Feyenoord
Moderator: mods
-
Re: Feyenoord
Jammer, drie punten.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Klopt, Twente was ook erg matig gister.GangstaRiB schreef:De Eredivisie.. wat een niveau...
Aan de andere kant vermaak ik me zojuist weer prima met een samenvatting van GAE - Groningen!
Tsja, Makkelie en Feyenoord thuis...dat is een garantie voor rode kaarten bij de tegenstander en 3 punten voor Feyenoord. Vorig seizoen naaide hij PSV ook al zo overduidelijk in de Kuip, ongelooflijk dat hij daar mag blijven fluitenYopi schreef:Makkelie terugzetten naar de Topklasse. Wat een prutser.

Maar liefst 14 kaarten in een wedstrijd die helemaal niet zo hard was.
En degene met veruit de smerigste overtreding kreeg slechts geel. Droevig.
Meneer wilde een blok zetten.
http://feyenoord.netwerk.to/nieuws/arti ... ten%27.php
1:40
Laat me niet lachen, zeg.
De tuchtcommissie zou de scheidsrechter moeten kunnen overrulen in een dergelijk geval.
http://feyenoord.netwerk.to/nieuws/arti ... ten%27.php
1:40
Laat me niet lachen, zeg.
De tuchtcommissie zou de scheidsrechter moeten kunnen overrulen in een dergelijk geval.
-
http://www.onze11.nl/14818/recent/inter ... fd-zetten/Feyenoord heeft in de zoektocht naar een nieuwe spits opnieuw een deukje opgelopen. Feyenoord-target Duvan Zapata zal dit seizoen niet in Rotterdamse dienst spelen.
De club van Oranje-internationals Jordy Clasie en Terence Kongolo zette vol in op de komst van de Colombiaanse spits, technisch directeur Martin van Geel vloog zelfs naar Italië om met de spits te onderhandelen. Echter hebben de Rotterdammers van Napoli te horen gekregen dat de Colombiaanse spits dit jaar in Napels blijft, hij mag niet verhuurd of verkocht worden.
Dat Zapata niet naar Rotterdam komt is een flinke streep door de rekening voor Feyenoord. De Rotterdammers verloren eerder topscorer Graziano Pellè aan Southampton.
Van Hanegem komt nu als "spuit elf" met de opmerking dat Eto'o misschien ook wel bij Feyenoord is aangeboden.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Tja, wie weet. Al moeten we afwachten of degene die dat gedaan heeft ook iets met Eto'o te maken heeft. 

Briljant dat jij met betrekking tot Doyen overal één groot complot ziet, maar niet wil geloven dat Eto'o overal aangeboden wordt
Maar Feyenoord kan hem nooit betalen natuurlijk.

Maar Feyenoord kan hem nooit betalen natuurlijk.
Ik geloof best dat hij aangeboden wordt, maar ik kan me niet voorstellen dat hij naar een Nederlandse club wil die niet eens CL speelt.
Hij schijnt Heracles afgewezen te hebben. Dat ondanks het feit dat de Vereniging van Tukkerse Boeren al bezig was met een collecte.
Hij schijnt Heracles afgewezen te hebben. Dat ondanks het feit dat de Vereniging van Tukkerse Boeren al bezig was met een collecte.

Dat Ajax CL speelt lijkt me een overduidelijk voordeel, maar als Feyenoord hem 10 miljoen per jaar zou bieden dan is dat ook een overduidelijk voordeel.Yopi schreef:Ik geloof best dat hij aangeboden wordt, maar ik kan me niet voorstellen dat hij naar een Nederlandse club wil die niet eens CL speelt.
Maar inderdaad, realistisch gezien kunnen alleen PSV en Ajax hem betalen.
Waarbij PSV al een dure spits heeft en geen CL speelt. Ajax heeft de gehuurde nog onbekende Milic, geld zat en speelt CL. Zelfs al had PSV hem wel willen halen, dan heeft Ajax vanzelfsprekend de voorkeur.
Waarom zouden ze hem dan aanbieden bij PSV? Ik zie daar het nut niet van.
Ik begrijp wel dat Brands het zegt. De achterban vindt het prachtig.
-
Spam, soms werkt het.Yopi schreef:Waarom zouden ze hem dan aanbieden bij PSV? Ik zie daar het nut niet van.
Van Geel naar Portugal voor spits
De tijd begint te dringen voor Feyenoord en Martin van Geel, die nog steeds geen geschikte vervanger voor de vertrokken aanvalsleider Graziano Pellè heeft gevonden. De interesse in Bas Dost, Duvan Zapata en John Guidetti liep vooralsnog op niets uit. Nadat Van Geel vanochtend werd gespot op een vlucht naar Faro, nemen de geruchten toe dat de technisch directeur in Portugal gaat praten met een spits. Volgens RTV Rijnmond en enkele Portugese media zou het gaan om Nélson Oliveira. De 23-jarige spits is eigendom van Benfica, maar werd de afgelopen seizoenen verhuurd aan Stade Rennes en Deportivo La Coruña. Oliveira kwam 14 keer uit voor het nationale elftal van Portugal.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
-
Soort Eto'o?Lionel schreef:Goede spits. Leek me een typische Ajax-spits/voetballer.
Ik schat zo in dat Guidetti ook al bij Brands is aangeboden. Maar die hoeft 'm niet.
Hem terughalen kon wel eens een blunder van formaat zijn. Hij komt echt niet voor niets (hij heeft nu een City salaris) en inmiddels heeft hij al tijden niet meer gespeeld. In dat ene jaar viel alles voor hem op de juiste plaats maar het blijft geen feest.

Hem terughalen kon wel eens een blunder van formaat zijn. Hij komt echt niet voor niets (hij heeft nu een City salaris) en inmiddels heeft hij al tijden niet meer gespeeld. In dat ene jaar viel alles voor hem op de juiste plaats maar het blijft geen feest.
Nil volentibus arduum
Guidetti heeft de afgelopen 2 jaar nauwelijks gespeeld, dat is niet in zijn voordeel natuurlijk.
http://www.ad.nl/ad/nl/5619/Feyenoord/a ... etti.dhtml
http://www.ad.nl/ad/nl/5619/Feyenoord/a ... etti.dhtml
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Overigens wordt die jongen ook wat groter gemaakt dan hij was. Feyenoord kreeg me toch een shitload aan schwalbe-penalties dat jaar. Volgens mij mocht hij iets van 8x aanleggen (en scoren). Oftewel, dat is 8 goals van de totale 20.Marillion schreef:Ik schat zo in dat Guidetti ook al bij Brands is aangeboden. Maar die hoeft 'm niet.![]()
-
Dat zal dit jaar dan ook wel gebeuren, Feyenoord krijgt veel penalty's.Overigens wordt die jongen ook wat groter gemaakt dan hij was. Feyenoord kreeg me toch een shitload aan schwalbe-penalties dat jaar. Volgens mij mocht hij iets van 8x aanleggen (en scoren). Oftewel, dat is 8 goals van de totale 20.
Ik hoop wel dat ze hem halen, de verwachtingen zijn zo hoog, die kan hij, lijkt mij, niet waarmaken en hup € 5.000.000 + drie jaar salaris weg.
-
- AT Toto winner 15/16
In en in triest idd. Ik kijk ook geen hele wedstrijden meer, alleen Ajax - fnoord.GangstaRiB schreef:De Eredivisie.. wat een niveau...
Je moet het inderdaad gewoon bij samenvattingen houden, dat doe ik al jaren, dan is het prima vermaak!
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=221849Lionel schreef:Kazim-Kazim
Die gozer kan er geen reet van. Echte kakkies-aankoop.

Via welke dubieuze zaakwaarnemer kom je nou in hemelsnaam weer bij zo'n speler uit? Ze doen het er daar volgens mij gewoon om. 

Nil volentibus arduum