Samuel Eto'o
Moderator: mods
Re: Samuel Eto'o
na 10min dacht hij: fok it, in dit team krijg ik nooit een bal 

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Haha, Eto'o zorgt wel dat hij de bal krijgt.
-
Je wordt steeds enthousiaster. Hij hoeft er geen bal voor te trappenYopi schreef:Haha, Eto'o zorgt wel dat hij de bal krijgt.

Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Enthousiast? Mwah..
Maar Eto'o negeren, dat gaat niet lukken.
Maar Eto'o negeren, dat gaat niet lukken.

Volgens mij was Eto'o er niet.
Dus dat hij komt zal wel ijdele hoop zijn.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Wel twee dagen een mooi verhaal.Mano schreef:Volgens mij was Eto'o er niet.

En een eigen topic!

"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

- Ajaciedjuh
Interview NOS, zegt FdB "ik heb een gesprek met hem". Helemaal op het einde van het interview........ nog 2 fantastische dagen!? 

"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
-
Bij PSV aangeboden? Wordt er met hem, geleurd? Is Feyenoord iets, daar wordt naarstig gezocht naar een spits.Het is nog altijd onzeker of Samuel Eto'o vandaag in de Arena is voor Ajax - Vitesse, zo meldt Fox Sports zondagochtend. Rondom de spits lopen nogal wat personen met de aanvaller te leuren. PSV's technisch directeur Marcel Brands liet weten dat de spits zaterdag nog is aangeboden bij PSV. Die club heeft hem echter afgewezen, hij zou ruim 2 miljoen euro vragen.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Ik moet wel lachen om die Brands. Misschien is het een idee voor hem om zich te concentreren op zijn eigen club? Wat voegt het nu toe om te melden dat hij ook aan PSV is aangeboden? Helemaal niets.
Nil volentibus arduum
- Giacomo Puccini
De komst van Eto'o lijkt daadwerkelijk in de maak. Frank de Boer gaat serieus in op vragen over Eto'o en zegt een gesprek met hem te gaan voeren. Wel geeft De Boer aan, en m.i. terecht, dat meer clubs hem willen hebben. Als Eto'o desondanks voor Ajax kiest is hij wat mij betreft een held 
Mooie test voor Frank de Boer, dat hij moet gaan laten zien of hij kan omgaan met vedettes. Past mooi in zijn learning curve en kan hem in zijn verdere carriere alleen maar van pas komen.

Mooie test voor Frank de Boer, dat hij moet gaan laten zien of hij kan omgaan met vedettes. Past mooi in zijn learning curve en kan hem in zijn verdere carriere alleen maar van pas komen.
Ajax!
Misschien daarom juist? Wat hij in de herfst van zijn carriere nog doet zal zijn toekomst niet echt meer veranderen, de extra vermogensopbouw is daarvoor niet erg relevant. Dus dan kan ik me voorstellen dat hij het qua geld wel best vindt als het zijn uitgavenpatroon dekt en hij dus niet inteert op eerdere verdiensten, en het voor het voetbal doet.GangstaRiB schreef:Waarom zou ie dan Ajax kiezen in plaats van een Turkse ploeg die minimaal 5 keer het salaris van Ajax betaald? Voorheen koos ie voor een Russische mafia-club. WIl ie nu ineens voor het voetbal kiezen? Als ie voor Ajax kiest ben ik toch echt benieuwd om de reden.
Er zit wel een kop op, hij kan best wel eens de geldwolf hebben uitgehangen, het is nooit alléén maar een geldwolf geweest. Eer en trots zijn hem ook niet vreemd, en de makkelijkste weg kiezen ligt niet in zijn aard. Juist daarom zou het fantastisch zijn, als hij komt dan neemt hij de verantwoordelijkheden van een vedette ook wel, daar ben ik van overtuigd.
Wollt ihr den totalen Mensch?
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Het enige waarmee je hem over de streep kan trekken is: CL-voetbal, lijkt mij.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Eto'o heeft 3 keer de CL gewonnen...Demosthenes schreef:Weah telt dus niet meer mee? Het wachten is op het bericht dat Eto'o geen salaris wil of dat zijn broer zijn salaris betaalt.wimpey schreef:Waaruit blijkt dat dan?Baseman schreef:Humor, die spastische reacties van sommigen nu blijkt dat Eto'o overal wordt aangeboden.
Eto'o is de grootste Afrikaanse speler aller tijden. Die vindt zonder allerlei ronselpraktijken ook wel een club. Of 10.
-
In z'n uppie?Eto'o heeft 3 keer de CL gewonnen...
Win Suurbier won drie keer de EC 1.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wereldvoet ... n_het_jaar Weah wereldvoetballer van het jaar 1995.
Laatst gewijzigd door Demosthenes op zo aug 10, 2014 7:48 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Dat is iig iets wat we voor hebben op bijv. Engelse middenmoters, inderdaad.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Het enige waarmee je hem over de streep kan trekken is: CL-voetbal, lijkt mij.
Hij was er vandaag iig niet. Heb wel vernomen dat Overmars en Kinsbergen echt een paar uur met hem hebben gesproken, dus dat het niet een of ander beleefdheidspraatje van vijf minuten was.
Verder blijft het onduidelijk hoeveel andere clubs voor hem in de markt zijn.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Waarom was onze AD-in-opleiding er niet bij?Thijs schreef:Dat is iig iets wat we voor hebben op bijv. Engelse middenmoters, inderdaad.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Het enige waarmee je hem over de streep kan trekken is: CL-voetbal, lijkt mij.
Hij was er vandaag iig niet. Heb wel vernomen dat Overmars en Kinsbergen echt een paar uur met hem hebben gesproken, dus dat het niet een of ander beleefdheidspraatje van vijf minuten was.
Dit lijken me precies het soort ontmoetingen waar hij iets van kan leren.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring
Dit is toch meer voor de TD?
Kinsbergen was er toch bij?Arthur schreef:Dit is toch meer voor de TD?
Ik heb vandaag wel een paar keer gedacht "Eto'o zou deze wel gemaakt hebben". Sowieso zou hij met de kwaliteit van de Eredivisieverdedigers een gooi naar het record van Dillen moeten kunnen doen. (Dat vind ik ook wel een record dat in het bezit van Ajax hoort te zijn.)
Zit al de hele week in China.zeux schreef:Waarom was onze AD-in-opleiding er niet bij?
Ronald zegt 30/70 bij Studio Voetbal.
En hij noemt een niet onbelangrijk aspect in het hedendaagse voetbal: verkoop shirtjes.
En hij noemt een niet onbelangrijk aspect in het hedendaagse voetbal: verkoop shirtjes.
Kwaliteit. Angst bij de tegenstander. Marketing. Ervaring.
Eto'o is op iedere plek in het elftal beter dan dat we nu hebben. Behalve onze 2 fantastische keepers!
Eto'o is op iedere plek in het elftal beter dan dat we nu hebben. Behalve onze 2 fantastische keepers!
IK GELOOF!!!!!!
Dit gevoegd bij de inschatting van R. de Boer: het gaat niets worden.Thijs schreef: Hij was er vandaag iig niet. Heb wel vernomen dat Overmars en Kinsbergen echt een paar uur met hem hebben gesproken, dus dat het niet een of ander beleefdheidspraatje van vijf minuten was.