Jong Ajax (Jupiler League 2013-2014)
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Re: Jong Ajax (Jupiler League 2013-2014)
Die Menig en Becker kunnen mij ook niet echt bekoren nog. Dat is vooral heel veel van hetzelfde (de Sa, Lukoki).
Net ingeschakeld, maar Owusu en Riedewald doen het aardig.
- peter
Bazoer heerst. Die jongen verdient wel een plekje in de selectie van Ajax-1. Van de rest (behoudens Tete, bij gebrek aan beter) snap ik wel dat ze niet bij Ajax-1 zitten.
Die maakt 'ie wel netjes af!
Mooie aanname en passeer actie van Andersen
3-0
3-0
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
Ik heb niets gezien want ik kom net terug van een rondje draven. Maar goede berichten over Bazoer hier. Interessant met de schermutselingen rondom Blind en Moisander. Ik neem aan dat De Boer zeker niet alles op dit jonge ventje zal zetten. Maar het zou leuk zijn als hij klaar is om af en toe eens aan het grote werk te ruiken komend seizoen.
Nil volentibus arduum
2-0 van menig ook mooi.
Duarte is een dissonant vandaag
Duarte is een dissonant vandaag
NOOIT meer Seedorf a.u.b.
- Ajaciedjuh
Tete is Ajax 1 materiaal. Riedewald, Bazoer ook en natuurlijk Andersen (nu nog in Ajax 1 laten zien, maar wat een mooie speler). Vooruit dan ...... Cillessen ook (al zat er wel een uittrap blunder bij). 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
Zonde dat Andersen zo wisselvallig is, want wat een techniek! Heerlijk om naar te kijken.
Behalve de genoemde spelers is ook Riedewald een talent, vind ik. Nog piepjong en hij kan veel.
Behalve de genoemde spelers is ook Riedewald een talent, vind ik. Nog piepjong en hij kan veel.
- peter
Ik zie in die jongen op den duur echter wel een centrumverdediger. Voor een back vind ik zijn diepgang wat onwennig.
-
Tot zijn tweede jaar de de B speelde hij ook in het centrum. In de B1 (onder Trustfull) werd hij linksback, kwam Mirani als centrumverdediger.peter schreef:Ik zie in die jongen op den duur echter wel een centrumverdediger. Voor een back vind ik zijn diepgang wat onwennig.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Moet zeggen dat het ook wel prettig is dat echt zwakke broeders als Kuipers en Martina er niet meer zijn.
-
Ben het met je eens over Kuipers en Martina, maar Kuipers speelt dit seizoen misschien tegen Ajax 1 (Hoe sterk is Excelsior als Kuipers een versterking is?), zieBenji schreef:Moet zeggen dat het ook wel prettig is dat echt zwakke broeders als Kuipers en Martina er niet meer zijn.
http://www.vi.nl/nieuws/ajaxhuurling-ku ... elsior.htmAjax-huurling Kuipers zevende versterking Excelsior
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Zou hij al een optie zijn als CVM mocht Blind vertrekken, of komt dat nog te vroeg?peter schreef:Bazoer heerst. Die jongen verdient wel een plekje in de selectie van Ajax-1. Van de rest (behoudens Tete, bij gebrek aan beter) snap ik wel dat ze niet bij Ajax-1 zitten.
Ajax wilde Mokotjo halen bij een vertrek van Blind, dus blijkbaar wordt Bazoer nu niet gezien als opvolger van Blind.
PS: De overstap naar Ajax heeft hem qua speeltijd niets opgeleverd, zogenaamd zijn belangrijkste argument.
PS: De overstap naar Ajax heeft hem qua speeltijd niets opgeleverd, zogenaamd zijn belangrijkste argument.
Volgens mij was zijn belangrijkste argument dat hij het zag zitten in de plannen die Ajax met hem had voor zijn opleiding.
-
Ja, wordt in oktober 18.Lionel schreef:Die jongen is toch pas 17?
Hij heeft volop gespeeld in Jong Ajax en op training ook met de selectie meegedaan. Voor zover ik dat van buitenaf kan inschatten ligt er een goed plan voor hem. Het zal niet zo zijn dat hij een garantie heeft gekregen op speeltijd bij het eerste elftal. Maar als hij er klaar voor is verwacht ik dat hij snel genoeg kansen gaat krijgen om zich op het hoogste niveau te laten zien.
Nil volentibus arduum
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Heb je het nu over Bakker, Marillion?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Hij zal op 17 of 18 jarige leeftijd zijn debuut maken bij de structurele landskampioen. Niet slecht, lijkt me.Baseman schreef: PS: De overstap naar Ajax heeft hem qua speeltijd niets opgeleverd, zogenaamd zijn belangrijkste argument.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
En hij traint nu al structureel mee met het eerste he. Is daarin de jongste selectiespeler geloof ik.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Jong Ajax momenteel op 0-1 bij Fortuna Sittard door een goal van Sheraldo Becker.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!