Rechtsback?peter schreef:Defensieve middenvelder die ook op rechts uit de voeten kan. Befaamd om zijn tackles, harde, solide middenvelder. In balbezit erg sober. Zou het niet helemaal snappen, want die jongen was altijd basisspeler bij Lazio.
Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Re: Onbetrouwbaar transfernieuws
IK GELOOF!!!!!!
6 miljoen voor nog een slot op de deur. (als het uiteraard waar is)
wanneer investeren we weer in aanval-gerichte spelers??

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
Ja, dat is lang geleden. Milik, Zivkovic, Muric... 

www.vi.nlFC Twente concurrent Ajax om handtekening Mokotjo
Kamohelo Mokotjo is momenteel een van de meest gewilde spelers in Nederland. Ajax lijkt geïnteresseerd, maar moet haast maken met de middenvelder van PEC Zwolle.
Een jaar nadat hij door Feyenoord te licht werd bevonden, keert Kamohelo Mokotjo (23) waarschijnlijk alweer terug in de Nederlandse top. De Zuid-Afrikaanse middenvelder lijkt niet langer te houden voor PEC Zwolle.
Mocht Daley Blind deze transferperiode vertrekken bij Ajax, dan geldt Mokotjo in Amsterdam als de gewenste opvolger. 'Het verhaal is heel helder voor ons', zegt Gerard Nijkamp, technisch directeur van PEC tegen Voetbal International. 'Maar als Ajax niet uitkijkt, lopen ze wel het risico dat Kamo nog door een andere club wordt weggeplukt.' Er is namelijk een tweede Nederlandse kaper op de kust: FC Twente.
Nijkamp bevestigt de belangstelling. 'Twente heeft zich inderdaad bij de zaakwaarnemer van Kamo gemeld. De volgende stap is dat ze bij ons gaan aankloppen, denk ik.'
De vraagprijs van PEC voor Mokotjo bedraagt anderhalf miljoen euro. Aan keeper Diederik Boer (33) zou de bekerwinnaar een prijskaartje van een miljoen euro hebben gehangen. De clubman uit Emmeloord is eveneens een optie voor Ajax, maar in zijn geval is een overgang afhankelijk van een eventueel vertrek van Kenneth Vermeer.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
Ja, daar hebben we er de laatste jaren al genoeg voor gehaald: Meleg, Bojan, Cuenca, Boerrigter, Hoesen, speciaal voor Wimpey: Sana en Van Kessel, Hendriks.Yopi schreef:Ja, dat is lang geleden. Milik, Zivkovic, Muric...
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
- Ajaciedjuh
Al ontkend door Overmars (via VI),Mano schreef:6 miljoen voor nog een slot op de deur. (als het uiteraard waar is)
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."
-
Oké, ik zie ook niet veel spelers uit de Italiaanse competitie (top, ik heb het niet over de eerste divisie) naar Nederland komen, tenzij zo'n speler "niet anders meer kan".Ajaciedjuh schreef:Al ontkend door Overmars (via VI),Mano schreef:6 miljoen voor nog een slot op de deur. (als het uiteraard waar is)
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
No shit, Sherlock!
Ajax wilt 21 miljoen voor Daley Blind, aldus nu.nl.
Als dat waar is, dan vind ik het laag. Want dan zal het op 15 miljoen uitkomen.
Ajax lijkt nog niet te snappen dat je tegenwoordig gewoon 50 miljoen mag vragen en op 35 miljoen uitkomen. Dat is een soort standaardbedrag geworden voor Premier League clubs.
Als dat waar is, dan vind ik het laag. Want dan zal het op 15 miljoen uitkomen.
Ajax lijkt nog niet te snappen dat je tegenwoordig gewoon 50 miljoen mag vragen en op 35 miljoen uitkomen. Dat is een soort standaardbedrag geworden voor Premier League clubs.
- InnerHarbour
Boewhahahahahahahahaha 21 miljoen voor Delay,
Als ze dat lukt
Snel een hele grote roze strik eromheen en wegbrengen.
21 miljoen, boewhahahahahahahahaha

Als ze dat lukt

21 miljoen, boewhahahahahahahahaha
YNWA
Een roze strik IH, waarom?

Eens met bryan, 35 miljoen euro voor een speler van Ajax zal men in Engeland helemaal niet raar vinden sinds de succesvolle entrees die Suárez, Vertonghen en Vermaelen in de Premier League gemaakt hebben.
Bovendien vinden veel Engelse voetbal volgers Blind een groter zekerheidje dan vele Britse spelers die een vermogen kosten. Oranje en Blind hebben indruk gemaakt in Brazilië en een hoop Engelsen zijn er wel klaar mee dat hun nationale team al een hele tijd vrijwel geen f*ck klaarmaakt.

Eens met bryan, 35 miljoen euro voor een speler van Ajax zal men in Engeland helemaal niet raar vinden sinds de succesvolle entrees die Suárez, Vertonghen en Vermaelen in de Premier League gemaakt hebben.
Bovendien vinden veel Engelse voetbal volgers Blind een groter zekerheidje dan vele Britse spelers die een vermogen kosten. Oranje en Blind hebben indruk gemaakt in Brazilië en een hoop Engelsen zijn er wel klaar mee dat hun nationale team al een hele tijd vrijwel geen f*ck klaarmaakt.
-
Waarom geen 70 miljoen voor Blind en wat denk je? Zal Vermeer 30 miljoen opbrengen en Moisander misschien wel 40 miljoen.Cruijff schreef:Een roze strik IH, waarom?![]()
Zit ik op AT of op FN?
Ik vind het ook belachelijk, maar zo gaat het tegenwoordig.
Man Utd heeft 40 miljoen betaald voor Luke Shaw, die een halve goede seizoen heeft gespeeld in de PL en verder op de bank zat bij de Engelsen tijdens het WK
Dus waarom niet een vergelijkbare prijs vragen voor Daley Blind, een van de smaakmakers op het WK?
Ik vind hem niet zo veel waard hoor, maar daar gaat het niet meer over. Het gaat over hoeveel je voor kan vangen. Vorig seizoen is er een nieuwe TV-deal geregeld in de PL en er vliegt enorm veel geld rond daar.
Man Utd heeft 40 miljoen betaald voor Luke Shaw, die een halve goede seizoen heeft gespeeld in de PL en verder op de bank zat bij de Engelsen tijdens het WK
Dus waarom niet een vergelijkbare prijs vragen voor Daley Blind, een van de smaakmakers op het WK?
Ik vind hem niet zo veel waard hoor, maar daar gaat het niet meer over. Het gaat over hoeveel je voor kan vangen. Vorig seizoen is er een nieuwe TV-deal geregeld in de PL en er vliegt enorm veel geld rond daar.
- InnerHarbour
"Smaakmaker van het WK"
OMG, het moet werkelijk niet gekker worden.
OMG, het moet werkelijk niet gekker worden.
YNWA
Nogmaals, dat is de perceptie van de Britse media. Hij is een World Cup Star. Hij had in ieder geval een betere WK dan Luke Shaw, die op de bank zat bij Engeland, en 40 miljoen euro waard blijkt te zijn. Dat zijn gewoon de feiten.
Of we kunnen gewoon onze eigen spelers omlaag praten, en geen grote geld voor vragen. Daar is Ajax heel erg goed in.
Of we kunnen gewoon onze eigen spelers omlaag praten, en geen grote geld voor vragen. Daar is Ajax heel erg goed in.
- InnerHarbour
Het maakt niet uit wie hem zo noemt, het is gewoon een belachelijke uitspraak.
YNWA
De perceptie van de Britse media is irrelevant, want zij kopen Blind niet (noch enige andere speler).
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Waarmee je volstrekt de invloed van de media op beleidsbepalers bij clubs onderschat, Bertje.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
-
De PL-clubs betalen voornamelijk veel voor PL-spelers.bryan schreef:Ik vind het ook belachelijk, maar zo gaat het tegenwoordig.
Spelers uit de Eredivisie hebben nog niks laten zien, ondanks een succesvol WK. De Eredivisie is gewoon een veredelde junioren-competitie in de ogen van buitenlandse beleidsmakers. Vandaar dat de laatste tijd geen Eredivsie-speler direct naar een echte topclub gaat. Ze gaan allemaal naar subtoppers at best.
Whitey on the moon.
Ja, maar die dure PL-spelers raken vervolgens geen ene knikker en Eredivisie spelers of ze nu Suárez, Vertonghen, Vermaelen, Eriksen, Anita, De Vrij, Van Persie of Robben heten presteren wel.GangstaRiB schreef:De PL-clubs betalen voornamelijk veel voor PL-spelers.
Spelers uit de Eredivisie hebben nog niks laten zien, ondanks een succesvol WK. De Eredivisie is gewoon een veredelde junioren-competitie in de ogen van buitenlandse beleidsmakers.
Kwestie van tijd dus dat de marktwaarde van Eredivisie spelers stijgt en die van PL-spelers daalt.
Die stijgt alleen als NL-clubs de vraagprijs ook durven te vragen en dat betwijfel ik.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!
- InnerHarbour
NIet vergeten dat je praat tegen de namaak Cruijff die van mening is dat Ajax moeiteloos in de top 3 PL meedraait. Datzelfde Ajax dat tot tweemaal toe door Pec opzij wordt gezet. Alles met een strooiwagen zout nemen wat die zegt.
YNWA
Ik denk dat Ajax op lange termijn wel in de Top 3 zou meedraaien. Niet met de huidige selectie, nee. Maar met zo'n grote TV geld kan je doorgaans de beste spelers behouden en ook nog goede spelers aantrekken. En dan is er ook nog een stadion van 52.000 man in een hoofdstad en ook nog een naam/tenue/geschiedenis die in zuidoost Azie net zo goed of zelfs beter te marketen is als Chelsea of Man City.
Als ajax in de PL zou spelen, zou het zeker een top 3 zijn.InnerHarbour schreef:NIet vergeten dat je praat tegen de namaak Cruijff die van mening is dat Ajax moeiteloos in de top 3 PL meedraait. Datzelfde Ajax dat tot tweemaal toe door Pec opzij wordt gezet. Alles met een strooiwagen zout nemen wat die zegt.
Al is het alleen maar omdat talenten dan wel komen door:
- hoge televisieinkomsten
vooruitzicht om in de PL te spelen.
(niet met het huidig spelersmateriaal, maar dat terzijde