Nog waar ook...beelzebub schreef:Kan ook niet. Ik heb nog nooit een snelle hindoestaan gezien. Zit niet in de spiervezels.
Ola John
Moderator: mods
Re: Ola John
IK GELOOF!!!!!!
- Jinne
- Site Admin
John maakt nu het seizoen waarschijnlijk af bij HSV.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Lijkt me heerlijk om bij de nummer 14 van de BuLi als buitenspeler te spelen. Veel balbezit, veel pressie en dus ideaal om als buitenspeler te gloreren. 

Misschien was Bouy onderdeel van de deal? Zowel John als Bouy hebben Raiola als zaakwaarnemer.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
-
Mocht die transfer naar Rusland doorgaan, zit Ola John goed (en Raiola ook). Knap hoe hij transfers regelt.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Sinds wanneer zit John bij Raiola?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".
Knap? Zijn carrière zit in een wak. Hij vult zijn zakken, Oom Mino vult zijn zakken en dat is het dan.
-
Raiola regelt en hoe zijn carrière loopt, geen idee. Promes kan de rest van zijn leven, als hij slim is, er goed van leven en is jong genoeg om nog iets van zijn voetballeven te maken. We doen zo denigrerend over voetballen in Rusland, maar voetballen is een beroep en in de Nederlandse competitie voetballen is ook niet alles.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".