Kom nu pas binnen. Gaat het een beetje met Ajax?
Moderator: mods
Grow up.Yopi schreef:Alles begint bij Blind. Per definitie.![]()
Ajax overtuigt meer dan AZ, is scherper en de 0-1 was het gevolg van een mooie aanval over veel schijven. Blind en Schöne spelen goed, Van der Hoorn en Ligeon slecht.Yopi schreef:Alles begint bij Blind. Per definitie.![]()
Kom nu pas binnen. Gaat het een beetje met Ajax?
Dat was bijna zijn laatste actie voor Ajax.bryan schreef:Classic Kolbeinn...
Daar had hij wel mazzel dat het maar geel was.bryan schreef:Classic Kolbeinn...
Voor jou lekker zeker een 12:30 uur wedstrijd? Kun je daar Down Under tenminste op een vrij normaal tijdstip live kijken.WP_LeGeNd schreef:Die kansloze voorzetten...
Toch vond ik hem het eerste kwartier helemaal niet slecht spelen. Kaats was bijvoorbeeld steeds rap en op maat. Jammer genoeg kakte hij na de 1-0 fors in en kregen we de ouwe Sigi weer te zien met die aanslag als triest dieptepunt. Zoals heel Ajax na de 1-0 trouwens verslapte na een sterk en geconcentreerd begin, met Blind in een sterke, spelbepalende rol. Ik had van Az trouwens meer sturm&drang verwacht, de ploeg speelt slap en dekt te ruim in de zone. Hadden we meer van moeten profiteren. Desondanks toch een paar kansen voor Az, waarbij Boilesen oa weer eens liep te pitten en een mannetje door het midden liet ontsnappen. Onterecht afgefloten ivm buitenspel.Benji schreef:Aannemen? Wat 'ie normaal goed doet? Dat is toch juist zijn allergrootste manco?
Absoluut niet mee eens. Ik vind hem zelfs goed spelen. Dat ie geen snelle voeten heeft weten we en neem ik op de koop toe inmiddels. Maar hij doet z'n werk vandaag m.i. goed en zet goed druk op de verdedigers van AZ.Giacomo Puccini schreef:Kolbeinn ontpopt zich tot de slechtste man van het veld.