Die slappe zak Blind heeft niets is de PL te zoeken maar als we hem aan een idioot kunnen verpatsen voor de hoofdprijs: gelijk doen!
Moderator: mods
Dat verbaast mij ook. Van Gaal / Man U geven komende week nog even minimaal 100 M GBP uit, bovenop de 75 die al uitgegeven zijn.InnerHarbour schreef:En maar excuses zoeken
Ajaciedjuh schreef:De fans zien hen vooral als ideale invaller. Als dat zijn rol wordt, dan zou ik niet gaan als ik Blind was. Ik hoop dan ook dat hij nog 1 jaartje blijft. Moisander (en Kolbeinn) zie ik nog wel vertrekken en dan wordt het wel heel erg jong.
Mwah, een miljoen of 25 meer op de bank lijkt me ook een oprecht lekker gevoel.Cruijff schreef: Er zijn maar weinig dingen die oprecht lekkerder voelen dan voor eeuwig een clubicoon worden.
Klopt, United is, mede ook door op een slimme manier één van de voorlopers te zijn met agressieve Marketing in Azië, een groot instituut.Demosthenes schreef:Het is niet alleen een kwestie van geld, het is ook de andere competitie, de kans verder te komen in de CL (Niet dit seizoen) en de naam van de club, want qua uitstraling mag je MU niet vergelijken met Ajax.
Bedoel je te zeggen dat al die Europese volgers willen weten hoe hij tegen Willem II speelt? Dat er journalisten uit Azië graag kaarten willen hebben voor Cambuur uit? Dat de gillende meiden van Excelsior de wereldpers halen? Daar is die Blind dan gebleven, verliezen van PEC Zwolle. Ik hoef de andere teams niet te noemen, ook de namen Chelsea, Liverpool, Arsenal enz. niet Blind is al junior al bij Arsenal wezen kijken, niet bij NAC of Dordrecht.Blind met de aanvoerdersband bij Ajax jaar in jaar uit op tv in de CL. Alle Europese voetbalvolgers herkennen hem dan. Hee daar heb je die Daley Blind weer is het dan. Verdwijn je naar een club als Man U dan wordt het: "Hee, waar is die Blind eigenlijk gebleven?"
Ah daar hebben we de verwijzing naar PEC weer.Demosthenes schreef:Bedoel je te zeggen dat al die Europese volgers willen weten hoe hij tegen Willem II speelt? Dat er journalisten uit Azië graag kaarten willen hebben voor Cambuur uit? Dat de gillende meiden van Excelsior de wereldpers halen? Daar is die Blind dan gebleven, verliezen van PEC Zwolle.
Zuur? Geen idee wat ik dan moet denken als iemand met namen als Bouy, Zeegelaar en Quincy Owusu komt, dat zijn spelers die Ajax 1 niet hebben gehaald op een enkele wedstrijd na voor Zeegelaar en misschien één voor Bouy en die vergelijk je met Blind?Ja Demo... dit zure toontje kennen we nu inmiddels wel. Tegenover 1 Jan Vertonghen staan talloze Quasim Bouys, Marvin Zeegelaars en Quincy Owusu-Abeyie's...
Dat laatste zou zo maar kunnen, maar Blind speelde tot nu toe 120 wedstrijden in de eredivisie en scoorde drie keer (Bron vi.nl). Alleen het feit dat hij scoort is al nieuws.Maar dat bedoel ik zeker te zeggen ja, dat: wanneer Blind een wereldgoal tegen Willem II maakt dan wordt dat echt wel door ladingen mensen aan de andere kant van de Noordzee gezien.
Ik hoop niet dat te veel scouts op zo'n wedstrijd afkomen, het stadion is al snel vol. Ik heb geen idee waar al die scouts zitten, ik weet wel dat wedstrijden van/tegen Cambuur niet de voorkeur zullen hebben van scouts.Ohja Demo: de scouts van de grote clubs willen overigens juist zien hoe iemand als Blind wedstrijden als Cambuur uit speelt.
Dit werd vandaag in de omschakeling wel erg duidelijk inderdaad. En verdedigend ook weifelend. Dat is killing.Yopi schreef:Yep, niet dynamisch genoeg voor de top. Leuk aan de bal, goede trap en inzicht, maar te traag. Zag je vandaag ook weer duidelijk.
Dat is echt te objectief gedacht hoor.Ajaciedjuh schreef:Speelde helemaal niet zo slecht. Zet ook nu weer spelers vrij voor de keeper.
Graag blijven, maar niet als linkshalf. Daar is 'ie echt niet goed genoeg voor.Gaat me er alleen om dat hij continu in verband wordt gebracht met Man Utd. Als je dan zo'n wedstrijd ziet, dan is dat gewoon een duidelijk minnetje.Duke schreef:@ Peter en Yopi: Wees blij, of heb je liever dat ie vertrekt?
Jij bent wel objectief en ziet de mindere kanten van Blind wel?!zeux schreef:Dat is echt te objectief gedacht hoor.Ajaciedjuh schreef:Speelde helemaal niet zo slecht. Zet ook nu weer spelers vrij voor de keeper.
Als ik Yopi lees die schrijft dat de tweede goal van psv de schuld van Blind was, terwijl Schöne de bal overduidelijk meters achter Blind speelde en vervolgens Blind traagheid verwijt, terwijl Klassen overduidelijk veel en veel te scherp inspeelde, dan gaat de subjectiviteit wel heel erg ver. Dan wil je gewoon dat Blind kut is.wimpey schreef:Jij bent wel objectief en ziet de mindere kanten van Blind wel?!zeux schreef:Dat is echt te objectief gedacht hoor.Ajaciedjuh schreef:Speelde helemaal niet zo slecht. Zet ook nu weer spelers vrij voor de keeper.
![]()
![]()
Hij is een goede speler aan de bal en een niet zo goede speler zonder bal. Van mij mag ie blijven. Ajax heeft speler met veel grotere problemen dan Blind.