Feyenoord
Moderator: mods
Re: Feyenoord
Hoezo is de concurrentie groot? 

-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Op FN is het vanaf dit http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML ... post292306 moment echt genieten geblazen. Iemand vertelt dat Ziyech dus uiteindelijk naar Twente gaat, en vervolgens komt de hele goegemeente er daar achter dat het komt omdat hij uiteindelijk niet op de plek van Immers mag spelen. Hahaha, heb echt hardop zitten lachen. 

Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Ik krijg de hele tijd flashbacks naar 2007 als ik Van Geel zie spartelen bij Feyenoord. Destijds verkocht hij Sneijder voor 27 miljoen, waarna hij via Steven (Stefan) Defour (Dufour), Xabi Prieto en Albert Riera bij Luque uitkwam. O ja, verder haalde hij van het verdiende geld nog Rommedahl, Urzaiz, Kufour, Bruno Silva, Perez (terug) en Rasmus Lindgren (terug).
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Misschien is het beter om een chef verkoop en chef inkoop in te zetten? Het zijn wel twee verschillende takken van sport, denk ik.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
31 augustus is het Twente - Feyenoord. Eens kijken of Ziyech dan weer applaus krijgt van de Feyenoord aanhang als hij een vrije trap binnen schiet. 

Nil volentibus arduum
-
Van Geel is een goeie voor een subtopper a la AZ (en Willem 2 vroeger), maar in de top is z'n netwerk te klein. Zo'n Kazim Kazim Kazim is blijkbaar op aanraden van Pi-Air (zie Studio Voetbal gisteravond) gekomen... tsja.. als je de hulp van hem nodig hebt om een spits te contracteren.....
Whitey on the moon.
Dat heb je met TD's die kicken op de handel. Was het aanbod vanuit de jeugd zoveel slechter?Jöhnk schreef:Ik krijg de hele tijd flashbacks naar 2007 als ik Van Geel zie spartelen bij Feyenoord. Destijds verkocht hij Sneijder voor 27 miljoen, waarna hij via Steven (Stefan) Defour (Dufour), Xabi Prieto en Albert Riera bij Luque uitkwam. O ja, verder haalde hij van het verdiende geld nog Rommedahl, Urzaiz, Kufour, Bruno Silva, Perez (terug) en Rasmus Lindgren (terug).
Het gekke is, hij haalde ook KJH en Suarez. Dat waren de beste aankopen van het afgelopen decennium. Wat dat betreft heeft hij nog een streepje voor op Van Basten, die bij Ajax NUL geslaagde transfers achter zijn naam had.
Blijkt ook maar eens dat de scouting op profniveau bij Feijenoord een drama is. Net als bij Ajax overigens, zie de soap rond Eto'o.
Blijkbaar scout men in de Nederlandse top echt met een bord op schoot. Toch een drama, men wist in de winterstop al dat Pelé zou vertrekken. En nu, na een top van van hooydonk komt een op huurbasis.
Domme reactie overigens van van Geel. Probeert zijn slechte beleid recht te praten...
Blijkbaar scout men in de Nederlandse top echt met een bord op schoot. Toch een drama, men wist in de winterstop al dat Pelé zou vertrekken. En nu, na een top van van hooydonk komt een op huurbasis.
Domme reactie overigens van van Geel. Probeert zijn slechte beleid recht te praten...
Toornstra is de volgende op het lijstje.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Maar die kunnen ze dan weer niet betalen. Ik neem tenminste aan dat Van Seumeren hem niet voor een appel en een ei laat vertrekken. Dat is zo'n beetje de enige speler die geld op kan brengen.
Nil volentibus arduum
Snap het niet, wat moeten ze met Toornstra én Immers?
-
De Rotterdamse mythe.Lionel schreef:Hard werken!
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Bij Manchester City zijn ze ook niet gek. Ze vragen 3 miljoen voor Guidetti. Dat klinkt dan allemaal schappelijk, maar als je dan even nadenkt, dan vraag je je af waar ze die prijs op baseren. Ik zie Feyenoord wel happen en dan is het een grote gok of die jongen het niveau nog weet te halen.
Het oogt niet dat ze het bij Feyenoord allemaal onder controle hebben en zullen waarschijnlijk voor Guidetti gaan kiezen. (hou het volk tevreden)
Enne, Rutten.....(?)
dat past toch niet bij feyenoord, is toch een veels te 'zachte' man?
Enne, Rutten.....(?)
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
-
Feyenoord oriënteert zich juist als één grote familie, de "zachtheid" zelve, liefde voor elkaar, de goede band met het volk.Enne, Rutten.....(?)
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Slecht voorbeeld. Zulke spelers scout je niet.columbus schreef:Blijkt ook maar eens dat de scouting op profniveau bij Feijenoord een drama is. Net als bij Ajax overigens, zie de soap rond Eto'o.
MVG zal snel met betere spelers moeten komen. Anders zit hij er niet lang meer.
Steef heeft gisteren een contract bij Feyenoord getekend, dus met die scouting zit t in ieder geval wel weer goed.
Hoe weet je dat?
Is dit een serieuze vraag?Yopi schreef:Snap het niet, wat moeten ze met Toornstra én Immers?
Echt? Leuk voor 'm. En goed voor de kakkies. Steef weet waarover ie het heeft.DelToro schreef:Steef heeft gisteren een contract bij Feyenoord getekend, dus met die scouting zit t in ieder geval wel weer goed.
Via z'n Facebook. Weet er verder niets van, dus zou ook zomaar kunnen dat t voor de jeugd is.Yopi schreef:Hoe weet je dat?
Inderdaad, ben benieuwd of er via hem wel leuke spelers gehaald worden.wimpey schreef: Echt? Leuk voor 'm. En goed voor de kakkies. Steef weet waarover ie het heeft.
-
Hoe heette die Braziliaan ook alweer?Inderdaad, ben benieuwd of er via hem wel leuke spelers gehaald worden.
Die is wel leuk