'TEN ROUWELAAR OP LIJSTJE AJAX'
Vandaag, 16:26
NAC moet zich zorgen maken dat het voor 1 september een van de steunpilaren en nieuwe clubiconen verliest. Jelle ten Rouwelaar mag zich in de belangstelling heugen van Ajax.
,,Hij staat daar op een lijstje, dat klopt'', aldus zijn zaakwaarnemer Edwin Olde Riekerink tegen FOX Sports. ,,Maar formeel hebben ze zich nog niet voor hem gemeld.'' Dat laatste bevestigt technisch directeur Graeme Rutjes van de Bredanaars.
Ten Rouwelaar (33) verbrak afgelopen weekend een record. De keeper van NAC stond voor de 205e keer onafgebroken in de Eredivisie bij zijn club onder de lat. Daar werd hij voor gehuldigd, maar een langere toekomst van de geboren Fries in Breda is onzeker geworden.
,,Ik heb wel iets gehoord ja'', reageert Ten Rouwelaar. ,,Als er zoiets op m'n pad belandt, zou ik dat wel willen. Als Ajax komt, zeg ik geen nee. Ik ga er dan wel goed over nadenken, want NAC is niet zomaar een club voor me. Ik hoef hier niet weg en houd me pas bezig met het vertrek als het concreet wordt.''
Er zitten wel wat mitsen en maren aan. Allereerst moet Ajax Kenneth Vermeer verkopen. Als dat gebeurd is, komen Diederik Boer van PEC Zwolle en hij in beeld om stand-in te worden achter Jasper Cillessen. ,,Dat zal even wennen zijn voor mij'', aldus Ten Rouwelaar. ,,Maar een interessante stap is het wel.''
Een transfer van Vermeer is dichterbij gekomen, omdat hij dit weekend weer op de bank moet plaatsnemen. De doelman wordt voor de uitwedstrijd tegen AZ gepasseerd door Jasper Cillessen.
Bétrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
- Ajaciedjuh
Re: Bétrouwbaar transfernieuws
Foxsport
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Mwah. Ik gun Vermeer een mooie transfer. Maar zou het niet erg vinden als dat niet lukt. Je gaat er toch op achteruit.
Nil volentibus arduum
- InnerHarbour
Oneens, alleen al met hoge ballen ga je er op vooruit, verder wordt het een stuk rustiger. Vermeer is een aandige lijnkeeper. Per saldo wordt je er niets minder op.Marillion schreef:Mwah. Ik gun Vermeer een mooie transfer. Maar zou het niet erg vinden als dat niet lukt. Je gaat er toch op achteruit.
YNWA
Vermeer is toch wel beter dan ten Rouwelaar, hoewel die als tweede keeper voldoende kwaliteit heeft.
Laat ik het zo zeggen. Vermeer heeft op mij bij Ajax een stuk meer indruk gemaakt dan Ten Rouwelaar destijds bij PSV.
Nil volentibus arduum
Bij lange ballen ga je erop achteruit. Ten Rouwelaar is ook een aardige lijnkeeper. Als hij moet meevoetballen kan je lachen.InnerHarbour schreef:Oneens, alleen al met hoge ballen ga je er op vooruit, verder wordt het een stuk rustiger. Vermeer is een aandige lijnkeeper. Per saldo wordt je er niets minder op.Marillion schreef:Mwah. Ik gun Vermeer een mooie transfer. Maar zou het niet erg vinden als dat niet lukt. Je gaat er toch op achteruit.
- InnerHarbour
Tja dat zal het verschil zijn, de enige indruk die Vermeer op mij heeft gemaakt is dat hij klein en onrustig is. Tegenstanders schieten af en toe een bal tegen hem aan zodat het nog wat lijkt.Marillion schreef:Laat ik het zo zeggen. Vermeer heeft op mij bij Ajax een stuk meer indruk gemaakt dan Ten Rouwelaar destijds bij PSV.
YNWA
nu maar hopen dat Cillessen geen blessure oploopt. Ten Rouwelaar pakt geen punten, slechte aanschaf als deze doorgaat 

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
-
Van AS.
Zou Wang weten wat een contract betekent of is hij voor miljoenen verkocht aan Port: Wang i.p.v. Clasie".
http://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws ... o-aan.html
Zou Wang weten wat een contract betekent of is hij voor miljoenen verkocht aan Port: Wang i.p.v. Clasie".
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Wat heeft dat bericht in dit topic te zoeken?Demosthenes schreef:Van AS.

-
Wanneer een speler naar een andere club gaat is er sprake van een transfer en Wang geeft volgens AS aan Ajax te verlaten.
Jij weet dat Wang stopt met voetbal? Hij gaat naar Porto om er van zijn zuurverdiende geld te rentenieren?
Ajax heeft de transfer bevestigd.
Jij weet dat Wang stopt met voetbal? Hij gaat naar Porto om er van zijn zuurverdiende geld te rentenieren?
Ajax heeft de transfer bevestigd.
Laatst gewijzigd door Demosthenes op di aug 19, 2014 11:07 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
-
Moet die topic nog worden gemaakt, nu hij vertrekt? Ik zag hem zo snel niet.Lionel schreef:Dit hoort in de spelers topic van Wang. Niet hier.
Dit topic betreft ingaande - i.p.v. uitgaande transfers.Demosthenes schreef:Wanneer een speler naar een andere club gaat is er sprake van een transfer en Wang geeft volgens AS aan Ajax te verlaten.
Er is een topic Jong Ajax. Dat ken je. Van Kessel, Höner, Sana enzo.

-
Daar vertrekt hij toch. Voor alle duidelijkheid, het zijn alleen transfers als ze naar Ajax toekomen? Een eigen topic heeft hij niet (of misschien ondertussen wel?)Er is een topic Jong Ajax. Dat ken je. Van Kessel, Höner, Sana enzo.Daar kan nieuws over Wang ook in.
Höner, van Kessel, Sana, Duarte, Hendriks, Van Koesveld, Boccara, Zivkovic, Wang, soms Andersen, ik ken ze.
Ik zal je advies wel opvolgen, maak je geen zorgen, de volgende keer dat Wang bij Ajax vertrekt zal ik die transfer elders zetten, waar zie ik wel.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
Is pas 11.04 uur geplaatst

- Ajaciedjuh
@MikeVerweij: Diederik Boer heeft een akkoord over een contract voor 3 jaar bij #Ajax
3 jaar
, komt er geen goede jeugdkeeper aan!? 
3 jaar

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
-
Zit er nog een optie van een paar jaar aan vast? De transfersom is niet bekendgemaakt?@MikeVerweij: Diederik Boer heeft een akkoord over een contract voor 3 jaar bij #Ajax
3 jaar, komt er geen goede jeugdkeeper aan!?
- Ajaciedjuh
Bron: Telesport.
Ajax is de afgelopen dagen nog vol voor Van Ginkel gegaan. Opties nu nog zijn : Vejinovic, Zimling en Maduro.
Doe dan maar Vejinovic en anders niks wat mij betreft. Vejinovic kost 4 miljoen (Maduro 1 miljoen).
Ajax is de afgelopen dagen nog vol voor Van Ginkel gegaan. Opties nu nog zijn : Vejinovic, Zimling en Maduro.
Doe dan maar Vejinovic en anders niks wat mij betreft. Vejinovic kost 4 miljoen (Maduro 1 miljoen).
Nog nooit van gehoord.
En laat Maduro alsjeblieft in Griekenland. Daar zit hij toch? Alle energie verlaat spontaan mijn lichaam als ik hem zie voetballen. Lijkt me niet het type dat Ajax door moeilijke momenten heen gaat loodsen.
En laat Maduro alsjeblieft in Griekenland. Daar zit hij toch? Alle energie verlaat spontaan mijn lichaam als ik hem zie voetballen. Lijkt me niet het type dat Ajax door moeilijke momenten heen gaat loodsen.
Nil volentibus arduum