Duitsland
Moderator: mods
Re: Duitsland
Is natuurlijk wel een (enigszins Drogba-achtige) Mourinho-spits, meer nog dan Diego Costa. Al is het hedendaagse Chelsea, met jongens als Hazard, Oscar, Willian en Schürrle natuurlijk meer een over de grond combinerende counterploeg dan het vorige Chelsea van Mourinho dat was. Dus wat dat betreft zou Costa misschien beter passen.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Lees net in het AD dat er volgens enkele Duitse en Italiaanse media ook sprake zou kunnen zijn van een ruil tussen de Mario's...oftewel, Mandzukic naar Milan en Balotelli naar Bayern. Dat zou wel heel opvallend zijn.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Djuricic, een speler die een aantal AT'ers vorig jaar wel bij Ajax zouden wilden zien als ik het mij goed herinner, wordt door Benfica verhuurd aan Mainz; die heeft dan kennelijk weinig potten weten te breken in Portugal..
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Was sprake van dat Doyen hem bij Twente zou dumpen, maar blijkbaar zetten ze hem liever in de BuLi in de etalage.
- AT Toto winner 09/10
Doyen is wel the talk of the town op AT, he? Wordt die club niet wat overschat?
Nee, die investeringsmaatschappijen rukken op.
http://www.twentefans.nl/nieuws/12867/- ... kken-.html
http://www.twentefans.nl/nieuws/12867/- ... kken-.html
Er staat wel heel veel 'zou' in dat artikel van Niek (wie kent hem niet). 

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
10% van Tadic gaat naar Doyen. Twente zette vandaag het misverstand recht dat het om 30% zou gaan…Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Doyen is wel the talk of the town op AT, he? Wordt die club niet wat overschat?
Ik denk niet dat het overschat wordt. Doyen heeft belang bij reuring op de transfermarkt. Doyen-kid Gammes gaat voor een mega-bedrag naar Madrid, dan kan het grote herverdelen van middelen beginnen. Lucratieve business.
-
Zeker een lucratieve business. Van Porto naar PSG voor 20? En van PSG naa RM voor 80 (oid)?wimpey schreef:10% van Tadic gaat naar Doyen. Twente zette vandaag het misverstand recht dat het om 30% zou gaan…Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Doyen is wel the talk of the town op AT, he? Wordt die club niet wat overschat?
Ik denk niet dat het overschat wordt. Doyen heeft belang bij reuring op de transfermarkt. Doyen-kid Gammes gaat voor een mega-bedrag naar Madrid, dan kan het grote herverdelen van middelen beginnen. Lucratieve business.
Ik heb ook wel intresse in zo'n investering...... de beurs verbleekt erbij.
Whitey on the moon.
Waarom zijn die bedragen zo hoog? Is het een soort windhandel, wordt er zwart geld wit gewassen?
Misschien doen ze het om de prijzen op te jagen, zodat op een gegeven moment bijna geen enkele club de transfersommen nog kan betalen zonder 'hulp'?

Misschien doen ze het om de prijzen op te jagen, zodat op een gegeven moment bijna geen enkele club de transfersommen nog kan betalen zonder 'hulp'?
Dat laatste gaat vroeg of laat wel gebeuren, want er verdwijnt via die investeringsclubs ontzettend veel geld uit het voetbal.
Klopt, maar dat geld wordt er even hard ingepompt door lieden als Abramovic, die aan het eind van de keten weer nauw verbonden lijken te zijn met de investeringsgroepen.
Het lijkt erg op witwassen. Ome Roman kiepert de zwarte olieroebels in het voetbal; Doyen moet ze er weer uit trekken.
Het lijkt erg op witwassen. Ome Roman kiepert de zwarte olieroebels in het voetbal; Doyen moet ze er weer uit trekken.
@Weekend Cees:
http://bleacherreport.com/articles/1859 ... -investors
Dus nee, dit is geen marginaal verschijnsel.
http://bleacherreport.com/articles/1859 ... -investors
Dus nee, dit is geen marginaal verschijnsel.
- AT Toto winner 09/10
Adidas heeft eigenlijk maar weinig creativiteit. Ik struinde net wat rond op de site van Fox Sports en zag dat HSV nu in ons uittenue van vorig jaar voetbalt.
Javi Martinez heeft een kruisband gescheurd.
- InnerHarbour
Ken die jongen niet zie bijna nooit Italiaans voetbal maar misschien kan Peter (AS is toch jouw Italiaanse club) wat over hem vertellen. Wat mij wel opvalt, "fysiek sterke Marokkaan", lees ergens anders dat hij 1 meter 90 is. Wat doen wij hier dan met al die 1.65 lichtgewichten?Bayern haalt Bentia
Mehdi Benatia wordt morgen medisch gekeurd door Bayern München, zo meldt Sky Italia. Daarmee troeft de Duitse topclub Chelsea en Manchester United af in de race om de gewilde verdediger. De fysiek sterke Marokkaan is afkomstig van AS Roma, dat 26 miljoen euro incasseert. Benatia tekent een vijfjarig contract als hij de keuring in München doorkomt. AS Roma is bezig om met de Griek Kostas Manolas van Olympiakos een vervanger aan te trekken.

YNWA
Die obsessie met 'mannelijkheid' begint wel op te vallen IH. :-)InnerHarbour schreef: Wat mij wel opvalt, "fysiek sterke Marokkaan", lees ergens anders dat hij 1 meter 90 is. Wat doen wij hier dan met al die 1.65 lichtgewichten?
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Die jongen is steengoed, IH. Atletische, solide verdediger. Positioneel top en zeer wendbaar. Aardig snel ook. 

Lahm gewoon op rechtsback, Benatia met Boateng centraal en Alaba op links.
Pep moet kappen met z'n 3-4-3.
Pep moet kappen met z'n 3-4-3.
IK GELOOF!!!!!!
- InnerHarbour