Klikken op eigen risico.
Nog lelijker dan normaal. Die zwarte strepen doen het echt heel erg goed. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de ontwerper geen supporter is. In ieder geval niet van Feyenoord.
Moderator: mods
Zijn we niet te kritisch gezien zijn leeftijd, hoever was bijvoorbeeld Jaap Stam op die leeftijd?Marillion schreef:Onvoorstelbaar, met name zo'n Martins Indi. Ik ben altijd weer blij als hij speelt tegen Ajax. Gewoon een zwakke schakel. Zowel bij Feyenoord als Oranje. Hebben ze daar in Portugal nou werkelijk niets beters lopen? Ze hebben het verdedigen daar zo ongeveer uitgevonden.
Haha, ik bedoel maar.Yopi schreef:Die was toen het Blinde Paard uit Kampen.
Via FN'Concrete interesse Feyenoord voor Luuk de Jong; spits heeft al principe-akkoord met PSV'
29 juni 2014 VI.nl
Volgens Voetbal International heeft Feyenoord concrete interesse voor spits Luuk de Jong, die op een zijspoor staat bij Borussia Monchengladbach. De aanvaller zou mogelijk voor vijf miljoen wegmogen bij de Duitse club. Luuk de Jong heeft zelf volgens VI al een principe-akkoord met PSV dat de onderhandelingen met de Duitse club daarop heeft geopend.
Pelle zal wel vertrekken.'Fred Rutten polst Danko Lazovic voor Feyenoord'
29 juni 2014 Mondo.rs
Volgens het Sevische Mondo heeft Fred Rutten Danko Lazovic gepolst voor een terugkeer naar Feyenoord. De coach werkte bij PSV ook al eens met de Servische aanvaller en kreeg hem daar weer aan het voetballen na een moeilijke periode. DE manager van Partizan zou de interesse hebben bevestigd. Partizan wil de aanvaller niet kwijt, maar Lazovic kan vanwege een clausule in zijn contract onder gunstige voorwaarden vertrekken indien er een buitenlandse aanbieding zou komen.
Die twaalf miljoen vinden veel supporters al een schijntje!VI: 'Lachwekkend' bod van zes miljoen door Southampton op Pelle
Volgens Voetbal International heeft Southampton bij Feyenoord een bod van zes miljoen euro uitgebracht op Graziano Pelle, wat door Feyenoord nog net niet lachend werd genegeerd. Feyenoord wil volgens VI 12 miljoen voor de Italiaan en is niet bereid in vraagprijs te zakken.
Ik vind het shirt wel mooi. Voor Feijenoord dan. Jij schrikt natuurlijk van die zwarte strepen maar bij Feyenoord staat dat best. Maar waarom spelen ze in Adidas? Dat is toch onze sponsor?Marillion schreef:Hebben jullie hun nieuwe shirts al gezien trouwens? Woorden schieten te kort.![]()
Klikken op eigen risico.
Nog lelijker dan normaal. Die zwarte strepen doen het echt heel erg goed. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de ontwerper geen supporter is. In ieder geval niet van Feyenoord.
Ja, ondanks de afwezigheid van de verdediging, wel even de "0" gehouden.Marillion schreef:Ondanks de afwezigheid van de internationals won Feyenoord toch gewoon uit bij VOC: 0-1.