Amgels' play off probability is inmiddels 98%

Moderator: mods
Nou, nou, van dat soort racistische teksten wordt dit forum niet beter hoor...InnerHarbour schreef:Ja Oakland is niet ons team dit jaar, op CY ook tweemaal onnodig verloren en ook daar door een BS van Britton. Nu ja vanaf maandag tegen dat voormalige Disneyteam met die klote aap, die maar opvreten.
Eh ja, en die klote aap heeft hem al verloten, morgen gaan mijn Orioles voor de sweep.Dubbel schreef:Is die series dan al begonnen?![]()
Nothing wrong with spending, just spend it wisely.Dubbel schreef:De vaste volgers in dit topic kennen mijn scepsis over Angels front office. Kendrick is mijn favoriete speler, die is imo z'n geld wel waard. Voor Pujols had je misschien net zo goed Morales kunnen houden. Hamilton/Bourjos? Hamilton slaat wel een stuk beter maar 't blijft een hoop poen. Dat gezegd hebbende, die spelers maken wel regelmatig het verschil en waarom zou je geld over willen houden als je het ook gewoon kan uitgeven? F*ck de voedselbanken in het oosten!![]()
Over de Dojers heb ik geen mening. Kutclub. Geven wel teveel uit maar staan ook bovenaan in hun divisie dus hebben ze voorlopig gelijk.
Dit is de 2015 Free agent poule, welke hitters zou je willen hebben gelet op jullie payroll?zeux schreef:Fuck the management als ze nu in de winter niet twee, drie goeie hitters halen. We need powerrr.
Tezamen met Wright, Duda en Murphy en een verder ontwikkelde d'Arnaud en Lagares, zouden de Mets dan eindelijk weer een keer voor een winnend seizoen kunnen gaan.
Colby Rasmus zou iets kunnen zijn. Liefst wel de 2013-versie.InnerHarbour schreef:Dit is de 2015 Free agent poule, welke hitters zou je willen hebben gelet op jullie payroll?zeux schreef:Fuck the management als ze nu in de winter niet twee, drie goeie hitters halen. We need powerrr.
Tezamen met Wright, Duda en Murphy en een verder ontwikkelde d'Arnaud en Lagares, zouden de Mets dan eindelijk weer een keer voor een winnend seizoen kunnen gaan.