Andersen komt niet eens langs Brenet.Ajaciedjuh schreef:Klungels achterin

Afschuwelijke 2e helft van Ajax. 1e helft kansen niet benut, 2e helft gefileerd door een veel beter psv.
Moderator: mods
Andersen komt niet eens langs Brenet.Ajaciedjuh schreef:Klungels achterin
1e helft was zeker hoopgevend. 2e helft worden de wissels van Ajax en een aantal fouten genadeloos afgestraft door Psv. Dat is toch minder. Balen, maar de winst is wel terecht, als je je in de 2e helft zo laat uitcounteren en een paar opgelegde kansen niet aan je besteed zijn.Arthur schreef:Ongeacht de uitslag vind ik de 1e helft wel hoopgevend voor de rest van het seizoen.
Er wordt duidelijk meer naar voren gevoetbald dan vorig jaar. Niet te ver achterop raken en we worden gewoon weer kampioen. (Zonder topscorer in de spits!)
Welnee, PSV is niet beter dan Ajax. Dat blijkt ook wel: Narsingh en Jozefzoon maken de doelpunten. Dat zijn twee middelmatige spelers. Doordat Ajax niet goed stond, hoefde PSV de bal alleen maar diep te gooien. Met goed voetballen had dat weinig te maken.wimpey schreef:Die Andersen is me een drama. Sowieso kutwissels van FdB. Ajax speelt een baggerpot in de 2e helft. psv verdient de winst, vind ik.
Andersen kapt altijd terug, is daarom ook geen vleugelaanvaller. Onbegrijpelijk dat Kishna niet gebracht werd.wimpey schreef:Andersen komt niet eens langs Brenet.Ajaciedjuh schreef:Klungels achterin![]()
Afschuwelijke 2e helft van Ajax. 1e helft kansen niet benut, 2e helft gefileerd door een veel beter psv.
Eens. MOTM is Wijnaldum idd. Met een zeer sterke Narsingh en Luuk in de 2e helft.Lionel schreef:Frank maakt er een puinhoop van.
Ja inderdaad, had niet verwacht dat het ooit nog wat zou worden met die jongen, maar hij speelt de laatste tijd best goed.Raymon schreef:Wijnaldum is de grote baas vandaag.
Van PSV verliezen? Kan voor mij geen geweldige wedstrijd zijn, PSV is verder? Hoe is het mogelijk, een verdediging waar de kenners gehakt van maakten en kijk naar onze verdediging. PSV heb ik tegen die Oostenrijkers gezien, stelde toen niets voor; hoe goed is dit Ajax?De uitslag daargelaten, vond ik het een geweldige wedstrijd! ik heb genoten van het voetbal!
Hij kan straks met zijn broer aan de champagne.Ajaciedjuh schreef:Sneu voor Siem om zo afscheid te moeten nemen. Had een ander moment verdiend.
Topvent en echte Ajacied.![]()
![]()
Eigenlijk speelt Boilesen al steeds als een verkapte half. Opbouwend, aanvallend, een passeeractie, niks mis mee bij die jongen. Maar verdedigend vind ik hem te vaak een ongelooflijk nonchalante sufkop, zeker 1 tegen 1. Ik was er eerlijk gezegd al een beetje bang voor toen ik zag dat Cocu Narsingh op hem gezet had. Balen dat mijn vrees terecht was. Dat poetst trouwens niet weg dat Psv natuurlijk nooit zo gemakkelijk het middenveld mag oversteken en de boel mag uitcounteren.Yopi schreef: @Zuidema: ik vind Boilesen geen verdediger, maar voetballen kan hij zeker. Zou het een idee zijn hem eens op het middenveld te zetten?
Dat laatste hebben we gemeen, maar ik begrijp hieruit dat ik niet mag reageren, vreemde zaak, het kritisch denken is uitgeschakeld, het AT is voor de sekte. Het TH? Jij geeft toch Daley Blind de schuld van het tegendoelpunt, zielig.@Demo: je had genoten. Ajax heeft immers verloren. De schuld van het TH natuurlijk.![]()
Kortom, val me nu niet lastig met je gezeik! Ik kan niet tegen mijn verlies!
Alleen sekte noemen in relatie tot geklier en niets over een verbod om te reageren. Wees gelukkig, jij gelooft in het winnen van de CL in 2016, lukt het niet, geef je toch Blind de schuld. Je zou ook over de wedstrijd kunnen nadenken.peter schreef:Got wat een geklier hier. Sekte dit, sekte dat. Grow up man.
Wat een onnodig verlies, zeg. Kansen afmaken en klaar is kees. En Boilesen en Daley moeten hun huiswerk gewoon eens doen. Pfff.