlang geblesseerd. Wel de topscorer maar nooit aan het eind van de seizoen het zilverwerk..... Zonde....
Het lijkt bij Klaas Jan vaak een kwestie van net niet op het juiste moment bij de juiste club spelen. Zijn moyenne bij Real was helemaal zo gek niet, maar zijn tijd in zowel Madrid als Milaan kun je als mislukt beschouwen.
Had Huntelaar bijvoorbeeld in de aanloop naar het WK van 2010 in Zuid-Afrika nog steeds bij Ajax had gezeten en een stuk of 30 doelpunten in het laatste seizoen gemaakt, dan was zijn positie ten opzichte van twijfelaar Van Persie een stuk sterker geweest. Nu is het met Klaas overal net niet. Bij Oranje net niet, bij Real en AC Milan net niet / helemaal niet, bij Ajax net geen landstitel gewonnen, bij Schalke vaak net niet helemaal fit. Beter gezegd regelmatig maandenlang geblesseerd. Wel de topscorer maar nooit aan het eind van de seizoen het zilverwerk..... Zonde....

Hij loopt wel binnen. En niet net niet.
Heeft een heel vet contract bij S04, dat bij hem om de hoek is. Die zingt z'n loopbaan daar lekker uit.

Heeft een heel vet contract bij S04, dat bij hem om de hoek is. Die zingt z'n loopbaan daar lekker uit.
Dat is natuurlijk ook gewoon een mooie club voor hem. Gewoon jaarlijks lekker veel doelpunten maken. Altijd een volle tribune en als het mee zit kunnen ze heel aardig meedoen in de Bundesliga en eventueel de Europa League.
Er zijn niet heel veel plaatsen waar hij het beter zou hebben schat ik zo in.
Er zijn niet heel veel plaatsen waar hij het beter zou hebben schat ik zo in.
Nil volentibus arduum
Ik zie Huntelaar zeker nog wel terugkomen bij Ajax, misschien volgend jaar zomer al. Echte Ajacied die jongen.
Die beste man zal warme gevoelens hebben voor Ajax, maar is hij bereid voor die liefde een miljoen euro netto per jaar te offeren? Willem heeft gelijk, denk ik. KJH drijft daar lekker uit.
Het lijkt mij ondankbaar om met hem te spelen.Cruijff schreef:Huntelaar scoorde in de laatste wedstrijd van Schalke de openingstreffer, vervolgens verlies je met 2-1 van Hannover 96. Het lijkt me toch niet zo heel erg dankbaar om daar te spelen.
Wollt ihr den totalen Mensch?
Hier kun je de klok op gelijk zetten:
Blessure voor Van der Vaart stelt Oranje-rentree mogelijk uit
Rafael van der Vaart lijkt zijn rentree bij het Nederlands elftal te moeten uitstellen. De middenvelder heeft zaterdag in het thuisduel van zijn ploeg Hamburger SV met Paderborn een blessure aan een bovenbeen opgelopen en werd al na 37 minuten vervangen.
De 31-jarige Van der Vaart ontbrak bij het afgelopen WK in Brazilië vanwege een kuitblessure. De middenvelder werd vorige week door de nieuwe bondscoach Guus Hiddink opgenomen in de selectie van Oranje voor de oefeninterland tegen Italië (4 september) en de EK-kwalificatiewedstrijd tegen Tsjechië (9 september). Het is nog onduidelijk of zijn deelname aan die twee duels door de blessure in gevaar komt.
Van der Vaart en HSV begonnen het nieuwe Bundesligaseizoen vorige week met een doelpuntloos gelijkspel bij 1.FC Köln. Vorig seizoen slaagde de aanvallende middenvelder er met de Noord-Duitse club ternauwernood in om degradatie naar de Tweede Bundesliga af te wenden. Pas na de play-offs werd handhaving veiliggesteld.
Het lichaam van van der Vaart is op ben ik bang, Bundesliga is iig te hoog gegrepen op dit moment.
We mogen erg blij zijn dat Van der Vaart het niet zag zitten om bij het huidige Ajax als valse spits te gaan spelen...! Als Rafael het alternatief was dan mogen we relatief nog behoorlijk blij zijn met Kolbeinn Sigthórsson!!
Hij is teveel andere dingen met dat lichaam gaan doen.gaizka schreef:Het lichaam van van der Vaart is op ben ik bang, Bundesliga is iig te hoog gegrepen op dit moment.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Ik niet. Van met een hakbal scoren in de Klassieker krijg ik een hardere piemel dan van barbiepop met synthetisch haar Sylvie.Rishi schreef:Zou ik ook doen.zeux schreef:Hij is teveel andere dingen met dat lichaam gaan doen.
Volgens mij was hij afgelopen jaar met andere dingen bezig dan met die opgedirkte barbiepop...Cruijff schreef:Ik niet. Van met een hakbal scoren in de Klassieker krijg ik een hardere piemel dan van barbiepop met synthetisch haar Sylvie.Rishi schreef:Zou ik ook doen.zeux schreef:Hij is teveel andere dingen met dat lichaam gaan doen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
*****************zeux schreef:Volgens mij was hij afgelopen jaar met andere dingen bezig dan met die opgedirkte barbiepop...
Een donderslag bij heldere hemel...Van der Vaart opnieuw geblesseerd
HAMBURG -
Het zit Rafael van der Vaart niet mee. De spelmaker van Hamburger SV hervatte dinsdag de training na een spierblessure, maar raakte donderdag opnieuw geblesseerd. Vanwege kuitklachten moest Van der Vaart de training eerder afbreken. Het is daardoor hoogst onzeker of de aanvoerder van HSV zondag kan spelen in de competitiewedstrijd tegen Hannover 96.
Van der Vaart miste vanwege een kuitblessure het WK in Brazilië. In de voorbereiding op het nieuwe seizoen maakte de oud-Ajacied weer een fitte indruk, maar eind vorige maand liep hij opnieuw een blessure op. Tegen SC Paderborn moest hij voor rust al naar de kant vanwege een spierblessure, die hem de interlands van Oranje tegen Italië en Tsjechië kostten.