Zo zeg 27 jaar en al zo'n aantal clubs gehad, dat is meestal niet voor niks.Brighton and Hove Albion en Sheffield United bij de Turkse topclub Fenerbahçe. Verder speelde hij nog voor Toulouse, Galatasaray, Olympiacos, Blackburn Rovers en Bursaspor

Moderator: mods
Zo zeg 27 jaar en al zo'n aantal clubs gehad, dat is meestal niet voor niks.Brighton and Hove Albion en Sheffield United bij de Turkse topclub Fenerbahçe. Verder speelde hij nog voor Toulouse, Galatasaray, Olympiacos, Blackburn Rovers en Bursaspor
Ken je hem dan?wimpey schreef:http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=221849Lionel schreef:Kazim-Kazim
Die gozer kan er geen reet van. Echte kakkies-aankoop.
Dan past hij daar prima.wimpey schreef:Van een EK of WK. 2008? Gast kon er de ballen van. Blind rund.
Je denk dat ook een Milik er bij Feyenoord ± 25 doelpunten maakt?Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Daar komt bij dat ik me nog reacties kan herinneren van toen Pelle naar de kakkies kwam. Kon er ook geen reet van.
Haha inderdaad.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Daar komt bij dat ik me nog reacties kan herinneren van toen Pelle naar de kakkies kwam. Kon er ook geen reet van.
Dat herinner ik mij ook, hij was met name snel. Was toen wel een leuke speler vanwege zijn onvoorspelbaarheid/enthousiasme. Carrière is echter weinig was terecht gekomen...WP_LeGeNd schreef:Ik herrinner me hem als rechtsbuiten op het EK, was volgens mij redelijk snel en technisch. toen nog erg jong dus als talent aangestipt, vervolgens niet echt waargemaakt..
Spitsen gescout? Het verhaal in Rotterdam is dat een van de zoons van Koeman Pelle tegen het lijf liep, dat het contact zo tot stand gekomen is, niet vanuit de scouting. De scouting heeft Guidetti ook pas in de gaten gekregen toen hij FC Twente had afgewezen (Heeft Twente nog veel geld opgeleverd, er bleek toch zoiets als een afspraak/contract te zijn) en ergens anders niet aan de bak kwam. Verder is Te Vreden bij AZ weggehaald (ging eerst naar Excelsior)Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Nee; en ik begrijp eerlijk gezegd ook niet hoe je dat in mijn post kan lezen. Ik denk daarentegen wel dat de kakkies de laatste jaren prima spitsen gescout hebben. Dus om deze gast al op de schroothoop te gooien voordat iemand hem heeft zien spelen in dat foeilelijke shirt is wat voorbarig.
Dat mokkeltje daarnaast ook.Baseman schreef: Hij heeft overigens wel een imponerende fysiek.
ik doelde op de dame naast 'm (net zoals BZ). Die vleeshomp ernaast is me weinig opgevallen..Baseman schreef:Vreemde redenatie...
Maar ik volg Raemon Sluiter op Twitter (die vent heeft humor) en hij kwam met deze foto.